• 1
  • 2
2021-09-06, 11:22
Medlem
IcyHearts avatar
Kan inte få det och har heller aldrig hört talas om någon som kan få det. Verkar extremt ovanligt, i mina ögon. Vanlig orgasm duger mer än väl dock.
Citera
2021-09-06, 11:24
Medlem
Att fejka fontänorgasm är lätt. Det är bara att vara kissnödig och sen pissa en skvätt. Så tror killen att det är en "fontänorgasm". För ni vet väl att fontänorgasm är lika med tjejer som pissar på sig?
Citera
2021-09-06, 11:28
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Att fejka fontänorgasm är lätt. Det är bara att vara kissnödig och sen pissa en skvätt. Så tror killen att det är en "fontänorgasm". För ni vet väl att fontänorgasm är lika med tjejer som pissar på sig?

Har också hört det där med att det skulle vara urin som kommer om det är fontän, men kan inte säga säkert, då det aldrig hänt.

Dock är det ju så att det kommer en helt ”vanlig” liten orgasmvätska.. dvs bara att det blir ”extra blött”.. fast den kommer ju inuti. Iaf för mig.
Citera
2021-09-06, 11:56
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Att fejka fontänorgasm är lätt. Det är bara att vara kissnödig och sen pissa en skvätt. Så tror killen att det är en "fontänorgasm".

Åh, du är tillbaka FiF med din öppna och positiva inställning till sexuella aktiviteter!

Citat:
För ni vet väl att fontänorgasm är lika med tjejer som pissar på sig?

Jag kan bara notera att det inte luktar som kiss, varken i stunden eller efteråt i sängen.
Citera
2021-09-06, 12:38
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Fast nu är det ju inte så det funkar... Fontänorgasmer är verkliga och det är inte när tjejer kissar på sig. Lev i din fantasivärld eller lär dig utforska närmare. alla kan inte, alla vill inte, men det är definitivt verkligt.
Citera
2021-09-06, 16:07
Moderator
Maviels avatar
Det har hänt mig 2 gånger i mitt liv. Båda gångerna oförutsett och lika "obehagligt" båda gångerna. Pinsamt tyckte jag det var och jag skämdes. Vet inte varför det blev så. Inte heller något jag vill ska hända igen. Kan säga att det inte luktade kiss någon av gångerna.
Citera
2021-09-07, 00:07
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det har hänt mig 2 gånger i mitt liv. Båda gångerna oförutsett och lika "obehagligt" båda gångerna. Pinsamt tyckte jag det var och jag skämdes. Vet inte varför det blev så. Inte heller något jag vill ska hända igen. Kan säga att det inte luktade kiss någon av gångerna.

Men hur gjorde du?
Masserade du klitoris med fingrarna, pullade du (hur många fingar)?
Massagestav? Hade du sex med en man/kvinna eller var du själv när det hände?
Mer info tack
Citera
2021-09-07, 00:52
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Men hur gjorde du?
Masserade du klitoris med fingrarna, pullade du (hur många fingar)?
Massagestav? Hade du sex med en man/kvinna eller var du själv när det hände?
Mer info tack

Sex med man, väldigt intensivt, dominans. Påtvingades flertalet orgasmer och till slut hände det. Smärtsamt nästan. Många år sedan nu. Inte något jag strävat efter.
Citera
2021-09-07, 01:45
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Sex med man, väldigt intensivt, dominans. Påtvingades flertalet orgasmer och till slut hände det. Smärtsamt nästan. Många år sedan nu. Inte något jag strävat efter.

I vilken ställning fick du fontänen?

Hur var kuk-storleken? liten/medel/över medel/hästkuk? lång/smal/tjock/kort?
Citera
2021-09-07, 07:52
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
I vilken ställning fick du fontänen?

Hur var kuk-storleken? liten/medel/över medel/hästkuk? lång/smal/tjock/kort?

2 gånger. 2 olika män. Nr 1 liten kuk. Inte penetrerande sex utan han smekte och slog om vartannat utdraget. Nr 1, välutrustad. Men lite samma där. Utdraget länge. Och att jag blev smekt. Likheten att det var dominans, fasthållen respektive bunden, smärta inblandat. Och att det pågick länge.

Vadå vill du ha en manual?
Citera
2021-09-07, 08:02
Medlem
Enkelt att få när jag får anal stimulans, oavsett penetration eller bara utanpå. Men försöker hålla emot och invänta en ”torr” orgasm, känns mycket djupare. Fontänorgasm är nästan alltid ytlig om du förstår hur jag menar, + att det blir blött och kallt😄.
Citera
2021-09-07, 08:20
Medlem
Ja min sambo får det också ganska ofta om hon är på rätt humör och värmer upp ordentligt innan. Brukar ge massage där nere och öker sen till fingrar och tunga för att sedan bara ha ett eller två fingrar inne samtidigt som man masserar klitotris, ökar takten när man känner det börjar pulsera och krampa i underlivet.
Även hennes lilla g punkt stav funkar bra när jag inte är hemma.
Hon säger dock det var lite svårt att lära dig hur man ska spänna sig och använda musklerna där nere. Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in