• 8
  • 9
2021-12-25, 18:33
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Fula och medelmåttiga tjejer är nog ta mig fan de absolut värsta. Noll självinsikt om sig själva och tror fortfarande att de ska få sin drömprins efter att ha suttit på happypancake i flera år och dissat män som är på deras nivå.

Fula och average män har åtminstone självinsikt och vet sin plats. På sin höjd knullar de någon hora och är nöjd och belåtna efter det medan tjejerna fortfarande gråter över att deras prins inte dykt upp än.

Testa skapa en tinderprofil med en manlig modell så ska ni se hur alla dessa fula och average tjejer på allvar tror att de har en chans. "Näär ska vi träffas dååå". "wiiihoooo det blev en maatch". Minns hur en 150 cm fet bangladeshier som utbytesstudent på allvar trodde sig ha en chans på den vita modellkillen

Till viss del är det naturligt för tjejer att försöka få bästa killen de kan, eftersom de riskerar att bli på smällen och bära hans barn. Ibland funkar den strategin du beskriver, för jag har sett hyfsat många ocharmiga fläskberg som haft ett helt harem snubbar efter sig, långt innan det fanns internetdejting. Fake it til you make it, liksom.

Däremot är jag alltid skeptisk till tjejer som påstår sig vara "snälla och trogna", när de aldrig fått möjlighet att vara något annat. De kan verka vara den perfekta partnern, och det kan ge intrycket av att vara smarta, trevliga och insiktsfulla. Men så fort de får korn på att de är poppis, så droppar IQ:n med 30. De förvandlas till fnittrande våp som gör precis vad som helst för en komplimang. Och de hälsar inte ens på snubbarna som satt och höll handen, när de var "ensamma och fula".
Citera
2021-12-25, 18:49
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyckelbarnen
Absolut, om han är snygg så.

Varför skulle jag välja någon som är ful? Jag gillar snygga killar. Fula män attraherar mig inte.

Citat:
Ja men gud så hemskt att kvinnor vill ha snygga män och inte fula män. Helt sjukt ju.
Min fråga var högst retorisk. Hoppas du själv inser att snygga män tänker som dig.
Citera
2021-12-25, 20:04
Medlem
Citat:
Min fråga var högst retorisk. Hoppas du själv inser att snygga män tänker som dig.
Nej.
Citera
2021-12-25, 23:13
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Varför har alla skitsnygga killar som jag vill ha så jävla dålig tjejsmak för? De väljer fula, äckliga och bitchiga bimbos när de kunde ha valt mig istället. Den snälla tjejen som aldrig skulle vara otrogen. Vad fan är felet på er?

Antagligen så är du ful som stryk, dum och luktar illa. Enda förklaringen. Du får leta efter någon med samma attribut.
Citera
2021-12-29, 14:01
Medlem
Citat:
Blev inspirerad av den andra tråden. Seriös frågeställning och något som jag ofta går runt och tänker på och blir jävligt irriterad över.

Varför har alla skitsnygga killar som jag vill ha så jävla dålig tjejsmak för? De väljer fula, äckliga och bitchiga bimbos när de kunde ha valt mig istället. Den snälla tjejen som aldrig skulle vara otrogen. Vad fan är felet på er?

Jag blir så förbannad när jag tänker på det här att jag funderar på att skaffa mig en bazooka och skjuta ner alla hjärndöda män jag ser ute på gatan. Jag vill straffa alla korkade och idiotiska män som väljer bort mig för något miffat instagramluder. Jag vill att de ska lära sig en läxa och ångra att de inte nöjde sig med mig.

Du verkar vara en bitter kvinna som tar ut allt ditt manshat på din son.
Synd.
Ingen vill ha the nice girl, har det tagit dig 40 år att fatta det ?
Citera
2022-01-10, 23:15
Medlem
Citat:
Blev inspirerad av den andra tråden. Seriös frågeställning och något som jag ofta går runt och tänker på och blir jävligt irriterad över.

Jag blir så förbannad när jag tänker på det här att jag funderar på att skaffa mig en bazooka och skjuta ner alla hjärndöda män jag ser ute på gatan. Jag vill straffa alla korkade och idiotiska män som väljer bort mig för något miffat instagramluder. Jag vill att de ska lära sig en läxa och ångra att de inte nöjde sig med mig.

För att de är narcissister och där är yta allt. Helst ska det ej finnas substans, sånt blir bara jobbigt.
Du kanske skulle söka bland de vilka inte är så utseendefixerade men vänta nu. Du är ju likadan. Andrasortering duger bra. I långa loppet gäller kost, motion, sunda fritidsintressen och sömn allt. Gäller det bara knulla ja. Då får du väl köra tinder.
Citera
2022-01-10, 23:19
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
I andra trådar har du redan en pojkvän med psykiska problem. Du skriver även att du arbetar inom rättspsyk och kriminalvården samt att du medvetet gör dina pojkvänner arga genom att göra tvärtom vad de ber om (t ex hur mycket hår du har mellan benen). I denna tråd är du aggressiv, bitter och vill nyttja vapen mot män som inte förstår hur bra du är...

På vilket sätt skulle du vara en perfekt flickvän? Du ger så många red flags att även normalsnygga / mindre attraktiva män skulle välja bort dig. Du verkar dessutom (utifrån vad du skrivit på andra ställen) vara feministisk lagd. Få killar gillar feministiska tjejer. Det är också en red flag.

// CC

Så rätt så! Denna tjej (om det inte är ett troll) har stora problem. Uppmärksamhetssökande, taskig attityd, psykiskt störd tankegång, feministisk, och tills motsatsen bevisats - en riktig rugg-uggla. Säkerligen maniskt svartsjuk också.
Citera
2022-01-10, 23:28
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Fula och medelmåttiga tjejer är nog ta mig fan de absolut värsta. Noll självinsikt om sig själva och tror fortfarande att de ska få sin drömprins efter att ha suttit på happypancake i flera år och dissat män som är på deras nivå.

Fula och average män har åtminstone självinsikt och vet sin plats. På sin höjd knullar de någon hora och är nöjd och belåtna efter det medan tjejerna fortfarande gråter över att deras prins inte dykt upp än.

Testa skapa en tinderprofil med en manlig modell så ska ni se hur alla dessa fula och average tjejer på allvar tror att de har en chans. "Näär ska vi träffas dååå". "wiiihoooo det blev en maatch". Minns hur en 150 cm fet bangladeshier som utbytesstudent på allvar trodde sig ha en chans på den vita modellkillen

Nu är jag ingen modell men jag känner igen det där så väl. På några veckor har jag kommit upp i 1050 likes och majoriteten är bleka, feta kvinnor som tror att jag vill ha något med dem att göra.

De alldeles för snygga ber jag själv dra åt skogen nu vid en matchning för de är opålitliga av ren natur, pga deras bitch-stil och ghost-beteende.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in