2021-09-02, 21:23
Medlem
Men för helvete...
Varför?
Citera
2021-09-02, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Jagar vi inte bara gamla skuggor av lycka i nostalgins bittra dimma?
Haha, kanske, kanske inte. Om så, måste det nödvändigtvis vara fel? Och varför en bitter dimma? Det kan väl lika gärna var i nostalgins ljuva eftersmak? Jag tyckte låtarna var bra iallafall.
Citera
2021-09-02, 21:25
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Haha, kanske, kanske inte. Om så, måste det nödvändigtvis vara fel? Och varför en bitter dimma? Det kan väl lika gärna var i nostalgins ljuva eftersmak? Jag tyckte låtarna var bra iallafall.

Om det är så tänker jag att det kan vara en ljuv dimma längst Klarälven i gryningen en ljum höstmorgon
Citera
2021-09-02, 21:26
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieRex
Någon annan som märkte att Agnetha-avataren har en klart mindre och fastare rumpa är originalet?

haha för en 70 plusare så är hon ju ganska het
Citera
2021-09-02, 21:28
Medlem
Snapcounts avatar
Tippar själv att det nya materialet får ABBA upp igen på det sättet att nya/yngre fans upptäcker de. För ABBA har ju egentligen levt mera anonymt de sista årtiondena (förstå mig på rätt sätt).

Ta tex Rolling Stones som har turnerat de sista årtiondena kontinuerligt, då fastnar deras hits med varje nya generation.
Citera
2021-09-02, 21:29
Avslutad
Citat:
Om det är så tänker jag att det kan vara en ljuv dimma längst Klarälven i gryningen en ljum höstmorgon

Haha, låter bra! Köper det
Citera
2021-09-02, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Kroppsaktörerna kan ju inte dela alla drag med originalen antar jag. Skulle inte förvåna mig om Agnetha aktivt sökt någon med en mindre rumpa, då det störde henne att hon blev så omtalad för detta mycket trevliga attribut.

Påminnelse om hur fet Agnethas rumpa var i hennes prime:
https://www.imagebam.com/view/ME3BPIT
Citera
2021-09-02, 21:33
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:

Flashback. Här vet folk vad som är viktigt att diskutera
Citera
2021-09-02, 21:34
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tippar själv att det nya materialet får ABBA upp igen på det sättet att nya/yngre fans upptäcker de. För ABBA har ju egentligen levt mera anonymt de sista årtiondena (förstå mig på rätt sätt).

Ta tex Rolling Stones som har turnerat de sista årtiondena kontinuerligt, då fastnar deras hits med varje nya generation.
Kan garantera dig att ABBA är bra mycket större bland ungdomar än vad Stones är. Men ja, kul att de kan locka nya fans.
Citera
2021-09-02, 21:36
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Som sagt; mycket trevligt!
Citera
2021-09-02, 21:36
Bannlyst
Citat:
Flashback. Här vet folk vad som är viktigt att diskutera
Om du inte var med på den tiden kan jag upplysa herrn om att Agnethas rumpa var ett av ABBAs stora dragplåster. Det var inte bara musiken de sålde, om man säger så.

Och jag reagerade direkt på Agnetha-avataren som hade en blygsam och fast bakdel, medan original-Agnetha hade en stor, fet och egentligen ganska slapp stjärt.
Citera
2021-09-02, 21:38
Medlem
Giant Squids avatar
Det var nog ett av det sunkigaste comebackerna man kunde tänka sig.
Otroölgt smaklöst och ett sucidalt grepp över hela Abba auran. Otroligt pinsamt, men garanterat är det riskkapitalisten Björn som ligger bakom helt i otakt med verkligheten.
Om de hade skänkt bort pengarna för ett välgörande ändamål så kanske man kunde köpt det.
Nu blev det bara smaklöst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in