2021-09-04, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Ja hörni, vad ska man säga? Om trehundra år kommer de ställa en uppstoppad svenne på museet som andra kan kolla på.

Redan nu stirrar folk på mig på bussen, eftersom jag är BLOND. Men era mörkhyade bastarder kommer inte ha det problemet, vilken tur va?

Farväl farväl, ty det som var kommer aldrig igen. Farväl.

haha nu ska vi väl inte vara så negativa i detta , klart det finns svenska kvinnor som håller förhållanden och familj högt , men dessa är ofta redan upptagna , eller så hittar man inte på varandra helt enkelt , så arbetet med detta är enorm , så många ger upp att ens kämpa och försöka hitta någon med lika värderingar , då oddsen är betydligt bättre i andra länder direkt
Citera
2021-09-04, 22:33
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
haha nu ska vi väl inte vara så negativa i detta , klart det finns svenska kvinnor som håller förhållanden och familj högt , men dessa är ofta redan upptagna , eller så hittar man inte på varandra helt enkelt , så arbetet med detta är enorm , så många ger upp att ens kämpa och försöka hitta någon med lika värderingar , då oddsen är betydligt bättre i andra länder direkt

Oj nu blev det obekvämt med ett obekvämt skratt där online dessutom. För nu blev det slut på mysstämmningen och "haha, nu ska vi inte vara så negativa", nej, nej. Så illa är det ju verkligen inte Säg bara som det är då, att ni vill utrota den vita rasen. STÅ FÖR DET. Okej om vi kvinnor är äckliga fittor som förtjänar att dö ut, men ni är män, så ni har heder nog att vara raka och stå för något.

Så då kan du skriva upp dig på kontraktet tillsammans med alla andra här, att ni avsäger era avkommor svenskheten, de kommer inte längre vara en del av den svenska folksjälen.

På ett sätt känner jag att ni förnekar min
rätt att få existera. Som att ni vill utrota mig. Väldigt obehagligt, och jag mår oerhört psykiskt dåligt då jag stöter på detta svenskhat dagligen. Det är en märklig känsla som många fler svenskar kommer få känna i framtiden.
Senast redigerad av Schicklgrubblare 2021-09-04 kl. 22:40.
Citera
2021-09-04, 22:37
Medlem
Torparfrugans avatar
Citat:
har hunnit med några riktigt långa förhållanden med svenska kvinnor , men i dessa tider så verkar dessa värderingar om att bygga nått starkt tillsammans , hålla ihop familjen eller förhållandet i vått och tort runnit ut i sanden tyvärr , för lockelsen ligger bara ett tryck bort för otroligt många

därför jag tipsade TS om just ryska kvinnor , de har detta kvar i sitt sinne , familjen över allt annat

så svenska kvinnor är en stor del av problemet tyvärr , alla orkar inte starta om och om och om igen i livet , livet är för kort för sådant skit .

tror många män håller med mej i detta

Ja precis. Det är inte direkt som att jag tycker det är kul att börja om på nya förhållanden gång efter gång. Bara en massa tid, energi och pengar bortkastat. T.ex. har jag en gång sålt min bostad och mycket av det jag hade, och flyttat till en ny stad, för en tjejs skull. Men det höll kanske bara ett halvår det förhållandet. Det är inte direkt som att jag orkar upprepa det hur många gånger som helst. Samtidigt vill jag ju ha en partner och bilda familj, så vad gör man inte. Men någon gång kanske man får byta strategi, och se sig om utomlands, därav min tankebana.

Citat:
ja man tappar hoppet liksom och tillslut ser sej om efter annat

tror detta även skapar stora lidanden för kvinnor , på många olika sätt

samhällstryck , snabba kickar som rinner ut i sanden fort , stora misstag för många och till slut bitterhet över allt och ensamhet

vet många kvinnor som lever i ensamhet , och söker , år ut och år in
utan att hitta den rätte

riktig kärlek handlar om acceptans av sin partners brister , då vi alla bär på sådana
I slutändan gör var och en sitt eget val. Om svenska kvinnor lever i ensamhet och söker partner så är det deras problem. Det är inte direkt något som jag kan lösa. Det finns mängder med bra och lediga män att välja mellan. De allra bästa är ju såklart redan tagna. Så man får väl tänka rationellt kring vad det är man sitter och väntar på för partner som ska gestalta sig inför en som man kan nöja sig med.

Jag menar, det hjälper ju inte mig att det finns ensamma kvinnor. De jag har varit tillsammans var ju också ensamma innan jag träffade dem. Så länge som de har så höga krav, och jag inte kan leva upp till dem eftersom att jag inte är en 10:a i alla kategorier, så spelar det ju ingen roll.
Citera
2021-09-04, 22:50
Bannlyst
Citat:
Oj nu blev det obekvämt med ett obekvämt skratt där online dessutom. För nu blev det slut på mysstämmningen och "haha, nu ska vi inte vara så negativa", nej, nej. Så illa är det ju verkligen inte Säg bara som det är då, att ni vill utrota den vita rasen. STÅ FÖR DET. Okej om vi kvinnor är äckliga fittor som förtjänar att dö ut, men ni är män, så ni har heder nog att vara raka och stå för något.

Så då kan du skriva upp dig på kontraktet tillsammans med alla andra här, att ni avsäger era avkommor svenskheten, de kommer inte längre vara en del av den svenska folksjälen.

rätt att få existera. Som att ni vill utrota mig. Väldigt obehagligt, och jag mår oerhört psykiskt dåligt då jag stöter på detta svenskhat dagligen. Det är en märklig känsla som många fler svenskar kommer få känna i framtiden.

skriver inte på nått kontrakt och jag sätter inga blonda och blåögda barn till denna värld , av mycket goda anledningar .
och det är inte erat fel på nått sätt ,

hatar inga svenska kvinnor !!! och vill inte att någon ska dö ut

skrev bara att de bra är ofta redan upptagna , och resten är svåra att hitta på ,
står rakryggat för detta

så din bitterhet lyser igenom lite i detta , va ett gott föredöme för svenska kvinnor , så kommer du finna någon garanterat som gör livet värt att leva
Citera
2021-09-04, 22:52
Medlem
Torparfrugans avatar
Citat:
Ja hörni, vad ska man säga? Om trehundra år kommer de ställa en uppstoppad svenne på museet som andra kan kolla på.

Redan nu stirrar folk på mig på bussen, eftersom jag är BLOND. Men era mörkhyade bastarder kommer inte ha det problemet, vilken tur va?

Farväl farväl, ty det som var kommer aldrig igen. Farväl.
Grattis till att du har en blond partner och är stolt över det. Önskar dig god avel med henne, eller vad du nu kallade det. Woopdidoo.

Jag har inte läst eller lyssnat samhällsnyheter på flera år. Jag lyssnar aldrig på några politiker. Jag vet knappt ens vilka partiledarna är längre. Jag kan inte bry mig mindre om deras käbbel i politiken. Det är fint att du tycker det är intressant med politik och samhällsutveckling, men det är inte något som intresserar mig.

Det jag fokuserar på i mitt liv är det jag själv har makt att påverka över i min närhet. Det kan vara mina föräldrar och syskon, mitt jobb, mig själv, jag strävar efter att finna en partner, drömmer om att ha barn i framtiden, etc. Jag vill inte dö ensam och barnlös. En av mina största drömmar har alltid varit att en dag få ha egna barn. Så det är därför jag fortsätter genomlida att bli dumpad gång efter gång.

Som jag skrev i trådstarten, så känns det som att jag skulle få bättre ROI (return on investment) med en utländsk kvinna. Jag tror det är mycket större sannolikhet att då få en som kommer stanna kvar livet ut, istället för att dumpa mig efter 3-9 månader, vilket fram tills nu har varit min erfarenhet med de förhållanden jag har haft. Istället för att ha förhållande med svensk tjej efter svensk tjej, så tror jag att man med en utländsk nästan direkt kan lyckas få en fullträff. Men jag kanske är naiv, så det skulle vara intressant att höra en åsikt kring.
Citera
2021-09-04, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Torparfrugan
Ja precis. Det är inte direkt som att jag tycker det är kul att börja om på nya förhållanden gång efter gång. Bara en massa tid, energi och pengar bortkastat. T.ex. har jag en gång sålt min bostad och mycket av det jag hade, och flyttat till en ny stad, för en tjejs skull. Men det höll kanske bara ett halvår det förhållandet. Det är inte direkt som att jag orkar upprepa det hur många gånger som helst. Samtidigt vill jag ju ha en partner och bilda familj, så vad gör man inte. Men någon gång kanske man får byta strategi, och se sig om utomlands, därav min tankebana.

I slutändan gör var och en sitt eget val. Om svenska kvinnor lever i ensamhet och söker partner så är det deras problem. Det är inte direkt något som jag kan lösa. Det finns mängder med bra och lediga män att välja mellan. De allra bästa är ju såklart redan tagna. Så man får väl tänka rationellt kring vad det är man sitter och väntar på för partner som ska gestalta sig inför en som man kan nöja sig med.

Jag menar, det hjälper ju inte mig att det finns ensamma kvinnor. De jag har varit tillsammans var ju också ensamma innan jag träffade dem. Så länge som de har så höga krav, och jag inte kan leva upp till dem eftersom att jag inte är en 10:a i alla kategorier, så spelar det ju ingen roll.

huvudsaken är att du har sinnet öppet , så kommer du hitta någon som det funkar med tids nog , en svensk eller en från annat land , kvittar , då kärlek är gränslöst

ett tips , se dej om betydligt längre än du brukar , för ofta blir man blind av misslyckanden i sin närhet

skulle aldrig bli tillsammans med en arbetskamrat tex , eller granne i kvarteret , eller någon i samma by eller stad

tänk minst 20 mil bort alltid , minst
Citera
2021-09-04, 23:09
Medlem
Torparfrugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Runkenstein
Vad finns det för skäl till att inte gifta sig och bilda familj med en utländsk kvinna?
Tror man lätt blir blind efter ett par misslyckanden och tror att allt handlar om typer av kvinnor som en hjord gnuer. De är individer och det är bara att sålla så gott man kan och ha roligt under tiden, här är aktiviteter och hobbys ett bra sätt.
Visst, visst. Alla är unika individer och det finns säkert svenskar som skulle vilja leva livet ut med mig. Synd nog så har jag inte haft turen att bli tillsammans med någon av dem.

Det handlar om sannolikheter. Dels hur många sådana kvinnor det finns som skulle vilja leva livet ut med mig, och sedan sannolikheten att jag ska träffa en av dem.

Problemet är att det tar tid och energi att leta. Hur länge ska man "sålla så gott man kan" innan man erkänner sig besegrad och måste byta strategi?

Jag har syskon och bekanta som skaffat barn sedan länge. Det börjar bli lite trist att leva som evig ungkarl, och även trist att behöva upprepa processen med att berätta om min nya flickvän för att några månader senare behöva meddela att vi inte är tillsammans längre.

Jag önskar att jag bara kunde få detta med att hitta partner och stadga mig överstökat. Jag tycker det är svårt att "ha roligt under tiden", när det bl.a. är att hitta en partner och ha barn som jag drömmer om.
Citera
2021-09-04, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torparfrugan
Visst, visst. Alla är unika individer och det finns säkert svenskar som skulle vilja leva livet ut med mig. Synd nog så har jag inte haft turen att bli tillsammans med någon av dem.

Det handlar om sannolikheter. Dels hur många sådana kvinnor det finns som skulle vilja leva livet ut med mig, och sedan sannolikheten att jag ska träffa en av dem.

Problemet är att det tar tid och energi att leta. Hur länge ska man "sålla så gott man kan" innan man erkänner sig besegrad och måste byta strategi?

Jag har syskon och bekanta som skaffat barn sedan länge. Det börjar bli lite trist att leva som evig ungkarl, och även trist att behöva upprepa processen med att berätta om min nya flickvän för att några månader senare behöva meddela att vi inte är tillsammans längre.

Jag önskar att jag bara kunde få detta med att hitta partner och stadga mig överstökat. Jag tycker det är svårt att "ha roligt under tiden", när det bl.a. är att hitta en partner och ha barn som jag drömmer om.

Något OT kanske då det inte besvarar trådstartens fråga men du tar upp det flera gånger i dina inlägg. Varför har det inte funkat i dina tidigare förhållanden? Antog på sättet du beskrev att det var de som valde göra slut, vad angav de för anledningar då?

Edit: Läste trådstarten en gång till, står redan förklarat där, sry..
Senast redigerad av AnodKatod 2021-09-04 kl. 23:44.
Citera
2021-09-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Runkenstein
[b],

Vilket land bör man överväga när man letar efter en kvinna?
Fördelen med invandringen är väl att det är bara att gå över gatan idag, träffade min Indiska tjej när jag läste min utbildning. Men hon är betydligt mer svenne än jag själv.

Är du vanlig inföding - indier är razzar o accepterar inte negrer o vita män - om dom inte
är advokat eller läkare, men det kanske du är?
Citera
2021-09-04, 23:54
Medlem
En kompis är tillsammans med en tjej från Köpenhamn. De verkar ha det bra...
Citera
2021-09-05, 05:53
Medlem
Citat:
Javisst är det så, ta du dig en guling eller neger och säg hejdå till ditt svenska arv, pajas.

Intala dig att gräset är grönare på andra sidan, även du kommer få ett bryskt uppvaknande förr eller senare.

Ja, ni mörkerfolk är inte direkt kända för att kunna analysera eller resonera. Är man dum så är man. Hejdå till ditt svenska arv, dina barn kommer bli negrer.
Svenska arv? Är du dum på riktigt jävla åsna.
Citera
2021-09-05, 05:58
Medlem
Citat:

Det finns ingen som hatar svensken som svensken själv, ett så in i helvete dumt folk förtjänar att dö ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in