Citat:
Ursprungligen postat av
proconsul
Fast nu kanske du tar i lite. Eller har du hört all musik som görs idag? Va? Det har jag svårt att tänka mig eftersom enbart Spotify lägger ut ca 40.000 låtar om dagen. Du inser snabbt hur lätt det är att avslöja dig som lögnare här hoppas jag. Dygnets alla timmar räcker helt enkelt inte till för att det du säger ska stämma. Enkel matematik. Du ljuger. Jag tycker det är lite tråkigt att det ska behöva ljugas på sådana här forum. Ärlighet varar längst, som jag brukar säga. Jag hoppas att du i fortsättningen kanske förstår olämpligheten i att sprida sådana här lögner och oriktigheter. Skulle detta oskick trots allt inte upphöra ser jag mig nödbedd att kontakta registrator.
Tror stora skillnaden är att ca 90% av "hitlåtarna" de senaste 10 åren är hiphop,R&B , Rap / Ganstamusik.
Är inget superfan av ABBA men fördelen för var ju att hitlåtar slog i många olika genrer för den breda massan.
Topplistor på Spotify är ju till stor del ett fåtal genrer, gillar man inte dessa så tycker man dagens musik är skit.
Jag jobbar med mestadels ungt folk på kontor och deras musiksmak består bara av samma skit, tror ett fåtal av artisterna ens bemästrar ETT instrument.
Tycker låtarna låter lika ABBA men som sagt inget superfan så kan inte recensera om låtarna är hitlåtar eller bara pga nostalgi.