2021-09-13, 19:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Elgiganten och Apoteket afrofierar
Apoteket gör ju självmål, dom visar en stretchande svart man som möter en vit i trapphuset och textbudskapet till svenskarna är alltså "Ingen är som du"
Citera
2021-09-19, 20:16
Medlem
Crapmagics avatar
En babbe har kidnappat #Stadium# reklamen genom att säga ordet med blatte-slang
Citera
2021-09-23, 11:23
Avslutad
Fick ett mejl från en castingbyrå för en stund sen.

"Instruktioner:
Spela upp scenen i det bifogade manuset nedan. Någon får gärna spela upp din motparts repliker för att få det att flyta bättre. Vill personen du spelar upp scenen med också ansöka till rollen så måste den utföra de andra stegen och skicka in.
Du behöver alltså inte göra detta i en bil utan det går lika bra att sitta på en stol och spela upp scenen, men vill du sitta i en bil så får du självklart göra det, men det viktiga är ditt spel."

Personen jag ska "spela" heter Hamid och jag är över 190 och ser ut som Ivan Drago. För er som undrar hur en Hamid ser ut så kika på bilden http://www.gp.se/image/policy:1.16107645:1562570765/image.jpg?f=Wide%26w=1200%26%24p%24f%24w=834285a

Är det någon som kan förklara logiken?
Senast redigerad av Tony_Tedeschi 2021-09-23 kl. 11:26.
Citera
2021-09-23, 21:38
Medlem
Crapmagics avatar
Vimla - årets operatör

Free-style afrikanska dansar på busshållplats
Citera
2021-09-25, 10:40
Medlem
jocke51s avatar
Jag och sambon brukar tävla under reklamavbrotten! Reglerna är enkla: du säger högt och tydligt ”N” när det blir mörkt i rutan.
Kan tipsa om denna tävling, eftersom reklamavbrotten blir riktigt spännande!
Citera
2021-09-26, 10:45
Medlem
Peanutss avatar
Eftersom varje företag separat tänker "vi kan inte bara ha vita med" så blir det någon typ av invandrare med.
Aftersom afrikaner är "max o-vit" så tycker alla att det blir bra, då räcker det med en så är kvoten fylld.
Citera
2021-09-26, 15:52
Medlem
Förstår inte att folk orkar lägga energi på identitetspolitiska analyser av reklam. En del verkar dessutom övertygade om att reklambranschen har en dold politisk agenda vilket är sanslöst korkat. Reklamarna vill kränga saker. Genom att ta med ickevita i reklamen maximerar man antalet nådda målgrupper. Endast idioter skulle bortse från 20 procent av befolkningen.
Citera
2021-09-26, 16:31
Medlem
Zmarta verka gilla invandrare med dialekt
Citera
2021-09-26, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djursholmsvin
Förstår inte att folk orkar lägga energi på identitetspolitiska analyser av reklam. En del verkar dessutom övertygade om att reklambranschen har en dold politisk agenda vilket är sanslöst korkat. Reklamarna vill kränga saker. Genom att ta med ickevita i reklamen maximerar man antalet nådda målgrupper. Endast idioter skulle bortse från 20 procent av befolkningen.

Jag tror mer på en extrem ängslighet, både hos reklamköparna och reklambyråerna. Idag är vårdandet av den egna karriären prio 1. Ingen vågar sticka ut, bättre att följa fårskocken och maxa med negrer…
Citera
2021-09-27, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djursholmsvin

Fel, fel, fel. Dom får både lära sig det på sin skola och de kurser de läser. De inspireras ifrån reklam från L.A och New York, eftersom att dom är nördar för "media-USA". Dom är PK och ängsliga. När de ska köra "värdegrund" och nyliberalmarxism på sina produktioner då blir det såhär. Dom ska ju vara lite sådär trendigt newyorkradikjala vettu.

Jag tänker inte tjata mer om Frankfurtskolan som flyttade till USA sen, just nu. För det var några filosofer där som verkligen avskydde popcornkultur och reklam. Men många idéer låg där och som reklamarna sysslar med nu som nyliberaler. Dom gillar även MTV. Kolla vilken degenererad skit MTV blev, om kanalen ens finns kvar nu.
Senast redigerad av xyxzopol 2021-09-27 kl. 17:17.
Citera
2021-09-27, 22:30
Medlem
Crapmagics avatar
Tut i luren
https://www.youtube.com/watch?v=GSzP953UJlM

Jag kör ett uppsamlings-heat av fadäser från förra veckan (Covid rapportering med eftersläpning )
där jag inte lyckats titta bort i tid, så ni får ursäkta om det blir färre poster och större effektivitet

Svarta listan vecka 94

60-Plusbanken
Hemtex
Senast redigerad av Crapmagic 2021-09-27 kl. 22:47.
Citera
2021-09-27, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tut i luren
https://www.youtube.com/watch?v=GSzP953UJlM

Ja "kulturmarxisterna" vet att vita kvinnor är mycket lättare att manipulera för att genomföra Rotchilds Kalergiplan. Ja, reklam handlar om politik mer än det gör att sälja något. Det är sorgligt att barn ska se på deras hjärntvättning. Men man får väl se det som att jag är mest värd. Dom skulle aldrig våga representera mig med en annan ras. Det vore ju som att jag vore ond. Tur att jag älskar vita kvinnor, mest svenskor. Liksom vita kvinnor och svenskor älskar mig. Det är ren äcklig propaganda dom sysslar med.
Senast redigerad av xyxzopol 2021-09-27 kl. 22:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in