2021-09-05, 00:07
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningskorn
Den som var smällfeta hade räddat mer än 10% av sina dödstal om de gjort något åt sin vikt. Finns ingen anledning för icke smällfeta att fjanta runt i munblöja och gasmask för det, och låna upp 7500 miljarder kr för att de skulle överleva 1-2 år till.

Det tar ju dock lite längre tid att banta 10kg än att sätta på sig ett munskydd.
Citera
2021-09-05, 00:08
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Men vilken amatör. Vid starka cytostatikabehandlingar händer självklart detta eftersom du får en stor mängd av cellgifterna. Äldre får cellgifter i mindre doser om de exempelvis har prostatacancer och då händer inte mycket mer än du få ett illamående de förstas dagarna efter. Jag tänkte en dos som var i paritet med ett vaccin, att du sprutar in extremt lite i förebyggande syfte. Trodde du kunde något men var nog fel person att fråga.

Prova du att experimentera med det, lycka till - du verkar vara expert på området.
Citera
2021-09-05, 00:12
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overthehead
Oscar De La Hoya inlagd på sjukhus trots dubbelvaccinering!
https://twitter.com/OscarDeLaHoya/status/1433857153433944069

Han verkar ju ta hand om sin hälsa som kurt-sune brukar tjata om. Men han verkar inte vara i behov av syrgas som de flesta andra så vaccinet kanske fungerar?
Citera
2021-09-05, 00:14
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jättestudie avslöjar: Munskydd stoppar spridning
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOR5mL/jattestudie-avslojar-munskydd-stoppar-spridning

Hur skall man förstå detta?

Munskydd fungerar jättebra, det har man sett på Svenska sjukhus sen de införde munskyddskrav för alla, före - en massa utbrott, efter - inga utbrott. Vet inte om det blir tydligare än så. Men hos allmänheten fungerar det så klart inte ...enligt vissa.
Citera
2021-09-05, 00:17
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Prova du att experimentera med det, lycka till - du verkar vara expert på området.
Så du hittade på ett svar som kanske gick hem, som vanligt? Är det så ni funkar? Vore ju bättre att ni svarade att jag har ingen koll på det, vet ej eller något liknande. Men besserwissergenen tar över varenda gång. Ynkligt.
Svar är att man kan inte ge cellgifter till alla för att cancer finns, precis som man inte kan vaccinera alla för att ett virus finns.
Citera
2021-09-05, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Det tar ju dock lite längre tid att banta 10kg än att sätta på sig ett munskydd.
Fast om jag sätter på mig ett moderiktigt svart munskydd som jag berör 10 gånger i timmen och sen måste tvätta räddar det inte mig från ett virus som kräver en kirurgmask som hanteras med plasthandskar.

Du har stannat i toapappers-april 2020.
Citera
2021-09-05, 00:26
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Så du hittade på ett svar som kanske gick hem, som vanligt? Är det så ni funkar? Vore ju bättre att ni svarade att jag har ingen koll på det, vet ej eller något liknande. Men besserwissergenen tar över varenda gång. Ynkligt.
Svar är att man kan inte ge cellgifter till alla för att cancer finns, precis som man inte kan vaccinera alla för att ett virus finns.

Ett tipps till dig är att inte experimentera med preparat du inte begriper dig på. Det är farligt. Med din retorik kan man inte vaccinera alla mot polio eller mässling heller, eller varför inte mot smittkoppor. Din retorik haltar.
Citera
2021-09-05, 00:38
Medlem
USA nu all time high med dagliga dödstal.
Skiten är långt ifrån över.

Jag förstår att man är tveksam till spruta 3, 4, 5 osv när man bevisligen inte ser en nedgång.

Vad är planen att alla människor ska ta två sprutor varje år av något stressframkallat medel ?

Har själv tagit två Phizer men blir nog inte en 3dje.

Vad är det som talar för att man ska göra det?

Väldigt oklart känns det som.
Citera
2021-09-05, 00:40
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ett tipps till dig är att inte experimentera med preparat du inte begriper dig på. Det är farligt. Med din retorik kan man inte vaccinera alla mot polio eller mässling heller, eller varför inte mot smittkoppor. Din retorik haltar.
Jag experimenterar inte med något. Men jämför du covid sars 19 som ger en influensa i några veckor för friska människor med sjukdomar som polio och smittkoppor. Titta ut i samhället. Är det smittkoppor vi upplever?
Citera
2021-09-05, 00:45
Medlem
Voldemort2s avatar
När försvinner alla restriktioner? Någon som kan ge en trovärdig prognos?
Citera
2021-09-05, 00:47
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletbill
Ny studie:

Munskydd fungerar

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOR5mL/jattestudie-avslojar-munskydd-stoppar-spridning

HAHAHA jag kan se framför mig hur munskyddshataren Anders Tegnell ska försöka bortförklara detta

Tomte

Han har rätt och Aftonbladet har fel, så enkelt är det i det här landet.
Citera
2021-09-05, 00:48
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Jag experimenterar inte med något. Men jämför du covid sars 19 som ger en influensa i några veckor för friska människor med sjukdomar som polio och smittkoppor. Titta ut i samhället. Är det smittkoppor vi upplever?

Nä men kanske Polio 2.0.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in