2021-09-04, 11:27
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparfrugan

Så frågeställningarna för tråden är:
  • Vad finns det för skäl till att inte gifta sig och bilda familj med en utländsk kvinna?
  • Vilket land bör man överväga när man letar efter en kvinna?
För det första så kan dom ju inte språket. Dom hittar ingenstans och dom känner ingen. Detta gör att du måste vara extra uppmärksam och det sliter. Det sliter som fan, så tänk på det.
Sen, är inte filippinska kvinnor lite väl outbildade för någon som du? Jag menar, vet dom ens om att det finns ett land som heter Italien tex? Det ser jag som extra jobbigt, att de inte har baskunskaper.
Citera
2021-09-04, 11:35
Medlem
Mycket negativt om Filippinerna. Det stämmer inte att kvinnorna är mer otrogna tvärtom är dom väldigt trofasta. Om du väljer en vanlig tjej är dom jättebra.

Min fru är väldigt allmänbildad utbildad lärare i hemlandet. Känner många par som varit gifta länge mer än 20 år.

Du behöver inte försörja hela släkten det är en myt. Vi skickar en slant varje månad till fruns gamla mor som är över 70 år. Finns liksom inget pensionssytem att tala om där. Ingen större kostnad.
Citera
2021-09-04, 12:49
Medlem
sebastian66s avatar
Ok jag bor på phillipinerna sedan 4 år och vet lite hur marknaden fungerar. Kvinnor är snygga söta lite coolt med. Problemet är som en del påpekar typ 70% jagar bara investerare. Likaväl som utlänningar åker till ph bara för att simma dyka softa sätta på allt man hittar, Det är liksom lite win win på hela systemet. Ska du hitta en phillipinsk kvinna så var försiktig rusa inte in i något. Talar dom om pengar så backa direkt. En sa det gifter du dig med 1 så gifter du dig med familjen lite sanning med.
Om kvinnan får en foreigner så ses det som att allt vänder nu kommer livet bli bra för alla,
Dvs alla förväntar sig för att utlänningen tar hand om allt. Mitt råd är att INTE vara blåögd satsa på en utan barn och som kommer från landet. Bor dom i stan så är dom redan inbodda med hur allt fungerar.
Jag har tur min fru har ingen mor eller far så man slipper tänka massa. Sedan är det bättre att bo här då ser man enklare om det är äkta eller inte. Min fru är guld tacksam för småsaker fortfarande.
Så som jag säger var försiktig detta gäller naturligtvis i alla länder asien.
Citera
2021-09-04, 13:02
Medlem
Det finns inga nackdelar med att gifta sig med en utländsk kvinna ,det motsatta gäller Svenska kvinnor där allt utöver sätta på är överflödigt.
Citera
2021-09-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Tyvärr är min erfarenhet att blandras-förhållanden går åt helvete om någon av dem har det minsta innanför pannbenet

Men du är väl ute efter en avelskossa bara och tar du någon fattig jävel så ska det nog funka.
Ja med högst skilsmässostatestik i världen så är allt bättre än Svenska kvinnor.
Citera
2021-09-04, 13:08
Medlem
Lika barn leka bäst.
Citera
2021-09-04, 13:11
Bannlyst
Citat:
Tyvärr är min erfarenhet att blandras-förhållanden går åt helvete om någon av dem har det minsta innanför pannbenet

Men du är väl ute efter en avelskossa bara och tar du någon fattig jävel så ska det nog funka.

haha ja du TS får söka sej en ryska , otroligt vackra mot många svenska kvinnor , och de håller i hop förhållandet / familjen på ett helt annat sätt än svenskor , om mannen är vettig och inte super och knarkar .

för just detta beteende hatar ryskor TS sök på landsbyggden är mitt tips
Citera
2021-09-04, 16:09
Medlem
Fan vad många blue pills det är i den här tråden. Viktigt att kunna diskutera filosofi, vetenskap etc. Sorry men kvinnor är kvinnor och inte män. Om det är en viktig faktor så är vänner bättre. Kvinnor är i grunden lika oavsett ras eller kultur, det som skiljer är om kvinnan är uppfostrat att det är skamligt att vara en slyna eller om det är något positivt. Om du vill ha förhållande välj en kvinna från en skamkultur och vill du ha sexäventyr då fungerar svenskor alldeles utmärkt.
Citera
2021-09-04, 17:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Aha, då förstår jag varför jag lirar så bra ihop med min mörka skönhet, vi är lika korkade båda två. Ibland är det alltså bra att vara pantad och inte gå och fundera och överanalysera det allra minsta. Man gör liksom lite som björnen Baloo, man tar dagen som den kommer och lämnar grubblandet åt alla komplicerade kvasilirare.
Citera
2021-09-04, 20:59
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Ja med högst skilsmässostatestik i världen så är allt bättre än Svenska kvinnor.

Javisst är det så, ta du dig en guling eller neger och säg hejdå till ditt svenska arv, pajas.

Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
haha ja du TS får söka sej en ryska , otroligt vackra mot många svenska kvinnor , och de håller i hop förhållandet / familjen på ett helt annat sätt än svenskor , om mannen är vettig och inte super och knarkar .

för just detta beteende hatar ryskor TS sök på landsbyggden är mitt tips

Intala dig att gräset är grönare på andra sidan, även du kommer få ett bryskt uppvaknande förr eller senare.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Aha, då förstår jag varför jag lirar så bra ihop med min mörka skönhet, vi är lika korkade båda två. Ibland är det alltså bra att vara pantad och inte gå och fundera och överanalysera det allra minsta. Man gör liksom lite som björnen Baloo, man tar dagen som den kommer och lämnar grubblandet åt alla komplicerade kvasilirare.

Ja, ni mörkerfolk är inte direkt kända för att kunna analysera eller resonera. Är man dum så är man. Hejdå till ditt svenska arv, dina barn kommer bli negrer.
Citera
2021-09-04, 21:03
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Länge leve DEN SVENSKA RASEN!

Länge leve den svenska mannen.

Länge leve den svenska kvinnan.

Må de finna varandra, och skapa fler 🇸🇪
SVENSKAR. 🇸🇪

Tack för mig.
Citera
2021-09-04, 21:07
Bannlyst
[quote=Schicklgrubblare|77144586]

Intala dig att gräset är grönare på andra sidan, även du kommer få ett bryskt uppvaknande förr eller senare.

både grönare och skönare på andra sidan man får leta länge i detta land innan man hittar liknande kvinnor tyvärr , ni har blivit bittrare , på så många sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in