Resultat: Bör kvinnor bli av med rösträtten?
JA!
41,95%
73 röster
NEJ!
58,05%
101 röster
2021-08-30, 14:22
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej jag resonerar inte som en taliban. Släpp taliban-spåret nu innan du gjort bort dig fullständigt.

Det kan möjligen vara förolämpande mot talibanerna ja för jag tror inte de tänker på sitt ofödda barn som en parasit.
Citera
2021-08-30, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä, du är faktiskt värre. Har du glömt att du nyligen rekommenderade män att ställa krav på kvinnan att om hon blev gravid skulle hon mörda det oskyldiga lilla barnet, annars tänkte han gömma undan alla pengar han hade för resten av livet för att slippa bidra till att det oskyldiga lilla barnet skulle ha råd att få mat, kläder och tak över huvudet?

Citera det här först. Mina ord står jag för och enbart mina...
Citera
2021-08-30, 14:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Citera det här först. Mina ord står jag för och enbart mina...
Kommer här!
Citat:
Mitt råd till alla pojkar och män är att vara 'buffel' från dag ett. Förklara vänligt men bestämt att du inte tolererar svek och lurendrejeri. Svara direkt på hennes "..jag skulle aldrig" med "det spelar ingen roll vad du säger nu, jag pratar om framtiden". Förklara att om du inte vill ha barn och hon vill så kommer du gå därifrån. Har ni använt preventivmedel (givetvis om du inte vill ha barn) och det har fallerat så är det abort som gäller. Om HON beslutar att helt plötsligt vända på klacken och vill ha barnet är det hennes beslut. Men då är det enbart hennes ansvar med. Du kommer se till att inte betala ett öre trots lag och diverse beslut.
Sen skulle du visst gömma dig för kronofogden också resten av livet.
Citera
2021-08-30, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vissas fixering vid talibanerna börjar bli rätt komisk. Dagens buzzword - taliban.

Är du medveten om att du lever i ett av de mest sekulariserade och civiliserade länderna i världen och att majoriteten i detta landet INTE definierar abort av embryon/foster som mord? Inte ens läkare och jurister gör det. Är alla dessa talibaner?

Att du personligen anser att det är mord får du stå för. Jag personligen anser inte att det är mord. Om du inte kan hantera att andra har olika uppfattningar än du är ditt problem. Att du kallar folk som inte delar din världsåskådning för talibaner får dig att framstå som omogen.
Han har nog glömt att han fick lite problem med att övertyga polisen om att mord hade begåtts på kvinnokliniken.
Citera
2021-08-30, 16:02
Avslutad
Citat:
..att du är en idiot. Se, jag kan jag med..
Då så.

Du rekommenderar män att kräva att kvinnan mördar bebisen. Mördar kvinnan inte bebisen ska bebisen inte ges ett öre till mat, kläder eller husrum. De pengarna ska gömmas undan så kronofogden inte kan ta dem.

Det var exakt vad det betydde.
Citera
2021-08-30, 16:06
Avslutad
Citat:
Nej, det var inte vad det betydde. I din psykopatgynocentriska värld kanske..
Kan du inte ge någon som helst förklaring som innebär att det betydde något annat så var det exakt vad det betydde.
Citera
2021-08-30, 16:08
Avslutad
Citat:
Kan du ge någon som helst förklaring som innebär att det betydde något annat så var det exakt vad det betydde.

..vet inte varför du tjatar på mig, jag är gift redan och det blir inga fler barn.
Citera
2021-08-30, 16:09
Avslutad
Citat:
..vet inte varför du tjatar på mig, jag är gift redan och det blir inga fler barn.
Jag tjatar inte på dig, jag bara förtydligar att du tycker män ska kräva bebismord och om kvinnan vägra ska mannen låta ungen svälta ihjäl hellre än att betala mat till den.

Sån är du.
Citera
2021-08-30, 16:10
Avslutad
Citat:
Jag tjatar inte på dig, jag bara förtydligar att du tycker män ska kräva bebismord och om kvinnan vägra ska mannen låta ungen svälta ihjäl hellre än att betala mat till den.

Sån är du.

Vilka män pratar du om?
Citera
2021-08-30, 16:12
Avslutad
Citat:
Vilka män pratar du om?
Alla pojkar och män, skrev du.
Citera
2021-08-30, 16:13
Avslutad
Citat:
Alla pojkar och män, skrev du.

Jaha, men prata med dem då. Jag, som jag redan sagt ska inte ha fler barn.

Vänligen fatta!
Citera
2021-08-30, 16:14
Avslutad
Citat:
Jaha, men prata med dem då. Jag, som jag redan sagt ska inte ha fler barn. Vänligen fatta!
Nä, det är väl därför du kräver att kvinnan ska mörda dem. Vägrar kvinnan gömmer du alla pengar som skulle gått till mat och kläder åt bebisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in