Citat:
Ursprungligen postat av
Krimprofessorn
■ Om du inte kan hålla dig till sanningen och upphöra med att skapa trådsanningar som fabricerats ■ i din inbillningssjuka hjärna, så ber jag dig vänligen att fortsättningsvis avstå ifrån att posta dina inlägg i L*na Wesstr*m-tråden.
Mvh/KP.
■ Återigen har du klart och tydligt bevisat, att du saknar fullständigt ett seriöst intresse för att tillsammans med dina medpostare diskutera mordet på L*na Wesstr*m 2018 inkluderat omständigheter samt därtill de personer som stod St*fan Davidss*n mycket nära.
■ OffTopic: Du är endast ute efter att försämra tråd-klimatet genom impertinaliteter mot mig som medpostare i L*na Wesstr*m-tråden, tillika chargerar du på ett infantilt sätt genom att använda dig av persiflage, skenbarligen så tror jag, att du inte mår så speciellt bra som skriver på ett sådant sätt som du gör eljest förstår jag inte vad det beror på.
■ OnTopic: Fråga 1: ) Anser du @Krimprofessorn, att det är helt uteslutet att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev brutalt dödsmisshandlad bakom ett bullerplank i Nya Hj*rsta Ör*bro ?
■ Fråga 2: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ] har ett alibi för Måndagskvällen den 14 Maj 2018 från klockan 22:00 till klockan 00:00 samt Tisdagen den 15 Maj 2018 ?
■ Fråga 3: ) Anser du, att St*fan Davidss*n:s kamrat JG inte har haft sina fingrar med i spelet beträffande mordet på L*na Wesstr*m ?
■ Fråga 4: ) Anser du, att den storstädningen vilken ägde rum i St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*svägen 14 Bertil under Fredagen den 25 Maj 2018 var en helt normal storstädning ?
■ Fråga 5: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ] aldrig har haft något motiv till att vilja få bort sin rival L*na Wesstr*m från jordens yta och sålunda få henne röjd ur sin väg ?
■ Fråga 6: ) Anser du, att både St*fan Davidss*n:s kamrat JG samt Yodinnan [ HD ] är två fullständigt normala individer med helt normala beteenden ?
■ Fråga 7: ) Anser du, att både Yodinnan
[ HD ] och SOA samt St*fan Davidss*n:s kamrat JG alla är rättrådiga människor, det vill säga, fullständigt hederliga människor så som redbara och rättvisa, är dessa tre omnämnda individer enligt dig rättsinniga ?
■ Fråga 8: ) Är Yodinnan [ HD ] enligt dig, till punkt och pricka, en fullständigt rättskaffens person ?
■ Fråga 9: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ] var fullständigt och totalt söndermanipulerad av sin make St*fan Davidss*n ?
■ Fråga 10: ) Anser du, att Yodinnan [ HD ]
endast var ett offer för St*fan Davidss*n ?
Mvh/JM.