• 1
  • 2
2021-09-04, 00:59
Medlem
Blev inspirerad av den andra tråden. Seriös frågeställning och något som jag ofta går runt och tänker på och blir jävligt irriterad över.

Varför har alla skitsnygga killar som jag vill ha så jävla dålig tjejsmak för? De väljer fula, äckliga och bitchiga bimbos när de kunde ha valt mig istället. Den snälla tjejen som aldrig skulle vara otrogen. Vad fan är felet på er?

Jag blir så förbannad när jag tänker på det här att jag funderar på att skaffa mig en bazooka och skjuta ner alla hjärndöda män jag ser ute på gatan. Jag vill straffa alla korkade och idiotiska män som väljer bort mig för något miffat instagramluder. Jag vill att de ska lära sig en läxa och ångra att de inte nöjde sig med mig.
Senast redigerad av nyckelbarnen 2021-09-04 kl. 01:26.
Citera
2021-09-04, 01:06
Medlem
Mrnice85s avatar
Aloo,jag förstår hur du menar,vem är du berätta lite om dig själv?kramar
Citera
2021-09-04, 01:09
Medlem
Väldigt snygga killar blir raggade på. Kvinnor säker upp dem, skriver till dem osv. Detta medans du tror att de fungerar som vilken kille som helst som jagar dig. Vill du ha en jättesnygg kille så kan du inte bara sitta och vänta på en, der funkar bara med vanliga killar. Du måste anstränga dig själv.
Citera
2021-09-04, 01:11
Medlem
Mrnice85s avatar
Du verkar vara en mysig tjej.denna tråd verkar intressant.
Citera
2021-09-04, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Väldigt snygga killar blir raggade på. Kvinnor säker upp dem, skriver till dem osv. Detta medans du tror att de fungerar som vilken kille som helst som jagar dig. Vill du ha en jättesnygg kille så kan du inte bara sitta och vänta på en, der funkar bara med vanliga killar. Du måste anstränga dig själv.
Nej, de väljer bara Stacys din idiot. Ni kommer att få ångra det. Ni kunde ha gett mig en ärlig chans. Ni vägrade.

Ni ska få smaka på min vrede, vänta bara. Nästa gång jag ser en snygg kille med en instahoe så kommer ni att få se mig på nyheterna.
Senast redigerad av nyckelbarnen 2021-09-04 kl. 01:26.
Citera
2021-09-04, 01:13
Medlem
Fettsugnings avatar
Vad är dagspriset på en bazooka these days?
Citera
2021-09-04, 01:13
Medlem
Kongruensbojds avatar
De har självförtroende och kan välja helt utifrån egna premisser. Har de lekt romen av sig med 10r i unga år längtar de efter någon trygg och jordnära att dela resten av livet med.
Citera
2021-09-04, 01:15
Medlem
Mrnice85s avatar
Du låter väldigt arg nu.jag ser väldigt bra ut och har charm,ger dig gärna en chans om du vill prata..
Citera
2021-09-04, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyckelbarnen
Nej, de väljer bara Stacys din jävla idiot. Satan vad trög du är. Ni kommer att få ångra det, sanna mina ord. Ni kunde ha gett mig en ärlig chans. Ni vägrade.

Ni ska få smaka på min vrede. Vänta bara.

Haha ok Becky. Tycker du skall investera i ett par fejktuttar och ett gladare humör. De två sakerna i kombination och jag lovar dig att det kommer bli avsevärt bättre.
Citera
2021-09-04, 01:17
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Wow, ja du har förmodligen helt rätt. Samma princip som att tjejer ofta väljer de tuffa, stora, starka kriminella snubbarna.

När det kommer till relationer finns det vissa som är så gott som besatta av att "rädda" människor vilket gör att goda och välfungerande individer vänder sig till trasiga och ibland vansinniga individer för att ha som ett emotionellt "pyssel" på sin fritid som en del i att uppfylla sig själv. Så tänker jag iaf.
Citera
2021-09-04, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Haha ok Becky. Tycker du skall investera i ett par fejktuttar och ett gladare humör. De två sakerna i kombination och jag lovar dig att det kommer bli avsevärt bättre.
Har ingen anledning att vara glad. Jag får inte knulla med snygga män. Så äckligt jävla orättvist.
Citera
2021-09-04, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyckelbarnen
Det spelar ingen roll hur jag ser ut. Det är inte det väsentliga.

Det väsentliga är att snygga män bara tänker med kuken och väljer bort mig gång på gång. Jag ska få dem att ångra det.

Jag är själv man som tänker med Niklas, skulle inte välja bort en vacker dam för en mindre vacker dam, varpå jag tror att du är ful tills du bevisat motsatsen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in