2021-09-04, 18:43
Medlem
Niggrationsverkets avatar
Clas Ohlson slår just nu alla rekord. På kort tid har jag nu sett fyra reklamsnuttar:

-Vit kvinna med negerhane

-Vit kvinna med arabhane, och hybridavkommor

-Vit kvinna med negerhane, och hybridavkommor

-Vit man med gul hona.

Vad fan är det som händer?
Citera
2021-09-05, 08:16
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggrationsverket
Clas Ohlson slår just nu alla rekord. På kort tid har jag nu sett fyra reklamsnuttar:

-Vit man med gul hona.

Citat:
Ursprungligen postat av HasTrayl
Det är ju för fan negrer och blattingar överallt, vad händer? Går ju för fan inte komma undan berikningen. Jag var i en liten svensk by idag och det var fan negrer överallt. De tar inte slut, negrer ÖVERALLT.
Allt enligt "Kalergiplanen", sök och läs.
Citera
2021-09-06, 20:00
Medlem
Crapmagics avatar
vad tycker ni om Sverigelotten reklamen, dom vill verkligen slå på stora bongo-trumman göra en poäng av att icke-svenskar minsann är svenskar
Citera
2021-09-06, 21:33
Medlem
Crapmagics avatar
Elgiganten och Apoteket afrofierar
Citera
2021-09-06, 22:40
Medlem
Crapmagics avatar
Specsavers upprepar sin fadäs

Skulle ha gått till Synoptik
Senast redigerad av Crapmagic 2021-09-06 kl. 22:51.
Citera
2021-09-07, 23:09
Medlem
Crapmagics avatar
Nu har våra afrikanska män börjar dricka danskt öl också https://www.youtube.com/user/mariestadsbryggeriab/videos
Håll utkik på denna kanal efter deras senaste tillskott om dom vågar stå för var dom gjort

Jag såg i filmen 3 karlar som betedde sig som svenskar i en bastu man suttit lite för länge i

(det dom tävlar internt om är vem som vågar klämma in flest afrikaner som möjligt i samma
bild utan en enda mellanliggande utspädande vit så att alla liberaler kan dra en lättjans suck & inte börja känna sig illa till mods, reklammakarna är alltså inne i den busiga trotsåldern och lekar hela havet
stormar med icke baserade liberaler för att testa var just deras gräns går)
Senast redigerad av Crapmagic 2021-09-07 kl. 23:20.
Citera
2021-09-09, 00:06
Medlem
solstrålars avatar
Vad är det med CSN alltså? Framsidan https://www.csn.se/ har 1 vit ginger snubbe, ALLA andra är invandrare och eller bisexuella transpersoner. Varför ska STUDIENÄMDEN av alla vara så jävla skitnödiga? Fan vad jag är trött.
Citera
2021-09-10, 14:23
Avslutad
Svenskaspel kör en liten udda mix med kinesisk man, vit kvinna och thailändsk (ej mixad) unge.

Kanske lite OT men är det fler än jag som även stör sig på amerikaniserade reklamer? Ta t.ex. 3s reklam med My Name Is Earl-skådespelerskan eller reklamerna som Tele2 körde med för några år sedan med det amerikanska svarta fåret Frank?
Citera
2021-09-10, 14:29
Medlem
mossadmartins avatar
vad är det för skit som kommer upp från Hallon? En flintskallig neger med skägg som ser ut som en tjej på nåt sätt, som gör en massa grimaser. Vet ni vad jag menar?
Vad vill man symbolisera med detta? Vad ÄR det ens en gång?
Citera
2021-09-10, 14:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
vad är det för skit som kommer upp från Hallon? En flintskallig neger med skägg som ser ut som en tjej på nåt sätt, som gör en massa grimaser. Vet ni vad jag menar?
Vad vill man symbolisera med detta? Vad ÄR det ens en gång?
Denna har jag också sett! Jag är också mycket förundrad, kan det röra sig om ett konstprojekt?

En flintskallig neger som ser ut som en tjej kan jag endast minnas att jag sett en gång tidigare. Och det är sångaren i Skunk Anansie.
Citera
2021-09-10, 14:41
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Babben med glasögonen i Zmartas reklam tycker jag är jobbig. Måste bara byta kanal när han syns.
Citera
2021-09-10, 15:37
Medlem
VelvetThornss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggrationsverket

-Vit man med gul hona.

Fan! Jag som precis var på Classe och köpte lite prylar.

Aldrig igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in