2021-09-04, 21:12
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Blåa ögon, blond hår, ljus ljus hud och ståtlig till utseende och sätt.

Vackra, fina, raka, klassiska ansiktsdrag. Vakna, intelligenta ögon. Långa och slanka, välklädda. Sådana är svenskarna. Ordentliga och ordnade. Sådana är svenskarna, män som kvinnor.

Det gäller att avla på svenska gener. Hela världen vill åt dem. Män som kvinnor. Jag anser det nödvändigt att vi försöker vörda varandra i högre mån, då den svenska rasen håller på att försvinna. Det är ett allvarligt argument som vi alla bör ta oss en fundering över.
Citera
2021-09-04, 21:14
Medlem
Jag har aldrig varit tillsammans med en filippinsk kvinna. Men jag har bott utomlands där de är högt värderade. Filippinska kvinnor som jobbar utomlands är ofta överkvalificerade, i större asiatiska städer exempelvis anlitas de ofta som hembiträden eftersom de lär familjens barn prata flytande engelska.

Jag har oerhört svårt att se att en filippinsk kvinna inte skulle kunna anpassa i Sverige, eller att svenskt/filippinskt par inte skulle kunna slå sig ner i östra Asien.
Citera
2021-09-04, 21:15
Medlem
Rasputin420s avatar
Kärlek för mig är att göra en annan glad. Desto gladare jag gör henne desto gladare kan hon göra mig.

Min magkänsla säger mig att jag kan göra en utomeuropeisk kvinna mycket gladare än vad jag kan göra en svensk kvinna.

Därav blir jag gladare av att gifta mig med en utomeuropeisk kvinna. Invandrare som är hitsläpade av politiker räknas dock inte (i mitt fall). Dom är demisvenskar och inte riktiga utomeuropeiska.

Jag vill ha en utomeuropeisk kvinna som jag kan ta till sverige själv och göra glad.

Det är mitt recept för lyckligt levade som en svensk klassisk man
Citera
2021-09-04, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare

Vackra, fina, raka, klassiska ansiktsdrag. Vakna, intelligenta ögon. Långa och slanka, välklädda. Sådana är svenskarna. Ordentliga och ordnade. Sådana är svenskarna, män som kvinnor.

Det gäller att avla på svenska gener. Hela världen vill åt dem. Män som kvinnor. Jag anser det nödvändigt att vi försöker vörda varandra i högre mån, då den svenska rasen håller på att försvinna. Det är ett allvarligt argument som vi alla bör ta oss en fundering över.
Hur många blonda blåögda barn har du avlat?

Gissar att du lever ensam och är oskuld.
Citera
2021-09-04, 21:22
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
både grönare och skönare på andra sidan man får leta länge i detta land innan man hittar liknande kvinnor tyvärr , ni har blivit bittrare , på så många sätt

Jag har full förståelse för att du tycker som du gör och det är ytterst beklagligt och en tragedi för det svenska folket att det blivit såhär. Tyvärr finns det folk som vill oss illa om och använder våra goda instinkter emot oss.

Självklart blir man bitter och ledsen som medveten svensk. Man förstår ju problemet. Man känner sig något maktlös tyvärr!
Det är mot all odds och ett fint mirakel när två svenskar träffar varandra och bildar familj, det är bra. Låt oss åtminstone komma överens om den saken...

Om svenskarna var mer rasmedvetna tror jag det skulle ge dem mer självförtroende att ty sig till varann.
Citera
2021-09-04, 21:28
Bannlyst
Citat:
Jag har full förståelse för att du tycker som du gör och det är ytterst beklagligt och en tragedi för det svenska folket att det blivit såhär. Tyvärr finns det folk som vill oss illa om och använder våra goda instinkter emot oss.

Självklart blir man bitter och ledsen som medveten svensk. Man förstår ju problemet. Man känner sig något maktlös tyvärr!
Det är mot all odds och ett fint mirakel när två svenskar träffar varandra och bildar familj, det är bra. Låt oss åtminstone komma överens om den saken...

Om svenskarna var mer rasmedvetna tror jag det skulle ge dem mer självförtroende att ty sig till varann.

har hunnit med några riktigt långa förhållanden med svenska kvinnor , men i dessa tider så verkar dessa värderingar om att bygga nått starkt tillsammans , hålla ihop familjen eller förhållandet i vått och tort runnit ut i sanden tyvärr , för lockelsen ligger bara ett tryck bort för otroligt många

därför jag tipsade TS om just ryska kvinnor , de har detta kvar i sitt sinne , familjen över allt annat

så svenska kvinnor är en stor del av problemet tyvärr , alla orkar inte starta om och om och om igen i livet , livet är för kort för sådant skit .

tror många män håller med mej i detta
Citera
2021-09-04, 21:37
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
har hunnit med några riktigt långa förhållanden med svenska kvinnor , men i dessa tider så verkar dessa värderingar om att bygga nått starkt tillsammans , hålla ihop familjen eller förhållandet i vått och tort runnit ut i sanden tyvärr , för lockelsen ligger bara ett tryck bort för otroligt många

därför jag tipsade TS om just ryska kvinnor , de har detta kvar i sitt sinne , familjen över allt annat

så svenska kvinnor är en stor del av problemet tyvärr , alla orkar inte starta om och om och om igen i livet , livet är för kort för sådant skit .

tror många män håller med mej i detta

Jo jag har hört det här förr då jag läst här i mer än tio år. Så tro mig, jag har hört det förr, och som sagt, det har påverkat mig mycket som person, men tyvärr finns det inte mycket vi kan göra för att hindra förfallet dessvärre. Och det har jag märkt här att de flesta har gett upp sin identitet för kommande generationer.
Citera
2021-09-04, 21:38
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Länge leve DEN SVENSKA RASEN!

Länge leve den svenska mannen.

Länge leve den svenska kvinnan.

Må de finna varandra, och skapa fler 🇸🇪
SVENSKAR. 🇸🇪

Tack för mig.

Var inte du finska?
Citera
2021-09-04, 21:45
Bannlyst
Citat:
Jo jag har hört det här förr då jag läst här i mer än tio år. Så tro mig, jag har hört det förr, och som sagt, det har påverkat mig mycket som person, men tyvärr finns det inte mycket vi kan göra för att hindra förfallet dessvärre. Och det har jag märkt här att de flesta har gett upp sin identitet för kommande generationer.

ja man tappar hoppet liksom och tillslut ser sej om efter annat

tror detta även skapar stora lidanden för kvinnor , på många olika sätt

samhällstryck , snabba kickar som rinner ut i sanden fort , stora misstag för många och till slut bitterhet över allt och ensamhet

vet många kvinnor som lever i ensamhet , och söker , år ut och år in
utan att hitta den rätte

riktig kärlek handlar om acceptans av sin partners brister , då vi alla bär på sådana
Citera
2021-09-04, 21:56
Medlem
Torparfrugans avatar
Citat:

Nu delar jag inte din syn, jag ser inte något problem med en kvinna från ett annat land.

Men om man inte lyckas behålla någon kvinna i Sverige såpass länge så att man lyckas ha barn ihop, vad är då alternativt? Du pratar om att avla med en svensk. Men inget förhållande med en svensk tjej har hållit för mig. Så vad tycker du då? Att man ska dö barnlös?
Citera
2021-09-04, 22:01
Medlem
Torparfrugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Kärlek för mig är att göra en annan glad. Desto gladare jag gör henne desto gladare kan hon göra mig.

Min magkänsla säger mig att jag kan göra en utomeuropeisk kvinna mycket gladare än vad jag kan göra en svensk kvinna.

Därav blir jag gladare av att gifta mig med en utomeuropeisk kvinna. Invandrare som är hitsläpade av politiker räknas dock inte (i mitt fall). Dom är demisvenskar och inte riktiga utomeuropeiska.

Jag vill ha en utomeuropeisk kvinna som jag kan ta till sverige själv och göra glad.

Det är mitt recept för lyckligt levade som en svensk klassisk man
Tror det ligger något i det! Det är något jag också gillar och strävar efter att göra i ett förhållande: göra min partner glad. Jag tycker om att ställa upp, göra tjänster, betala och bjuda på saker, hitta på trevliga saker, etc.

Med svenska tjejer som jag träffat känns det mest som att man ska uppfylla en jäkla lång inköpslista, och brister det på något så är man inte ett alternativ. Att gilla sin kille för den han är verkar inte finnas i deras tankevärld. Men jag kanske bara har haft otur i alla mina förhållanden...
Citera
2021-09-04, 22:14
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
ja man tappar hoppet liksom och tillslut ser sej om efter annat

tror detta även skapar stora lidanden för kvinnor , på många olika sätt

samhällstryck , snabba kickar som rinner ut i sanden fort , stora misstag för många och till slut bitterhet över allt och ensamhet

vet många kvinnor som lever i ensamhet , och söker , år ut och år in
utan att hitta den rätte

riktig kärlek handlar om acceptans av sin partners brister , då vi alla bär på sådana

Citat:
Ursprungligen postat av Torparfrugan
Nu delar jag inte din syn, jag ser inte något problem med en kvinna från ett annat land.

Men om man inte lyckas behålla någon kvinna i Sverige såpass länge så att man lyckas ha barn ihop, vad är då alternativt? Du pratar om att avla med en svensk. Men inget förhållande med en svensk tjej har hållit för mig. Så vad tycker du då? Att man ska dö barnlös?

Ja hörni, vad ska man säga? Om trehundra år kommer de ställa en uppstoppad svenne på museet som andra kan kolla på.

Redan nu stirrar folk på mig på bussen, eftersom jag är BLOND. Men era mörkhyade bastarder kommer inte ha det problemet, vilken tur va?

Farväl farväl, ty det som var kommer aldrig igen. Farväl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in