• 1
  • 2
2021-08-12, 06:36
Medlem
layvares avatar
Kan ni få fontänorgasm när ni onanerar om ni vill det?
Antar att det enklaste sättet att få det är med era egna fingrar(2 fingrar inuti er som ni pullar er med och trycker uppåt?)?
Citera
2021-08-12, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Kan ni få fontänorgasm när ni onanerar om ni vill det?
Antar att det enklaste sättet att få det är med era egna fingrar(2 fingrar inuti er som ni pullar er med och trycker uppåt?)?

Det är svårt... vad jag hört
Citera
2021-08-12, 08:29
Bannlyst
En del kvinnor får det när man knullar eller pullar rätt så frenetiskt, det är iaf mina erfarenheter.
Är nog ingenting man lär sig, eller vill lära sig, eller?

Blir ju blött och eländigt i sängen, räcker med dom safterna som är sperma och normalt med våtness from the punani.
Citera
2021-08-12, 13:56
Medlem
Trakessons avatar
Allt är lätt om man vet hur man ska göra det.
Det finns instruktionsfilmer på nätet (eller fanns i alla fall för något år sedan).

Vet inte om alla tjejer kan ”spruta” men det är vanligare än vad jag trodde innan jag upplevt det i verkligheten. IKEAs madrasskydd rekomenderas.
Citera
2021-08-12, 14:05
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaGoraKaos
En del kvinnor får det när man knullar eller pullar rätt så frenetiskt, det är iaf mina erfarenheter.

Blir ju blött och eländigt i sängen, räcker med dom safterna som är sperma och normalt med våtness from the punani.

Om dom pullar sig själva borde dom veta hur man gör?

Har varit med tjejer som gjort detta med mig.
Frågan jag hade velat ställa dem är "kan du göra det där igen om vi ses igen?" Undrar vad jag hade fått för svar...
Citera
2021-08-12, 14:09
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaGoraKaos

Tycker det är sjukt sexigt med tjejer som sprutar. Dock väldigt ovanligt att dom gör det.

Skulle vara jävligt nice att få ta emot det i ansiktet nån gáng...mmmmm
Citera
2021-08-12, 14:12
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jhonnytherocker
Det är svårt... vad jag hört

Det är ju gsnska ovanligt med tjejer som kan få multipla orgasmer med. Men bland dom som kan få det så har dom ju ganska lätt att få det av min erfarenhet iaf.
Citera
2021-08-12, 14:14
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Allt är lätt om man vet hur man ska göra det.
Det finns instruktionsfilmer på nätet (eller fanns i alla fall för något år sedan).

Vet inte om alla tjejer kan ”spruta” men det är vanligare än vad jag trodde innan jag upplevt det i verkligheten. IKEAs madrasskydd rekomenderas.

Hur menar du där?
Citera
2021-08-12, 19:15
Medlem
Skenes körtlar, även kallad den kvinnliga prostatan, är det yttersta av flera parvis liggande körtlar som ligger i vävnaden kring kvinnans urinrör. Körtlarna mynnar i urinröret och är de körtlar som bidrar med vätskan vid kvinnlig ejakulation, kvinnlig utlösning, eftersom de tömmer sig vid sexuell upphetsning, ofta i samband med orgasm.
Citera
2021-09-06, 00:06
Medlem
Köp en satisfyer så ska du nog se att det går vägen
Citera
2021-09-06, 10:56
Medlem
All-the-way-77s avatar
Min kvinna kan få fontänorgasm när jag tar henne analt i en viss ställning. När vi gör just den så kommer hon nästan alltid med fontän, vilket utifrån trådfrågeställningen skulle kunna ge svaret att det är "enkelt".
Citera
2021-09-06, 11:15
Medlem
Det lättaste sättet är att hårdpulla framväggen i slidan med ringfinger och långfinger.. Men det går även att framkalla fontäner via analen. Har vart med ett par stycken som skvätt ordentligt medan det körts hårt i röven.. Det är en härlig känsla när man känner hur det strömmar ned över pungen..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in