Citat:
Ursprungligen postat av
Refraktor
Ja att en uppbränd bil har funnits är ju klart. Det som är åtminstone en smula osäkert är väl bilens identitet. Tråduppgift från nyreggad utan bild.
Ja. Tråden kunde inte fastställa identitet på bilen. Bara typ tror jag. Bilen brann samma natt som mordet.
Osannolikt att någon skulle bli förbannad på sin bil för att den inte startar mitt ute i skogen utanför Boden nattetid och elda upp fanskapet bara några timmar efter mordet i Luleå. 😊
Brända bilar används ju för att göra av med kläder, handskar mm för att röja undan krut- och DNA-bevisning.