2021-08-29, 12:30
Medlem
För bara några veckor sedan var de på semester i Falsterbo i minst 3 v tillsammans.

Likaså på sommarstället Flaxenvik.

Att han ser sliten ut beror nog på solen. Han är glad för playan både i Sverige och utomlands samt så golfar han mycket.

De kanske är vänner eftersom de semestrar ihop.

Eller har något hänt nyss som fått henne att lämna in papperna? Den lille är ju inte ens året!

Jag följer honom på insta och jag tycker mig se en kärleksfull far, med lite tramsiga och tjatiga moves på Brillo mm
Citera
2021-08-29, 13:22
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Kvinnor bryr sig inte så mycket om utseende som om status.
Martin Timell är stadd vid kassa och hans fru åldras, vem skulle hon hitta om hon gjorde slut. Timell kan leva gott på avkastningen från hans förmögenhet.
Anders däremot behöver kändisskapet och en bra lön.

Precis, det är därför som gamla B-kändisar med bostadsrätt i Stockholms innerstad lätt fixar en 20 år yngre tjej.

Anders har det där som 30+ tjejen vill ha, dvs. nånstans att bo i centrala Stockholm, sommarställe, få vara med på hippa fester och jippon med andra b-kändisar. Spelar ingen roll om han är rynkig och ser ut som 80-årige Mick Jagger i ansiktet.

Finns hur många exempel som helst på gammal man/ung tjej syndromet. De vanliga "beige" grabbarna med standard-kneg får fortsätta vara ensamma och barnlösa. Alltmedans Anders skaffar en andra barnkull.
Citera
2021-08-29, 13:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Precis, det är därför som gamla B-kändisar med bostadsrätt i Stockholms innerstad lätt fixar en 20 år yngre tjej.

Anders har det där som 30+ tjejen vill ha, dvs. nånstans att bo i centrala Stockholm
, sommarställe, få vara med på hippa fester och jippon med andra b-kändisar. Spelar ingen roll om han är rynkig och ser ut som 80-årige Mick Jagger i ansiktet.

Finns hur många exempel som helst på gammal man/ung tjej syndromet. De vanliga "beige" grabbarna med standard-kneg får fortsätta vara ensamma och barnlösa. Alltmedans Anders skaffar en andra barnkull.
Ja, jag tror många (som inte känner till Stockholm) inte inser vilken merit en bra adress är - allt handlar om boende. Bor man, som Anders, stort och fint i Vasastan är det bara att välja och vraka bland en viss typ av bruttor...
Citera
2021-08-29, 16:16
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, jag tror många (som inte känner till Stockholm) inte inser vilken merit en bra adress är - allt handlar om boende. Bor man, som Anders, stort och fint i Vasastan är det bara att välja och vraka bland en viss typ av bruttor...

Visst gå på date med en 30+ tjej i Stockholm och det första hon frågar är..var bor du och vad jobbar du med ?

Svarar du hyrestvåa i Skärholmen och jobb som brevbärare blir det "vi hörs"
Citera
2021-08-29, 20:41
Medlem
Jag skulle inte bli förvånad om karln misshandlar sina partners både fysiskt och verbalt. Men han har nog snart nån ny i nätet. Obehaglig typ det där
Citera
2021-08-29, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Det ligger säkert något i det, MEN Anders bor i hyresrätt på första våningen med klarastrandsleden och norrgående pendel- och fjärrtåg som närmsta granne, knappast längst upp i bostadshierarkin. Han gick tidigare i sommar ut med en fråga om någon ville byta då de behövde större.

Jag vet inget om hans samvete när det gäller kvinnoaffärer men något säger mig att det oavsett sådana detaljer måste vara påfrestande att klara småbarnsliv med någon som jobbar kväll på restaurang.
Citera
2021-08-29, 23:23
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Det ligger säkert något i det, MEN Anders bor i hyresrätt på första våningen med klarastrandsleden och norrgående pendel- och fjärrtåg som närmsta granne, knappast längst upp i bostadshierarkin. Han gick tidigare i sommar ut med en fråga om någon ville byta då de behövde större.

Jag vet inget om hans samvete när det gäller kvinnoaffärer men något säger mig att det oavsett sådana detaljer måste vara påfrestande att klara småbarnsliv med någon som jobbar kväll på restaurang.

Kvällsjobb på restaurang och sen reklamradiobabblare på morgonen ? Antar att han inte byter blöjorna på minstingen när han är hemma, det är det väl 30+tjejen med persikohyn som gör.

Antar att Anders är den som lämnar restaurangen sist innan den stänger, räknar kassan och ställer tillbaka stolarna, samt småflirtar med servitriserna.

Märkligt att han med en hyresrätt kunde lägra en 30+tjej , det tyder på social kompetens och synnerligen djupa kunskaper inom ämnet "limma på damer"
Citera
2021-08-30, 07:57
Medlem
Citat:
Kvällsjobb på restaurang och sen reklamradiobabblare på morgonen ? Antar att han inte byter blöjorna på minstingen när han är hemma, det är det väl 30+tjejen med persikohyn som gör.

Antar att Anders är den som lämnar restaurangen sist innan den stänger, räknar kassan och ställer tillbaka stolarna, samt småflirtar med servitriserna.

Märkligt att han med en hyresrätt kunde lägra en 30+tjej , det tyder på social kompetens och synnerligen djupa kunskaper inom ämnet "limma på damer"

Radion slutade han på i samband med Metoo. Åtminstone på Mix, tack och lov.
Har han jobbat på radio i någon annan kanal sen dess?
Jag hoppas att han håller sig borta från radion i alla fall. En mer tramsig och enerverande människa får man leta efter.
Är han likadan i verkliga livet så förstår jag inte hur man orkar vara ihop med honom.
Grattis till Charlotte som har sett ljuset!
Citera
2021-08-30, 10:10
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:

Radion åkte han väl ut från i Metoo kölvattnet, samtidigt som dom klippte bort honom i TV4 Gladiatorerna där han var allmän flamsapa. Hade inte sexuellt ofredande varit preskriberat e 5 år hade han hamnat i tingsrätten som brorsan.
Citera
2021-08-31, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Radion åkte han väl ut från i Metoo kölvattnet, samtidigt som dom klippte bort honom i TV4 Gladiatorerna där han var allmän flamsapa. Hade inte sexuellt ofredande varit preskriberat e 5 år hade han hamnat i tingsrätten som brorsan.

Jag tycker att han känns riktigt vidrig. Skulle inte vilja äta nånting som varit i samma kök som hans vajande kuk. Tore Wretman lär snurra i graven
Citera
2021-08-31, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall

Citat:
Ursprungligen postat av JoeGaggs
Jag tycker att han känns riktigt vidrig. Skulle inte vilja äta nånting som varit i samma kök som hans vajande kuk. Tore Wretman lär snurra i graven
Han är åtminstone halvbög, ville sätta på en kompis men fick istället en smäll på käften. Hände i köket på teatergrillen. Kanske 10 år sen.
Citera
2021-09-01, 11:44
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Han är åtminstone halvbög, ville sätta på en kompis men fick istället en smäll på käften. Hände i köket på teatergrillen. Kanske 10 år sen.

Hur är man halv bög? trodde man va BI om man kan knulla båda könen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in