2021-07-02, 17:40
Avslutad
Frågan är om att suga någon med stor kuk är sexigare eller inte
Citera
2021-07-02, 17:57
Medlem
VelvetThornss avatar
Oftast är det en positiv reaktion. De flesta brudar tycker det är extra skönt att bli rejält uppfyllda! I några fåtal gånger har det ej gått med vaginalt p.g.a att tjejen har varit för trång. Ofta behövs det mer förspel eller glidmedel för att hon inte ska få ont.

När jag var yngre så trodde jag att tjejer bara var helt värdelösa på att suga kuk. Nu i efterhand förstår jag att det beror på att de flesta har haft problem med att få in hela i käften. Det blir såklart svårare då.
Citera
2021-07-02, 19:10
Medlem
Klassikern som jag fått höra:
"Den var redig."

Citera
2021-07-02, 19:25
Medlem
Svar till ovanstående. Har aldrig ens tänkt på det där och hur stora de varit slaka för man har främst sett och känt på personerna när de haft stånd. Det spelar kanske inte så stor roll för kvinnorna som du tror? Utan mer en grej ni jämför i duschen män emellan.

Och jag säger ovanstående inte för att stryka någons ego.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-07-02 kl. 19:39.
Citera
2021-07-03, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Svar till ovanstående. Har aldrig ens tänkt på det där och hur stora de varit slaka för man har främst sett och känt på personerna när de haft stånd. Det spelar kanske inte så stor roll för kvinnorna som du tror? Utan mer en grej ni jämför i duschen män emellan.

Och jag säger ovanstående inte för att stryka någons ego.

*smeka någons ego.
Citera
2021-07-03, 16:23
Medlem
Haha undrar hur många killar som har blivit dumpade för att de har för liten kuk men att tjejen förstås inte har sagt att det var anledningen. Kan tänka mig att det är en hel del . Och åt andra hållet, förhållanden som har bildats bara för att tjejen tyckte så mycket om killens stora kuk.
Citera
2021-07-03, 16:25
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
De ser riktigt nöjda ut, något att skryta inför väninnorna senare när det är dags att klunka vin.
Citera
2021-07-03, 16:30
Medlem
Själv har jag normal kuk enligt statistiken fast den skulle nog räknas som liten av de flesta speciellt med tanke på hur porrskadade alla är idag. Flera tjejer har varit otrogna mot mig, gissar att det är därför. Förhoppningsvis träffar man någon en dag som nöjer sig med medelkuk Man kanske skulle börja inleda dejter med den frågan "hej jag har normalstor kuk, kommer det att bli ett problem framöver eller är det ok?" Det skulle ju bespara båda parter en hel del möda och besvär.
Citera
2021-07-03, 17:37
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Vad tycker tjejer egentligen är stort? Medelstorleken i Sverige är runt 13 va?

Har själv en på exakt 17 cm och hyfsat grov. Får höra ofta att jag har en stor penis. Men har aldrig riktigt tyckt att den har varit så stor jämfört med andra kukar. Är inte alls stor slak, men när jag får stånd så blir den 17 cm. Är för övrigt väldigt nöjd med han där nere. Gör mig och kvinnorna sällan besvikna.

Ja det är exakt samma här! Mitt ex skrev till mig "du vet att du har en stor kuk va?" Näe det kan jag inte påstå att jag visste. Tycker inte själv att den är speciellt stor. Är också nöjd med han där nere på 17 eller va det kan vara. Tror det är perfekt. 15 tror jag är medel.
Citera
2021-07-04, 10:44
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Längden är ju i stort helt ovidkommande såvida man inte har en mikropenis. Glädjas över att man har 20cm smal är som att glädjas över att man vinner ett argument på nätet, efterblivet. Är tämligen normalkuktrustad själv, 17 på längden kanske och har aldrig velat ha en längre köttpinne, bottnar redan i de flesta och hos andra blir det en del över. En centimeter eller två extra på omkretsen hade jag dock inte tackat nej till.
Citera
2021-07-04, 11:29
Medlem
Prettylittleheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -heng-med-lisa-
Blir hon helt överlycklig även om hon bara varit halvpå innan? Jag märker själv ingen skillnad på innan jag tar fram den och efter därför jag undrar

Får jag som kvinna lägga mig i? Jag tycker att ämnet är fascinerande.

Nej, hon blir troligtvis inte helt överlycklig om hon bara varit halvpå innan. Det verkar mest vara män själva som bryr sig.

Träffade en man med riktigt stor och grov. När vi hade sex, ville han att jag skulle påtala den enorma storlek om och om igen, det gjorde honom hård. Det är fram tills idag det absolut sämsta sex jag haft.

Inte för att han var så stor att det gjorde ont, jag gillar smärta, utan för att han var så jävla dålig på att knulla. Vad hjälpte det med en megakuk när hans fingrar kändes mer? Alltså var han den enda av oss som gick igång på storleken.

Det absolut bästa sex jag har haft, är med den man som även haft en av de minsta. Han hade en teknik och beslutsamhet som är svårslagen, blir våt bara av att tänka på det. Har sällan känt mig så knullad. Kommer aldrig att glömma honom.
Citera
2021-07-04, 11:41
Medlem
Jag har en högst ordinär penis. Men jag tror att jag kan ge intryck av att ha en stor penis. Har stora fötter (De är inte så stora. 44r men på 167 så de ser stora ut), stora händer och är jäkligt ful. Det vore ju nån slags kosmisk balans att jag skulle ha stor penis. Men tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in