2021-09-07, 18:37
Bannlyst
Någon som vet när as*** öppnar igen? som har den hära
Citera
2021-09-15, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Någon som vet när as*** öppnar igen? som har den hära
Undrar samma, extremt sugen på lite pcp
Citera
2021-09-16, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deegottde
Undrar samma, extremt sugen på lite pcp

Såg nu när jag kollade på hemsidan och då står det "Account Suspended" Någon som vet den nya sidan vad den heter?
Citera
2021-09-22, 11:11
Medlem
Citat:
Såg nu när jag kollade på hemsidan och då står det "Account Suspended" Någon som vet den nya sidan vad den heter?

Nejjjj!

Precis fått reda på att det fanns en tredje inrikes shop som dessutom verkar ha specifikt det jag söker och så får man reda på att det redan är stängt :/
Citera
2021-09-27, 10:02
Medlem
Citat:

Är du säker det finns en ny sida? Har du blivit något klokare?
Citera
2021-10-11, 04:45
Medlem
A är tillbaka, samma sida som förut och de har denna i lager.

Tycker denna är väldigt funktionell i låg dos.
Citera
2021-10-11, 22:23
Medlem
Det verkar som om A är i gamet igen plus att hyg dvs As kusin oxå har bra skit i lager men jag la mitt kort på As sprej då den inte går att göra själv med hcl jag är övertygad om As sprey har en sammanställning som boostar. Det är min åsikt. Honestly så är båda 200% gröna och utan tvivel proffsigaste i denna lilla men ytterst känsliga och nichade bransch! Det krävs att det är seriösa dudes man handskas med och det finns ingen annan än A och hyg som håller den top notch standard på produkterna samt support och service. Den trygghet som kund är oslagbar vs tidigare rc vendors inrikes. Kolla på thetripp å the smack el va dem hette. Man på fullaste allvar riskera livet varje order från dem. Ibland kunde en bag centralstimulerande komma som spice och vice versa. Det hänt mig flertal ggr som jag har fått fel å petat i mig dum som man kan va å sen upptäcka att detta va helt fel substans.

Jag har klart Ask å hygg väldigt varmt om hjärtat
och dem är hjältar för oss behövande. Gatorna är dessutom farligare nuförtiden så istället för tjo är d bättre att slippa hooden och köpa en liten bag pv från hyg tex.

Asglad att dem har expanderat kraftigt på substanser och det är bara och shoppa loss😄

Väntar ivrigt på mina beställningar från båda. Mumma det finns inget som slår detta.

Njut alla här, passa på medans d finns i lager. ❤️😇😎
Citera
2021-10-22, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badass0420
Det verkar som om A är i gamet igen plus att hyg dvs As kusin oxå har bra skit i lager men jag la mitt kort på As sprej då den inte går att göra själv med hcl jag är övertygad om As sprey har en sammanställning som boostar. Det är min åsikt. Honestly så är båda 200% gröna och utan tvivel proffsigaste i denna lilla men ytterst känsliga och nichade bransch! Det krävs att det är seriösa dudes man handskas med och det finns ingen annan än A och hyg som håller den top notch standard på produkterna samt support och service. Den trygghet som kund är oslagbar vs tidigare rc vendors inrikes. Kolla på thetripp å the smack el va dem hette. Man på fullaste allvar riskera livet varje order från dem. Ibland kunde en bag centralstimulerande komma som spice och vice versa. Det hänt mig flertal ggr som jag har fått fel å petat i mig dum som man kan va å sen upptäcka att detta va helt fel substans.

Jag har klart Ask å hygg väldigt varmt om hjärtat
och dem är hjältar för oss behövande. Gatorna är dessutom farligare nuförtiden så istället för tjo är d bättre att slippa hooden och köpa en liten bag pv från hyg tex.

Asglad att dem har expanderat kraftigt på substanser och det är bara och shoppa loss😄

Väntar ivrigt på mina beställningar från båda. Mumma det finns inget som slår detta.

Njut alla här, passa på medans d finns i lager. ❤️😇😎

Någon som har beställt denna från Ask på senaste, vad tycker ni och vad har ni att säga om den?

Jag hoppas jag gjorde rätt, swishade till numret jag fick upp efter fyllt i formuläret, men sen efter på mailen stod det ett annat nummer, har skrivit till dom men ej fått något svar, får väl hoppas på det bästa ..
Citera
2021-11-02, 00:30
Medlem
Ååh, så tråkigt!!
Var riktigt taggad på att få testa denna, la en order den 10-24, men fortfarande inte fått hem något, trist..

Får testa av Hygea när det är löning.
Citera
2021-11-02, 04:27
Medlem
Jag har bara testat från Hygea och den är väldigt potent, nasalt intag. Svänger på så in i helvete t.om!

Någon som testat att röka den i pipa? Var inte långt ifrån att jag blåste in det i brudens röv häromnatten men ja, kom inte så långt (som tur var kanske). Någon som testat den i röven och fått bra gung?
Citera
2021-11-02, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bojackhman
Jag har bara testat från Hygea och den är väldigt potent, nasalt intag. Svänger på så in i helvete t.om!

Någon som testat att röka den i pipa? Var inte långt ifrån att jag blåste in det i brudens röv häromnatten men ja, kom inte så långt (som tur var kanske). Någon som testat den i röven och fått bra gung?

Det funkar men är ganska frätande och skapar irritation - föredrar under tungan själv.
Citera
2021-11-08, 14:11
Medlem
Jag rödar asken, väntat över 3 veckor nu på min order, och dom slutade svara efter 4 dagar på mail!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in