2021-09-04, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Detsamma!!!!!!!!

LWs vän Blessedfruir har berättat i tråden att LW inte fick fortsatt förtroende att arbeta kvar i församlingen. Att det varir problem.

Länk till hela inlägget, tack.

By the way, så gifte UW om sig med sin nya fru i just den kyrkan.
Citera
2021-09-04, 02:39
Medlem
Citat:
Du är så provocerande blåst!

Jag vet det. Det var ju du som skrev:

Fattar du inte att en pastor förlorar all trovärdighet när hon inte försöker leva som hon lär? När hon inte kan erkänna och ångra sig när hon gör fel? När hon inte vill göra om och göra rätt?

Hur ska hon kunna predika med trovärdighet om äktenskapet? Om den gyllene regeln? Om att ångra sig och få förlåtelse för sina synder?

Vad tror du att HD, hennes döttrar, hennes släkt och vänner tycker om frireligiösa och pastorer? LW har förstört för så många genom att enbart tänka på sig själv.

Dom accepterade att SD var ateist. Kanske svårare med två otrogna föräldrar under sitt varande äktenskap. Som båda ljög för varandra helt ogenerat. Inte minst, för de du nämner, döttrar, släkt och vänner.
Senast redigerad av Remark 2021-09-04 kl. 03:28.
Citera
2021-09-04, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Vi har faktiskt kvar våra badbaljor till diverse. Förvaring av badgrejor i bastun, till blötläggning, till att ställa nyduschade eller omplanterade växter i, att vinterförvara växter i källaren i för att golvet inte ska bli smutsigt och blött...
Perfekta då de är lite större än en hink.

Jag ser inget skumt i att ha den baljan där.

Visst skulle SD kunnat tvätta något i den.

Jag tror att han sköljde av sig ordentligt vid utkastet, spolade av både sig själv, cykel och kanske även skor och kläder med kallt vatten i skydd av mörkret.

Sedan tog han sig in och satte på en tvättmaskin. Personligen skulle jag sätta på en kall tvätt/sköljning först, eftersom blod koagulerar i värme. Sedan skulle jag tvätta plagget upprepade gånger i tvättmaskinen.

Skorna skulle jag också köra i tvättmaskinen, då efter noggrann avpolning med kallt vatten från både ut och insida. Sulorna urtagna om möjligt. Sedan skotvätt flera gånger.

Nu har ju forensikern sagt att det inte är troligt att skorna är maskintvättade.

Jag tror att SD hade jämt skägg att hinna med allt, för att sedan gå till jobbet och "verka normal". Sedan tänkte han att hans manöver med att som vittne visa sin chatt och sedan hinna iväg till USA skulle lyckas. Skorna trodde han nog var tillräckligt rena.

De flesta förstår nog inte vad om krävs för att få kläder och skor rena från DNA och blod, dvs om man inte följt andra fall eller läst på sig först, vilket är i sig riskabelt. Man vill inte lämna tydliga spår i sina enheter efter sådan sökningar.

Jag vet att när jag förljde mitt första fall, fallet om Birna på Island, blev jag förvånad över att sjömannen som mördade henne inte lyckades tvätta bort hennes blod från sin jacka. Vittnen berättar att han under natten tvättade den (om jag minns rätt var det väl tvättmaskin?) och trots detta hittade man fullt av hennes blod på den.
Men tror inte att det framgick vad det var för typ, men den borde ha varit tjock då det var vinter.

Med det menar jag att om jag hade suttit i SDs båt och tänkt försökt tvätta bort blod från kläder/skor, så hade jag inte haft tillräckligt med kunskaper om hur noga man behöver vara.

Kanske kaninerna badades i baljan ?
Citera
2021-09-04, 08:19
Medlem
Jag har lyssnat på rättegången, och SD är en narcissistisk psykopat så det bara skriker om det. Visst, kanske mest indicier som fäller honom, men världen är utan tvekan en bättre och säkrare plats utan honom. Läskigare människa är svår att hitta.
Citera
2021-09-04, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn

■ Om du inte kan hålla dig till sanningen och upphöra med att skapa trådsanningar som fabricerats ■ i din inbillningssjuka hjärna, så ber jag dig vänligen att fortsättningsvis avstå ifrån att posta dina inlägg i L*na Wesstr*m-tråden.

Mvh/KP.

■ Återigen har du klart och tydligt bevisat, att du saknar fullständigt ett seriöst intresse för att tillsammans med dina medpostare diskutera mordet på L*na Wesstr*m 2018 inkluderat omständigheter samt därtill de personer som stod St*fan Davidss*n mycket nära.

■ OffTopic: Du är endast ute efter att försämra tråd-klimatet genom impertinaliteter mot mig som medpostare i L*na Wesstr*m-tråden, tillika chargerar du på ett infantilt sätt genom att använda dig av persiflage, skenbarligen så tror jag, att du inte mår så speciellt bra som skriver på ett sådant sätt som du gör eljest förstår jag inte vad det beror på.

■ OnTopic: Fråga 1: ) Anser du @Krimprofessorn, att det är helt uteslutet att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev brutalt dödsmisshandlad bakom ett bullerplank i Nya Hj*rsta Ör*bro ?

■ Fråga 2: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ] har ett alibi för Måndagskvällen den 14 Maj 2018 från klockan 22:00 till klockan 00:00 samt Tisdagen den 15 Maj 2018 ?

■ Fråga 3: ) Anser du, att St*fan Davidss*n:s kamrat JG inte har haft sina fingrar med i spelet beträffande mordet på L*na Wesstr*m ?

■ Fråga 4: ) Anser du, att den storstädningen vilken ägde rum i St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*svägen 14 Bertil under Fredagen den 25 Maj 2018 var en helt normal storstädning ?

■ Fråga 5: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ] aldrig har haft något motiv till att vilja få bort sin rival L*na Wesstr*m från jordens yta och sålunda få henne röjd ur sin väg ?

■ Fråga 6: ) Anser du, att både St*fan Davidss*n:s kamrat JG samt Yodinnan [ HD ] är två fullständigt normala individer med helt normala beteenden ?

■ Fråga 7: ) Anser du, att både Yodinnan
[ HD ] och SOA samt St*fan Davidss*n:s kamrat JG alla är rättrådiga människor, det vill säga, fullständigt hederliga människor så som redbara och rättvisa, är dessa tre omnämnda individer enligt dig rättsinniga ?

■ Fråga 8: ) Är Yodinnan [ HD ] enligt dig, till punkt och pricka, en fullständigt rättskaffens person ?

■ Fråga 9: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ] var fullständigt och totalt söndermanipulerad av sin make St*fan Davidss*n ?

■ Fråga 10: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ]
endast var ett offer för St*fan Davidss*n ?

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-09-04 kl. 08:39.
Citera
2021-09-04, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.

■ Det ser inte ut att någon annan medhjälpare är involverad.

■ Skenet kan bedra dig, detta sagt med anledning av att du för närvarande tycks ha fastnat i konfirmeringsbiaser beträffande den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n.

■ Varför anser du att det är helt uteslutet att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 ?

■ Beträffande St*fan Davidss*n:s dator under den aktuella Måndagskvällen, så kan vem som helst ha suttit eller stått framför datorn vid klockan 23:34:16 till 23:34:17, det vill säga, en medhjälpare till St*fan Davidss*n.

■ Någon som ville vara St*fan Davidss*n behjälplig för att sålunda ge honom ett alibi.

■ Datorn kan också utan att några mänskliga fingrar varit tryckandes på tangentbordet vid det aktuella tillfället 23:34:16 till 23:34:17 öppnat upp av en helt annan anledning.

■ Fråga 1: ) Anser du @Lars48 på det bestämdaste, att St*fan Davidss*n blev av Göta Hovrätt, den 28 Maj 2021, helt oskyldigt dömd för ett mord han tidigare inte hade begått ?

■ Fråga 2: ) Om du nu, enligt ovan skrivet, anser på det bestämdaste, att St*fan Davidss*n aldrig begått brottet samt blivit dömd för ett brott som han inte❗tidigare begått eller❗varit delaktig i under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, vem, eller vilken person tror du det var som dödsmisshandlade offret L*na Wesstr*m bakom bullerplanket ? ... eller, tror du att det
kan ha varit fler än en person som var inblandad i mordet på L*na Wesstr*m ?

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-09-04 kl. 09:29.
Citera
2021-09-04, 09:47
Medlem
Citat:
Orsaken var att hon blev galet kär i SD. I de tio budorden står det att man inte ska ha begärelse till sin nästas make/maka. Om hon följt det hade inget av detta hänt. Men hon bestämde sig för att strunta i det och göra som hon själv ville. Resultatet av det vet vi. Hon förstörde sitt eget liv och blev bara olycklig.

Om hon ägnat några minuter till att läsa FASS så kunde hon ha sett att hon antagligen var manisk p.g.a. medicinen hon åt mot depression.

Och antagligen hade hennes bror och extradotter rätt i sina misstankar att hon var borderline. De kände henne väl och jag tror på dem.

Sorgligt nog så fokuserade hon på SD och HD och på att göra GC-cacher och tusen andra saker istället för att fokusera på sin hälsa.

Hon hade behövt jobba med att lugna ner sig. Mindfulness , meditation, yoga. Att hitta tryggheten i sig själv. Istället hade hon prestationsångest de lux.

Ditt sista stycke:
Här håller jag verkligen med dig, det hade hon antagligen mått mycket bättre av. Men tyvärr såg det inte ut så i verkligheten. Hon brände sitt ljus i båda ändar. Ingen människa orkar i längden att leva i 180 knyck utan att ta skada av det, förr eller senare kraschar det.

Hon måste ha mått väldigt dåligt och jag beklagar verkligen det. Umgänget med SD var nog bara ett svårt symptom på hennes oro i själen och hennes paniska skräck att bli lämnad. Det är bl.a därför jag inte tror det var kärlek (från varken Lenas eller SDs håll). Det handlade om en sjuk besatthet. Det är vad jag tror. Annars hade väl Lena inte valt den vandrande katastrofen SD.
Senast redigerad av zilvereko 2021-09-04 kl. 10:00.
Citera
2021-09-04, 09:48
Medlem
Jokermannen 2019
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Gällande det högst troligaste händelseförloppet bakom bullerplanket under den då sena måndags-kvällen den 14 Maj år 2018.

Medhjälparen håller fast offrets armar bakom ryggen, under tiden som Gärningspersonen slår sitt första kraftfulla slag mot offrets ena knäskål, därnäst slår Gärningspersonen sitt andra kraftfulla slag mot den andra knäskålen.

Till observandum, medhjälparen håller fast offret och upprättstående tills Gärningspersonen utdelat sina slag med hjälp av ett tillhygge mot både höger respektive vänster knäskål, när detta var gjort, då först släppte medhjälparen offret som därefter föll ner till maken och där sedan blev liggandes, efter detta lämnade sedan medhjälparen den då aktuella brottsplatsen och lät sedan Gärningspersonen fortsätta på egen hand.

Mvh/ @JokerMannen

Jokermannen 2021

Citat:
.

■ 4: ) Jag har aldrig❗... någon gång, i L*na Wesstr*m-tråden framfört i något av mina tidigare skrivna och postade inlägg, att den avlidna människokroppen skulle varit upptäckt med krossade knän eller knäskålar, det är ett fullständigt osannfärdigt påstående ifrån din sida.

Mvh/JM.
Citera
2021-09-04, 09:59
Medlem
Citat:
■ Återigen har du klart och tydligt bevisat, att du saknar fullständigt ett seriöst intresse för att tillsammans med dina medpostare diskutera mordet på L*na Wesstr*m 2018 inkluderat omständigheter samt därtill de personer som stod St*fan Davidss*n mycket nära.

■ OffTopic: Du är endast ute efter att försämra tråd-klimatet genom impertinaliteter mot mig som medpostare i L*na Wesstr*m-tråden, tillika chargerar du på ett infantilt sätt genom att använda dig av persiflage, skenbarligen så tror jag, att du inte mår så speciellt bra som skriver på ett sådant sätt som du gör eljest förstår jag inte vad det beror på.

■ OnTopic: Fråga 1: ) Anser du @Krimprofessorn, att det är helt uteslutet att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev brutalt dödsmisshandlad bakom ett bullerplank i Nya Hj*rsta Ör*bro ?

■ Fråga 2: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ] har ett alibi för Måndagskvällen den 14 Maj 2018 från klockan 22:00 till klockan 00:00 samt Tisdagen den 15 Maj 2018 ?

■ Fråga 3: ) Anser du, att St*fan Davidss*n:s kamrat JG inte har haft sina fingrar med i spelet beträffande mordet på L*na Wesstr*m ?

■ Fråga 4: ) Anser du, att den storstädningen vilken ägde rum i St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*svägen 14 Bertil under Fredagen den 25 Maj 2018 var en helt normal storstädning ?

■ Fråga 5: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ] aldrig har haft något motiv till att vilja få bort sin rival L*na Wesstr*m från jordens yta och sålunda få henne röjd ur sin väg ?

■ Fråga 6: ) Anser du, att både St*fan Davidss*n:s kamrat JG samt Yodinnan [ HD ] är två fullständigt normala individer med helt normala beteenden ?

■ Fråga 7: ) Anser du, att både Yodinnan
[ HD ] och SOA samt St*fan Davidss*n:s kamrat JG alla är rättrådiga människor, det vill säga, fullständigt hederliga människor så som redbara och rättvisa, är dessa tre omnämnda individer enligt dig rättsinniga ?

■ Fråga 8: ) Är Yodinnan [ HD ] enligt dig, till punkt och pricka, en fullständigt rättskaffens person ?

■ Fråga 9: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ] var fullständigt och totalt söndermanipulerad av sin make St*fan Davidss*n ?

■ Fråga 10: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ]
endast var ett offer för St*fan Davidss*n ?

Mvh/JM.

Du ställer så många frågor till dina "medpostare" i tråden, men kan inte svara på min enda fråga till dig, som lyder enligt nedan:

Varför väljer du 2 år efter LW:s död (din vän nu förtiden) att skriva skit om henne i tråden?

"Som man bäddar får man ligga", män som väntade i soffan mm!?

Mr Barnaby var länge den som du trodde på... han bevisade för dig att SD inte kunde vara gärningsperson pga datoraktiviteter. Var känner du nu att hen hade fel i sina spekulationer som du trodde så hårt på?
Citera
2021-09-04, 10:21
Medlem
Betongbalettens avatar
Istället för att med textmassor och s k halmgubbar bemöta mina påståenden om att du i tråden framfört felaktiga och vilseledande uppgifter, ber jag dig i all ödmjukhet att betrakta och kortfattat kommentera nedanstående, av dig nedpräntade, påståenden.

Citat:
Trots att det nu fortfarande råder förundersöknings-sekretess , så skall jag avslöja några få viktiga detaljer.

Det är alltså frågan om två stycken privat personer som fann Lena:s avlidna kropp bakom ett bullerplank. Lena låg på magen och hade otroligt nedsmutsade ben , tyvärr kan jag inte berätta mera här i tråden angående hur Lena:s kropp såg ut när Polisen och Rättsläkarna kom till den då aktuella mordplatsen Lördagen den 19/5 2018.

Fråga a): anträffades verkligen LW:s kropp liggandes på mage med "otroligt nedsmutsade ben"?

Fråga b): är det korrekt att påstå att det var 2 personer som fann kroppen?

Citat:
Som de allra flesta tråd-deltagare och skribenter bör känna till , är följande sagt , att det av Polisen säkrades , ett antal , och på marken liggande klädesplagg inom den då aktuella brotts-och-mord-platsen där den hädangångna personen hade uppmärksammats under Lördags-eftermiddagen den 19 Maj år 2018 av två stycken privatpersoner , vilande på marken och på kroppens' framsida.

Fråga: vilka klädesplagg hittades?

Citat:
Så kallade rispnings-spår på den vänstra längdsidan i vertikal-riktningar på bullerplankets' vägginsida, gjorda av någon form av grovt tillhygge samt vid den då aktuella brottstids-punkten. Rispnings-spåren var nytillkomna och kriminal-teknikerna på platsen kunde säkra så kallade miljöprovs-tagningar, vilket i sin tur sker med upp/inn-sugning, för att på sådant sätt uppsamla material så som små partiklar, hårstrån, pulver för senare analysering. Insidan av bullerplanket är ytterfodrad med finpolerad blank tunnplåt. Själva ytterfodret är grovt ytpolerat, vilket gör att man får spegelreflexer, under förutsättning att skarp solbeklädnad ligger på.

Fråga: Var i FUP kan man läsa mer om dessa "rispningsspår"?

Citat:
Medhjälparen håller offrets armar låsta bakom ryggen och samtidigt som Gärningspersonen med hjälp av ett då brukat tillhygge slår av all sin kraft på offrets ena knäskål, därnäst, ytterligare ett kraftfullt slag utdelades från Gärningspersonen mot offrets andra knäskål.

Enligt ovan skrivet, och efter detta, har offret fallit till markgrunden och därstädes blivit liggande utan att kunna resa sig ... på grund av de svåra skador som Gärningspersonen då hade orsakat offret genom de kraftfulla slagen med hjälp av sitt då brukade tillhygge.

Fråga: hade LW:s knän skador som tydde på att hon utsatts för det våld du beskriver?

Citat:
HD👤 Var inte på sin arbetsplats under måndagen den 14 Maj år 2018.

HD ringde redan på morgonen till sin arbetsplats och sjukanmälde sig tillfälligt, det var en arbetskamrat till HD som då vid det aktuella tillfället mottog HD's samtal.
☎👩📞➖☎👧📞

Till observandum, HD👤 var också därefter borta från sin arbetsplats en längre period därefter, det vill säga, då, efter det att hon själv hade sjukanmält sig.

Fråga: är ovanstående med sanningen överensstämmande?

Citat:
1: ) Varför låg egentligen Lena Wesström's mobiltelefon📱nära angränsande till henne's [dåvarande] bostadsrätt ...... men ! till motsatsen att henne's då avlidna kropp låg betydligt längre därifrån ? ...... det vill säga, varför var inte den avlidna kvinno-kroppen då tillstädes, sin egen mobiltelefon.

Fråga: hittade polisen verkligen LW:s telefon enligt ovan?

Citat:
JG👤har dessutom haft sexuella kontakter med den nu mera hädangångna och mördade Hjärsta-kvinnan.

Fråga: är detta verkligen ett sannfärdigt påstående?

Citat:
Till nytt observandum, dem meddelanden som här nedan kommer att kunna läsas, har med mordet på ➡Lena Wesström att göra.

Meddelande 1: ) Klockan 🕝14:37 skrivet inom grå ruta. Citat: / "Det var kul att se dig i går. Alltid lika härligt" slut Citat /

Meddelande 2: ) Klockan 🕟16:50 skrivet inom grå ruta. Citat: / "Älskling ! jag ser fram emot att få träffa dig i kväll" slut Citat /

Meddelande 3: ) klockan 🕣20:12 detta meddelandet lämnar jag åt sidan på grund av dess innehåll.

Meddelande 4: ) klockan 🕣20:28 som svar till mottagaren och skrivet inom grön ruta.
Citat: / "Om min fru ringer dig, låtsas att du inte känner mig" slut Citat /

Fråga: Var i FUP återfinns dessa meddelanden?

Till observandum: du behöver givetvis inte svara på dessa frågor om du inte vill.

Mvh / BB
Citera
2021-09-04, 10:35
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ja och det var väl det de gjorde när hon inte fick fortsatt förtroende att arbeta kvar i den församling hon var anställd i?

Jag visste nog att jag pratade för döva öron, men jag hade ändå hopp om att kunna nå fram. Jag vet inte varför jag hoppades, men härmed sätter jag punkt med dig, då jag har mycket svårt för hur du anpassar storyn efter din egen version och inte lyssnar eller bryr dig om vad en person som kände Lena på riktigt berättar.

Att tänka på de efterlevande är något vi har att förvalta här i tråden, oavsett om vi tycker att vi är anonyma och kan vräka ur oss vad vi vill.

Det handlar om levande människor, riktiga personer som ska leva resten av sina liv med det här. Lenas barn kommer inte att ha en farmor/mormor för sina barn och traumat att ha förlorat sin mor kommer att sitta i i generationer.

Att spy galla över Lena på det här sättet som du gör, gagnar bara ditt eget behov och går ut över de anhöriga. De är inte betjänta av "din sanning" som du tror är den enda och riktiga.

Ditt behov är inte viktigare än de anhöriga behov.

Nu sätter jag punkt för dig, eftersom jag vet att du (enligt vad du själv uppgivit dessutom) blir triggad av inlägg där vi försöker försvara Lena och hennes anhöriga. Det genererar bara ytterligare inlägg från dig, med mer och allt grövre smutskastning.

Här är en konversatin mellan Blessedfruit och Schazz, och om du nu påstår att du vet bättre än hennes vän gör, då får du tro det.

Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Hon var pastor men fick inte förnyat förtroende i församlingarna. Om jag förstått andra rätt hade hon olika projektanställningar och vikariat, dessa förnyades inte och därför kom hon att arbeta med ensamkommande unga.

Citat:
Ursprungligen postat av Blessedfruit
Lite nyfiken blir jag allt på vad du bygger det uttalandet på. Är det ännu ett uttalande med en agenda? En misskrediterande agenda, vilket ju är brukligt här i tråden.

Församlingar är väl som sammanhang är mest, att de består av en brokig skara människor. Runt en församling finns också massor med folk och folk som känner folk och folk som hör talas om ditten och datten. Så klart finns också massor av åsikter om olika pastorer. Vilken pastor man än väljer så kommer en del tycka att hen är fantastisk, andra att hen är en idiot. De flestas åsikter ligger kanske oftast någonstans däremellan, mainstream liksom.

Att Lena skulle ha straffat ut sig på något uppseendeväckande sätt hade jag känt till. Jag har ingen detaljerad fakta kring hennes olika tjänster, men jag har hört en del av både L*na själv och på lite andra vägar.

Notknapparen citerade mig i ett svar på ditt inlägg, och det ger en ganska bra bild av hur turerna kring hennes senare tjänsteförvecklingar gick till. Hon kanske aldrig blev någon legendarisk banerförare i stil med Martin Luther King eller någon succepredikant som drog tusentals åhörare. Hon var helt ok. Bra på vissa saker och mindre bra på annat. Hon var en rätt bra pastor i mina ögon (vad det nu betyder). Hon hade absolut svaga sidor och hon strök inte en del konservativa och inskränkta troende medhårs. (En merit i mina ögon.) Hon hade dock anhängare och människor som fann styrka i hennes närvaro. Hon gav många sånt de behövde för att komma vidare och för att stå ut.

Sen fick hon heller aldrig någon församlingstjänst som riktigt passade hennes förutsättningar. Det är ofta så med församlingstjänster, särskilt om man inte har möjlighet att flytta på sig. Man får ta det som finns.

Vad som däremot passade henne var när hon till sist hittade en alternativ karriär inom de där flyktingtjänsterna. Hon var alltid ganska inriktad på olika ungdomsvinklingar i sitt engagemang, från ganska tidigt i yrkeslivet. Hon kände sig dränerad av olika anledningar i församlingstjänsterna hon hade och kände att hon kom mer till sin rätt inom flyktingjobbet. Så uppfattade jag det.

Att sen du brer på med en gliring om att hon inte fick förnyat förtroende säger nog mer om dig och dina drivkrafter bakom att skriva här än om de faktiska turerna kring L*nas tjänster.

Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Tack för respons och trist att du tolkar mitt inlägg som en gliring. Ännu mer trist är det att du lägger fram kortet "agenda", jag försöker bara bidra med det jag vet eller hört och det innefattade att styrelse (?) inte hade förtroende för att förlänga vikariat/projekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Blessedfruit
Jag tycker att man ska vara försiktig med sånt man ”hört”. Det där är ett väldigt bra exempel på att man behöver ha bra på fötterna innan man uttalar sig. I en infekterad mordtråd på Flashback där mordoffret svartmålas är nämligen något helt annat än ett fikabord med kollegor där man hasplar ur sig diverse uttalanden fritt ur sin åsiktsbank. Jag tycker att det är riktigt omdömeslöst!!!
Citera
2021-09-04, 10:37
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Kanske kaninerna badades i baljan ?

Eftersom den står i tvättstugan, tänker jag att handtvätt är det troligaste?

By the way, badar man kaniner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in