2021-08-30, 12:11
Medlem
Erdal Rakip har bytt landslag till Nordmakedonien, lite synd att han inte har blivit så markant mycket bättre nu sen han kom fram som tonåring.

Hade utvecklingen gått åt rätt håll så tror jag att blågult kunde ha lite nytta av honom men ibland blir saker inte som planerat, bara att önska honom lycka till.
Citera
2021-08-30, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Inom en inte allt för avlägsen framtid vill jag se denna uppställning:

Dahlberg

*Någon lämplig* - Lindelöf - Augustinsson

Karlsson-Kulusevski-Svanberg-Cajuste-Forsberg

Elanga - Isak

Överge 4-4-2.

Vad tror ni om den uppställningen?

Så Forsberg och Karlsson som wingbacks?

Give me some of that shit you are smoking.
Citera
2021-08-30, 14:12
Avslutad
När släpps startelvan mot Spanien ? Vilka får chansen nu? Har Jordan fortfarande ingen chans?
Citera
2021-08-30, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
När släpps startelvan mot Spanien ? Vilka får chansen nu? Har Jordan fortfarande ingen chans?

Den officiella elvan släpps i regel 45-60 minuter innan avspark. Som det ser ut för Jordan så är han fyra-femma i ledet så jag ser hans sannolikhet till speltid som liten mot Spanien, han kan däremot få starta eller göra ett inhopp på 30 minuter mot Uzbekistan
Citera
2021-08-30, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Den officiella elvan släpps i regel 45-60 minuter innan avspark. Som det ser ut för Jordan så är han fyra-femma i ledet så jag ser hans sannolikhet till speltid som liten mot Spanien, han kan däremot få starta eller göra ett inhopp på 30 minuter mot Uzbekistan

Okej nice vill verkligen se honom i action. ( ja det är enbart pga att han är Henrik Larssons son.) men skulle vara kul om han kunde nå upp till sin fars nivå i landslaget.
Citera
2021-08-30, 14:23
Medlem
Citat:
Tycker du det? Tycker truppen är rätt spännande faktiskt, kanske inte superbra försvar dock.
Det känns som att generationsväxlingen uteblir. 35-åringarna ersätts med spelare som är mellan 29 och 32 .
Citera
2021-08-30, 15:04
Medlem
MordFustangs avatar
Är Daniel Sundgren en ytterback med fart som kan gå framåt och slå vettiga inlägg osv eller är det som en Pierre Bengtsson fast nu ute till höger vi kommer få se mot Spanien?
Citera
2021-08-30, 17:23
Medlem
teddy.lucics avatar
Är han helt borta Krafth? Eller bara om vankas barn just under matchdagarna?

Daniel Sundgren mot Spanien känns jävligt dicey även om jag gillar hans stil.
Citera
2021-08-30, 18:26
Medlem
Citat:
Erdal Rakip har bytt landslag till Nordmakedonien, lite synd att han inte har blivit så markant mycket bättre nu sen han kom fram som tonåring.

Hade utvecklingen gått åt rätt håll så tror jag att blågult kunde ha lite nytta av honom men ibland blir saker inte som planerat, bara att önska honom lycka till.
Hans Benfica flytt som ledde till ett anonymt Crystal Palace lån måste vara en av de mest misslyckade på länge.
Citera
2021-08-30, 19:26
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddy.lucic
Är han helt borta Krafth? Eller bara om vankas barn just under matchdagarna?

Daniel Sundgren mot Spanien känns jävligt dicey även om jag gillar hans stil.
Jag tror det. Önskar Carl Starfelt på positionen för det kommer ju ändå behövas jobbas hem mycket.
Citera
2021-08-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Jag tror det. Önskar Carl Starfelt på positionen för det kommer ju ändå behövas jobbas hem mycket.

Vill du se honom som högerback?

Starfelt är en fysisk stark mittback med duellspel som sin starka sida, han är rätt dålig med fötterna, vilket även en del Celtic supporters verkar ha upptäckt. Man vill inte ha honom i någon sorts boll- eller spelförande roll för det är han inget vidare på, men han är en ganska bra defensiv mittback och även helt ok på t ex offensiva fasta situationer. Även när han spelade i allsvenskan så fick Calisir sköta typ 9 av 10 uppspel.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2021-08-30 kl. 20:00.
Citera
2021-08-30, 20:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Vill du se honom som högerback?

Starfelt är en fysisk stark mittback med duellspel som sin starka sida, han är rätt dålig med fötterna, vilket även en del Celtic supporters verkar ha upptäckt. Man vill inte ha honom i någon sorts boll- eller spelförande roll för det är han inget vidare på, men han är en ganska bra defensiv mittback och även helt ok på t ex offensiva fasta situationer. Även när han spelade i allsvenskan så fick Calisir sköta typ 9 av 10 uppspel.

Kan ni tänka er Z som förbundskapten när Janne lägger av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in