2021-09-03, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnsvaravsnA
Kanske inte är så sexigt att fråga om cm-mått. Antyd att du är intresserad av hur stor killens kuk är eller hur den ser ut, så lär du få veta. Är i samma ålder och jag visar gärna kuken för tjejer som är intresserade, men bara om man tänder på snacket. Måttband är avtändande…

Skönt att höra att killar i min ålder tycker det är ok/gillar att man frågar om storleken.
Antar att du har stor då du gillar det.
Citera
2021-09-03, 08:43
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
T
Har väl inte komplex även om jag anser mig ha en liten jävel oavsett mått (aldrig mätt, verkar ovanligt) iom att jag I övrigt har grova drag m.

Jag har aldrig hört några klagomål men skulle en tjej dissa mig för att kuken inte är stor nog så vinner båda. Jag har skulle bli ta +ksam,, även öm jag har svårt att se mig själv visa det just ű)) gg

Är hon en riktig size queen så kan ju 19cm gör henne besviken med. Könen måste funka ihop men det är inget att nojja över men generellt funkar ju stor med stor och liten med liten och medel med medel så man får ha lite tur i könslotteriet.

Din inbox är full btw!
Citera
2021-09-03, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xyrks
Nja inte vet jag om 18 är så enormt grovt.

Det som ställer till det är att min kuk är lite oval till formen.Det är bredden som ställer till det vid oralsexet,om nu inte tjejen har en bred mun och kan gapa ordentligt,annars så känner jag tänderna vilket inte är nå skönt kan jag meddela.
Jo, det är enormt att ha 18 i omkrets. Själv har jag rätt grov kuk, drygt 15 vid roten och 14,5 mitt på skaftet.
Vanliga kondomer går inte att använda t.ex och och jag har fått en del kommentarer. Kollar man på t.ex calcsd.info så är min kuk grövre än 99,47% av alla män. Iofs är jag skeptisk till det men det finns flera andra liknande siter som ger ungefär samma siffror.
Om du gmf. Din kuk på 19x18 med en std kuk på 15x12,5 så är din volym nästan 3ggr så stor. Då förstår du att det är tufft att få in en så stor kuk....
Citera
2021-09-03, 11:43
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedJamie
Även en till som läser Veckorevyn.

Även en till idiot som har fel.
Jag utgick ifrån mig själv, dumjävel

Är du inte själv tjej, kommer du aldrig fatta.
För stor kuk GÖR ont, comprende?
Citera
2021-09-03, 11:58
Medlem
HarryManbacks avatar
Har över 20 och ser inga större fördelar i sänghalmen. Mer att man får vara försiktig då det kan göra ont för tjejen. Enda fördelen är att jag sluppit komplex för liten snopp...
Citera
2021-09-03, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryManback
Har över 20 och ser inga större fördelar i sänghalmen. Mer att man får vara försiktig då det kan göra ont för tjejen. Enda fördelen är att jag sluppit komplex för liten snopp...
Nu har jag bara 18-19 cm men jag har det problemet med min tjej bakifrån och måste sätta några fingrar emellan. Lite trist men det får man leva med. Har du det problemet i fler ställningar?
Citera
2021-09-03, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Skönt att höra att killar i min ålder tycker det är ok/gillar att man frågar om storleken.
Antar att du har stor då du gillar det.
Min är lite över medel och slår mao inga storleksrekord, men den är väldigt snygg har jag fått höra.
Citera
2021-09-03, 21:29
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Jo, det är enormt att ha 18 i omkrets. Själv har jag rätt grov kuk, drygt 15 vid roten och 14,5 mitt på skaftet.
Vanliga kondomer går inte att använda t.ex och och jag har fått en del kommentarer. Kollar man på t.ex calcsd.info så är min kuk grövre än 99,47% av alla män. Iofs är jag skeptisk till det men det finns flera andra liknande siter som ger ungefär samma siffror.
Om du gmf. Din kuk på 19x18 med en std kuk på 15x12,5 så är din volym nästan 3ggr så stor. Då förstår du att det är tufft att få in en så stor kuk....

18 cm i omkrets, hur stort är det om du ska jämföra med ett föremål? Som en 50 cl ölburk? Större än så?

Min är lika grov som en 25 cl burk redbull. Dock har jag aldrig mätt med måttband.
Citera
2021-09-03, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Nu har jag bara 18-19 cm men jag har det problemet med min tjej bakifrån och måste sätta några fingrar emellan. Lite trist men det får man leva med. Har du det problemet i fler ställningar?

Same, har 20-21cm och min brud har spiral, stöter emot den då och då men man har vant sig. Dom som satte i den tänkte väl inte på att jag hade så stor kuk.
Senast redigerad av Gladgubbe1234 2021-09-03 kl. 22:11.
Citera
2021-09-03, 21:51
Medlem
patajavels avatar
Nya chatten det här.

Minns Aftonbladets sent 90-tal .
Citera
2021-09-03, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladgubbe1234
Same, har 20-21cm och min brud har spiral, stöter emot den då och då men man har vant sig. Dom som satte i den tänkte väl inte på att jag hade så stor kuk.

Ett tips är att ta av penisöverdraget.
Citera
2021-09-03, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Ett tips är att ta av penisöverdraget.

Haha, hade fan haft 24 då krillen. Nä fan, är storkukad så är det bara. Inget skryt utan bara sanningen. Dessvärre har jag inte knullat med så många så inte så många som fått sett den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in