Citat:
Ursprungligen postat av
Lugnochro
Men är du efterbliven eller spottar du ur dig textremsor från någon printer. Min morbror fick polio som liten och det som hände var att en lem inte utvecklas alls. Likheten ned influensa är inte ens jämförbar. Som sagt, du sitter här dagarna i ända och tror att du är så påläst men har fan inte aning om speciellt mycket.
Du kan säkert mycket om birdie, och allt vad heter inom golf men det kanske inte är så mycket att skryta om.
Jag har inte jämfört polio med influensa, det är du som gjort det? Har du problem med läsförståelsen? Jag kan inte ett skit om golf, är fullständigt ointresserad av moderatbandy. Nu sitter jag inte här hela dagarna i ända. Idag har jag spenderat hela min dag i skogen och plockat massor av kantareller, mer än ett kilo. Det är en ätlig svamp, mycket god dessutom och en av Sveriges delikatesser, tack vare allemansrätten, men sådant vet du inget om och tar all din frihet för givet. Det är synd om din morbror, synd att han inte var vaccinerad, då hade han klarat sig bättre. Jag hoppas det inte var "lemmen" som inte utvecklades som den skulle? Jag vet väldigt mycket om väldigt mycket, golf är dock inte ett intresse.