Resultat: Bör kvinnor bli av med rösträtten?
JA!
41,95%
73 röster
NEJ!
58,05%
101 röster
2021-09-03, 14:09
Medlem
Ravanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Jag har nog missat dem och det låter som en klassisk mo av våra msm att begrava dem för alltid.
Vet du om de finns att se nånstans?
95 var feministerna inte alls lika utmanade som idag, och de värsta vittnade ungefär då om ritualmord på småbarn, som patriarkatet skulle ha hållit på med.

Av en professor i genusvetenskap.

Nej, de lär nog inte vara särskilt enkla att komma över tyvärr. En googling gav att de ska finnas på ett bibliotek i Stockholms området. Om du är väldigt sugen så skicka ett mail till Arhne och se om du kan få en kopia skickad till dig, hon är nog inte så knusslig.

Ja, ritualmorden på kvinnor och barn och att ROKS kidnappade en ung stackars tjej i nån paranoid psykos kommer jag ihåg. Det var väll från Könskriget? Den ska finnas på youtube iaf. Djupt störda människor, man sätter skrattet lite i halsen.
Citera
2021-09-03, 14:16
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ställer du dig bakom stor-men-snabbs råd till alla pojkar och män eller inte?

Du får veta vad jag anser genom att läsa det jag skriver. Det är oerhört korkat att tro att det finns en annan person som tycker exakt som jag tycker.
Citera
2021-09-03, 14:26
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ställer du dig bakom stor-men-snabbs råd till alla pojkar och män eller inte?
Får jag svara?

Jag har två svar.
Ja, och ja, speciellt om det är ett "shittest" från en kvinna som vill se om man har bollar nog att stå pall för en attack.
För ett par år sen höll jag på att bli våldtagen av en tjej som kallade sig feminist och gick på utav helvete.
Där jag satte henne på plats.

Jävlar vad arg hon blev när hon inte fick med mig in på toa på en rockpub i stan.
Citera
2021-09-03, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det är kvinnorna som ser till att vi både har aborter och som massimporterar dem som skjuter. Dessutom leder denna massimport till att det blir som Afghanistan här, ingen behöver alltså flytta dit. Tids nog kommer de vrida klocka tillbaks för kvinnorna här också, snart är hedersmord av olydiga kvinnor accepterat.
Ja men i Afghanistan har kvinnorna inte ordnat det så. Det skjuts mer men samhällsproblemet aborter finns inte så nog borde det ändå vara ett bra stället att bo på?

Men visste, det är jobbigt att flytta till ett annat land så du kanske hellre står ut med samhällsproblemen här än flyttar till Afghanistan.
Citera
2021-09-03, 14:28
Avslutad
Citat:
Du får veta vad jag anser genom att läsa det jag skriver. Det är oerhört korkat att tro att det finns en annan person som tycker exakt som jag tycker.
Du tar inte tydligt avstånd från stor-men-snabbs råd alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Mitt råd till alla pojkar och män är att vara 'buffel' från dag ett. Förklara vänligt men bestämt att du inte tolererar svek och lurendrejeri. Svara direkt på hennes "..jag skulle aldrig" med "det spelar ingen roll vad du säger nu, jag pratar om framtiden". Förklara att om du inte vill ha barn och hon vill så kommer du gå därifrån. Har ni använt preventivmedel (givetvis om du inte vill ha barn) och det har fallerat så är det abort som gäller. Om HON beslutar att helt plötsligt vända på klacken och vill ha barnet är det hennes beslut. Men då är det enbart hennes ansvar med. Du kommer se till att inte betala ett öre trots lag och diverse beslut.
Citera
2021-09-03, 14:30
Avslutad
Citat:
Får jag svara?

Jag har två svar.
Ja, och ja, speciellt om det är ett "shittest" från en kvinna som vill se om man har bollar nog att stå pall för en attack.
För ett par år sen höll jag på att bli våldtagen av en tjej som kallade sig feminist och gick på utav helvete.

Jävlar vad arg hon blev när hon inte fick med mig in på toa på en rockpub i stan.
Ja, så klart du gör, du är ju också en av dem som vill kontrollera kvinnor snarare än värna om de små oskyldiga barnen. Oshit tar nog inte tydligt avstånd från dig heller.
Citera
2021-09-03, 14:43
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ja men i Afghanistan har kvinnorna inte ordnat det så. Det skjuts mer men samhällsproblemet aborter finns inte så nog borde det ändå vara ett bra stället att bo på?

Men visste, det är jobbigt att flytta till ett annat land så du kanske hellre står ut med samhällsproblemen här än flyttar till Afghanistan.

Skillnaderna mellan Sverige och Afghanistan minskar för varje dag som går så du behöver inte vara otålig, det blir så här också.
Citera
2021-09-03, 14:47
Avslutad
Citat:
Skillnaderna mellan Sverige och Afghanistan minskar för varje dag som går så du behöver inte vara otålig, det blir så här också.
Ja mer skjutning för all del MEN inga aborter. Det blir väl bra?
Citera
2021-09-03, 15:04
Avslutad
Citat:
Får jag svara?

Jag har två svar.

Ja, jag vill minnas att tråden hade inslag av honors medvetna felande med p-piller eller andra preventivmedel för att framtvinga faderskap. ..med några här som försökte normalsera detsamma.. Därav min hårda framtoning. Jag sitter säkert i båten vad gäller uppsåt och konsekvenslogik.

Ipsitippan kör sitt enda kort hon 'har.'., felande dessutom.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2021-09-03 kl. 15:06.
Citera
2021-09-03, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ja, jag vill minnas att tråden hade inslag av honors medvetna felande med p-piller eller andra preventivmedel för att framtvinga faderskap. ..med några här som försökte normalsera detsamma.. Därav min hårda framtoning. Jag sitter säkert i båten vad gäller uppsåt och konsekvenslogik.

Ipsitippan kör sitt enda kort hon 'har.'., felande dessutom.
Och vem ska betala aborten om kvinnan hörsammar mannens krav?
Citera
2021-09-03, 15:24
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ja mer skjutning för all del MEN inga aborter. Det blir väl bra?

Tveksamt om det är mer skjutningar där än här.
Citera
2021-09-03, 15:26
Avslutad
Citat:
Tveksamt om det är mer skjutningar där än här.
Nä precis, och om det är det så är där i a f inga aborter så det jämnar ut sig. Lite fler bomber kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in