Citat:
Ursprungligen postat av
Schicklgrubblare
Ja hörni, vad ska man säga? Om trehundra år kommer de ställa en uppstoppad svenne på museet som andra kan kolla på.
Redan nu stirrar folk på mig på bussen, eftersom jag är BLOND. Men era mörkhyade bastarder kommer inte ha det problemet, vilken tur va?
Farväl farväl, ty det som var kommer aldrig igen. Farväl.
Grattis till att du har en blond partner och är stolt över det. Önskar dig god avel med henne, eller vad du nu kallade det. Woopdidoo.
Jag har inte läst eller lyssnat samhällsnyheter på flera år. Jag lyssnar aldrig på några politiker. Jag vet knappt ens vilka partiledarna är längre. Jag kan inte bry mig mindre om deras käbbel i politiken. Det är fint att du tycker det är intressant med politik och samhällsutveckling, men det är inte något som intresserar mig.
Det jag fokuserar på i mitt liv är det jag själv har makt att påverka över i min närhet. Det kan vara mina föräldrar och syskon, mitt jobb, mig själv, jag strävar efter att finna en partner, drömmer om att ha barn i framtiden, etc. Jag vill inte dö ensam och barnlös. En av mina största drömmar har alltid varit att en dag få ha egna barn. Så det är därför jag fortsätter genomlida att bli dumpad gång efter gång.
Som jag skrev i trådstarten, så känns det som att jag skulle få bättre ROI (return on investment) med en utländsk kvinna. Jag tror det är mycket större sannolikhet att då få en som kommer stanna kvar livet ut, istället för att dumpa mig efter 3-9 månader, vilket fram tills nu har varit min erfarenhet med de förhållanden jag har haft. Istället för att ha förhållande med svensk tjej efter svensk tjej, så tror jag att man med en utländsk nästan direkt kan lyckas få en fullträff. Men jag kanske är naiv, så det skulle vara intressant att höra en åsikt kring.