Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
HE HE HE HE !!
Kära @Jokermannen.
Jag har varit väldigt tydlig med vad jag är övertygad om, så därför är jag förundrad över din fråga.
■ 1: ) Hanna är den som har absolut starkast motiv.
■ 2: ) Hanna hade ett otroligt stort hat mot Lena.
■ 3: ) Hanna har inget bärande alibi för tiden vid mordet.
■ 4: ) Och Hanna var den som hoppades att Lena var död.
■ 5: ) Jag är övertygad om att Hanna har deltagit i mordet på Lena.
Det grundar jag dels på ovan nämnda men även hur mordet har utförts.
■ 6: ) Vanligtvis när en man mördar så brukar det inte användas mer våld än nödvändigt.
Exempelvis när en man skjuter nån så stannar det vid ett par skott sen räcker det.
När en man stryper någon så slutar mannen oftast när personen är död.
När dom slår ihjäl någon så slutar dom oftast efter efter 5, 6, 7, 8 slag i huvudet med tillhygge och när personen inte visar nåt livstecken så slutar dom.
Det räcker oftast med att personen dör och sen är det stopp.
■ 7: ) När en kvinna dödar så ligger det oftast ett stort hat bakom, så när dom börjar döda så kan dom inte sluta, utan det övergår ofta till övervåld och nästan lemlästning av personen. Dom skär lite extra, petar ut ögon skär av kuken mm mm.
Det räcker ofta inte med att bara slå ihjäl eller skjuta eller hugga, för hugger dom så är det 40 hugg och skärningar, slår dom så räcker det inte med 5, 6, 7, eller 8 slag tills personen dör utan dom skall mosa personens ansikte.
En kvinnas hat & hämndkänslor gör att det ofta blir väldigt brutalt.
Personen skall inte bara dö utan personen skall förintas.
■ 8: ) En kvinnas hat är en jävla drivkraft när våldet startar, till skillnad från en man som bara får jobbet gjort och sen är det bra.
Om vi då tittar på Lenas död.
Stefan är dubbelt så stor och stark som Lena och hade enkelt kunnat både brotta ner henne, strypt henne eller slagit ihjäl henne med 5, 6, 7, 8 slag med tillhygge.
En adrenalin-stinn Stefan hade ensamt kunna lösa detta själv utan att det hade hörts ett enda ljud.
Två hårda smällar i ansiktet, brottat ner henne och sen strypt henne.
Det hade tagit 30-60 sekunder sen hade hon varit borta.
Detta pågår i flera minuter med höga skrik.
Och kvar ligger Lena död.
■ 9: ) MEN..Hon är inte ihjälslagen av en stor stark man med 5, 6, 7, 8 slag utan hon är totalt söndermosad med minst 17 slag. Hon blev inte bara dödad utan hon blev helt mosad och det tror inte jag att Stefan hade gjort om det var han.
■ 10: ) Någon har inte nöjt sig med att bara slå ihjäl henne, utan någon har burit på det där enorma hatet att Lena skall totalt mosas.
Vem hade det där hatet mot Lena? Vem har fått 17 !! loggar raderade 2ggr ?? 1 slag för varje logg, vilket sammanträffande, va?
■ 11: ) Stefan hade ingen anledning att bruka ett sånt övervåld.
Då finns det bara en kvar i min värld, och jag vet att många andra inte tycker som jag, men i
■ 12: ) min lilla värld så är det uppenbart att Hanna var med bakom planket.
Och det retar mig att hon kommer undan med det.
Hoppas du gillar mitt svar.
■ 1: ) Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD hatade L*na Wesstr*m till den absolut högsta grad vilket sålunda till sist fick henne att vilja få bort sin rival L*na Wesstr*m från jordens yta och sålunda röjd ur sin väg.
■ 2: ) Yodinnan [ HD ] hade under en mycket lång tid blivit emotionellt imploderad vilket till sist resulterade i en mental explosion, det vill säga, att en människa tål bara en emotionell och psykisk press till en viss gräns, när sedan den yttersta gränsen är nådd eller har nått sin topp, då kommer explosionen.
■ 3: ) Du har absolut rätt i detta fallet, det vill säga, att Yodinnan [ HD ], hade överhuvudtaget inget alibi för den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018.
■ 4: ) Återigen har du helt rätt i detta fallet beträffande den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD, det vill säga, att Yodinnan [ HD ] önskade uttryckligen, att L*na Wesstr*m skulle vara död.
■ Tillägg till ovan skrivet: Citat från den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD:
"Hoppas att hon är död"

❗... slut citat/
■ 5: ) Du påpekade i ditt tidigare skrivna och postade inlägg, att du är övertygad om att den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD varit sin Yodánske Riddare St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev bragt om livet.
■ Tillägg till ovan skrivet: Jag vet, med säkerhet och utanför själva förundersökningsprotokollet, att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m dödsmisshandlades bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro
■ Det finns heller inget❗som helst tvivel ifrån min sida att den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD varit sin Yodánske Riddare St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.
■ 6: ) Avd.9 ... du har även helt rätt i detta fallet, det vill säga, att L*na Wesstr*m dödsmisshandlades med långt utöver det våldet, än vad som egentligen krävdes ... eller, hade krävts.
■ 7: ) Avd.9, du skrev tidigare i ditt inlägg, att när en kvinna dödar, så ligger det oftast ett stort hat bakom, och även där håller jag med dig.
■ Tillägg till ovan skrivet: När det gällde mordet på L*na Wesstr*m 2018 och framför allt sagt, hur❗... och på vilket sätt som brottsoffret L*na Wesstr*m blev misshandlad, så lös det med ett mycket stort och överdrivet personligt hat samt med ett kraftigt då brukat övervåld mot brottsoffret L*na Wesstr*m.
■ 8: ) Avd.9, Jag är helt enig med dig i det som du tidigare har berättat och framfört i L*na Wesstr*m-tråden, det vill säga, att hatet inkluderat våldet från en kvinna har en starkare drivkraft när våldet startar till skillnad från den manliga personen som bara får jobbet gjort och sedan är det bra.
■ 9: ) Avd.9, Jag kommer att tänka över detta på ett mer noggrant sätt än vad jag hitintills har gjort beträffande det mycket grova våldet som L*na Wesstr*m blev utsatt för bakom bullerplanket under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 ... sedan därefter vill jag mer än gärna få diskutera detta vidare med dig.
■ 10: ) Det är helt korrekt att den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD hade ett enormt och kraftfullt hat riktat mot sin rival L*na Wesstr*m vilket absolut sålunda gav henne ett starkt motiv till att få bort L*na Wesstr*m från jordens yta samt röjd ur sin väg, en gång för alla ... och sådan, blev slutligen den sanna verkligheten. Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD:s enorma tokloggerier en kort tid efter det, att L*na Wesstr*m hade bragts om livet, lyser likt solens strålar.
■ 11: ) Jag kommer att fundera en hel del över just detta ett tag till framöver.
■ 12: ) Jag är ganska så säker på min sak när jag låter mig påpeka, att Yodinnan [ HD ] har med mycket stor sannolikhet varit med bakom bullerplanket under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018, men❗enligt mig, endast tillfälligt, det vill säga, att den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD befann sig bakom bullerplanket bara under en mycket kort tid för att strax därefter ha lämnat brottsplatsen.
Mvh/JM.