2021-09-01, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
Hellre en tjock medellång kuk än en stor jävel

I det fallet är det bra o vara en "tjockis" ...hehe!
Citera
2021-09-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prettylittlehead
Pff, storleksbetydelse är önsketänkande från mäns sida.
Det var, med handen på hjärtat, lätt det sämsta sexet jag haft. Han hade däremot de bästa fingrarna jag känt. På tal om storlek och kompensation...

Tillägg: Som sagt, den enda som tände på hans storlek var han själv. Vad säger det dig?

Bra fingrar har man ju för att komma in lättare. Har du noll tankeförmåga?
Citera
2021-09-01, 18:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Pff, storleksbetydelse är önsketänkande från mäns sida.
Det var, med handen på hjärtat, lätt det sämsta sexet jag haft. Han hade däremot de bästa fingrarna jag känt. På tal om storlek och kompensation...

Tillägg: Som sagt, den enda som tände på hans storlek var han själv. Vad säger det dig?

Fast han knulla ju dig så något fanns ju där. Får du storkuksrykte i ett tjejgäng så kan du enkelt dra över 8 av 10 kvinnor i den gruppen så jag vet inte riktigt vad du försöker intala dig själv men det stämmer ju dåligt med verkligheten. Kvinnor är enormt enkla med rätt rykte.
Citera
2021-09-01, 22:15
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lou-reed
Jag har 22 cm lång och 17 cm i omkrets, så får väl ändå räknas som ovanligt stor. Alla tjejer jag legat med har kommenterat den, men mer som ett konstaterande än med entusiasm.

Har också en kuk i det häradet, aven om min FB kuk givetvis är större. Nordiska fruntimmer älskar stora kukar, och när vi inte har träffats på ett tag så ringer dom och snyftar "jag saknar din kuuk...".
Citera
2021-09-01, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xyrks
Blev utrustad med ärliga 19cm i längd och 18 i omkrets.

Som andra har skrivit så är det omkretsen som har blivit omnämnd av dom kvinnor jag haft i sängen.. Tydligen hellre grov än lång.

Visst har längden ställt till det ibland hos "grunda" kvinnor,det trotts att jag föredrar fruntimmer med lite hul på kroppen.

Men det går alltid att byta ställning eller låta tjejen rida..

Vad som däremot är en fordel med en längre är att man kan ta längre "juck",det uppskattas mycket av det motsatta könet.

Men det som stör mig mest personligen med att ha en längre och grov kuk är avsaknaden av få känna en kvinnas läppar nere vid kukroten.

Tror inte det är mer än 3-4 st som har klarat det på min 25 år som sexuellt aktiv..Så det finns både för och nackdelar med att vara väl utrustad..
Haha 18 i omkrets och bara 3-4 st har tagit hela..
18 är enormt grovt och får knappt plats i munnen och med stor sannolikhet inte i halsen. Iofs är ollonet oftast betydligt mindre i omkrets än roten men oavsett var du mäter på kuken är 18 enoooormt.
Citera
2021-09-02, 09:21
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kan nog inte vara så ovanligt? 3 utav 4 för min del har haft omkretsen 14+ cm. Vill du ha deras tel nr?

Du mäter dina killars kukar?
Citera
2021-09-02, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Haha 18 i omkrets och bara 3-4 st har tagit hela..
18 är enormt grovt och får knappt plats i munnen och med stor sannolikhet inte i halsen. Iofs är ollonet oftast betydligt mindre i omkrets än roten men oavsett var du mäter på kuken är 18 enoooormt.

Nja inte vet jag om 18 är så enormt grovt.

Det som ställer till det är att min kuk är lite oval till formen.Det är bredden som ställer till det vid oralsexet,om nu inte tjejen har en bred mun och kan gapa ordentligt,annars så känner jag tänderna vilket inte är nå skönt kan jag meddela.
Citera
2021-09-02, 11:03
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokalish
Tror fan på det. Läste någon stor undersökning som gjorts där dom kom fram till att för ONS gillade de flesta kvinnor 17 CM. I ett förhållande 16 CM. Låter ganska svamligt men det kan ju anses som standard i princip. Tror de flesta kvinnor gillar averagekuken +- någon ynka få CM.

Jag får hålla med. Det låter ganska korrekt. I egenskap av kvinna känner iaf jag likadant.

Hade varit otacksamt för mig att önska en 20+-kuk med tanke på att jag gillar analsex också.
Citera
2021-09-02, 11:33
Medlem
Prettylittleheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedJamie
Bra fingrar har man ju för att komma in lättare. Har du noll tankeförmåga?
Jag är så otroligt korkad. Kan du snälla vara tydligare, för jag förstår inte alls vad du menar?
De gånger han fingrade mig, använde han inte kuken. De gånger han använde kuken, använde han inte fingrarna. Sämsta sexualtekniken någonsin. Alltså, som jag tidigare skrev och håller fast vid; han var inte bra med kuken trots att den var STOR. Enorm. Jaa, du hade varit imponerad. En flashback-dase av rang.

....meeen tyvärr blir sexet inte bra för att ni har stora kukar. Knullar ni kasst spelar det ingen roll.
Citera
2021-09-02, 11:39
Medlem
Prettylittleheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Fast han knulla ju dig så något fanns ju där. Får du storkuksrykte i ett tjejgäng så kan du enkelt dra över 8 av 10 kvinnor i den gruppen så jag vet inte riktigt vad du försöker intala dig själv men det stämmer ju dåligt med verkligheten. Kvinnor är enormt enkla med rätt rykte.

En stor kuk och dåligt sex fanns där. Försöker intala mig? Vad? Varför skulle jag ha behov av att intala mig något alls gällande kukstorlekar? Jag delade med mig av erfarenheter. Försöker du intala mig att sexet med den storkukade var bra, när det inte var det?
Citera
2021-09-02, 11:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
En stor kuk och dåligt sex fanns där. Försöker intala mig? Vad? Varför skulle jag ha behov av att intala mig något alls gällande kukstorlekar? Jag delade med mig av erfarenheter. Försöker du intala mig att sexet med den storkukade var bra, när det inte var det?

Kanske dåligt sex för dig men du missar liksom kedjan här en aning, du sa att kukens storlek inte hade någon betydelse utan att det var ett manligt önsketänkande och då berättar jag bara för dig från andra sidan och det faktum att stor kuk rykte är det som gör att du enklast får knulla. Han kanske tyckte sexet var bra och hans främsta mål var att lägra dig och det lyckades han ju med så även om sexet var dåligt så drogs du till den stora kuken varken du ville eller inte.
Citera
2021-09-02, 12:08
Medlem
Prettylittleheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Han kanske tyckte sexet var bra och hans främsta mål var att lägra dig och det lyckades han ju med så även om sexet var dåligt så drogs du till den stora kuken varken du ville eller inte.
Ledsen att göra dig besviken. Det var aldrig hans stora kuk som lockade. Däremot var det väldigt intressant hur han bad om att få höra hur stor han var när vi hade sex och hur kåt han själv blev av de orden. I desperation upprepade jag frasen "Guuud, vad stor du är" i alla möjliga olika varianter - allt för att förbättra upplevelsen - men icke... Det blev inte bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in