Citat:
Ursprungligen postat av
massuppfittaren
■ Nej för du är sinnessjuk
■ och sitter där i din sophög till hem
och går inte att resonera med.
■ Du är helt slut i huvudet människa.
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var skrivet till medlemmen @Lars48 och inte till mig @JokerMannen, men, jag har här nedan sett, lämnat ett svar.
■ OffTopic: Att sätta en diagnos på en annan medpostare genom att påstå att trådmedlemmen är sinnessjuk, det är ett rent persiflage.
■ Att påstå att en trådmedlem skulle vara bosatt i en sophög, är även det, ett persiflage.
■ Att påstå att en trådmedlem är helt slut i sitt huvud, det är endast infantilt och impertinellt.
■ Den, vilken projicerar sina negativiteter på annan medpostare, i detta fallet, medlemmen @Lars48, definierar enbart❗sig själv.
OnTopic: Var vänlig emot mig @JokerMannen och svara på följande fråga nedan.
■ Fråga 1: ) Är det absolut och helt uteslutet ifrån dina tankar, att ingen person varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m dödsmisshandlades bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro ?
■ Fråga 2: ) Anser du på det bestämdaste, att Yodinnan [HD] var fullständigt, och totalt söndermanipulerad av sin make St*fan Davidss*n och sålunda till sist, inte ens visste vad hon hette i förnamn ?
■ Fråga 3: ) Anser du att Yodinnan [ HD ] endast var ett rent offer för den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n ?
■ Fråga 4: ) Anser du, att St*fan Davidss*n:s kamrat JG, inte❗på något sätt har haft sina fingrar med i spelet i konnektion med att L*na Wesstr*m under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 blev bragt om livet ?
■ Frågan 5: ) Anser du, att den storstädningen vilken ägde rum i St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*svägen 14 Bertil under Fredagen den 25 Maj 2018, var en helt normal storstädning ?
Mvh/JM.