Citat:
Ursprungligen postat av
uncommon-name
Jag menar mer att de kanske släpper biljetter några månader i stöten just in case om tekniken hänger sig och de behöver åtgärda större problem som drar ut på tiden och stannar upp ruljansen, typ. Men jag kan ha tvärfel!
Det kan givetvis också inverka, men det är standard att biljetter till shower i London bara släpps under några månader i taget (även om de är helt nya och det förväntas bli en stor publiksuccé).
Jag gissar att de redan nu är i princip helt säkra på att tekniken ska fungera, vilket givetvis inte betyder att det kommer att gå helt utan problem.
Jag ser hur som helst riktigt mycket fram emot att se showen nästa år och köpte biljetter när det vanliga förköpet började tidigare idag.
Det återstår dock att se om det faktiskt är bra på riktigt eller om ABBAtarerna bara känns som en halvdan gimmick och jag hellre skulle ha varit på Mamma Mia-musikalen eller Mamma Mia - the Party.
Undrar även vilka andra artister/band som skulle vilja kopiera konceptet och där det faktiskt finns tillräckligt stort publikintresse för att göra det.