Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-18, 00:27
  #1441
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Vilken trevlig kollega, eller ?

https://www.hant.se/jennie-hammar-om...i-mina-trosor/

Ja och mer dök upp därefter. Expressen skrev för elva månader sen innan Anders s.k. "semester":

..."Nu väljer ytterligare kvinnor att berätta om liknande erfarenheter med krogprofilen.
En kvinna berättar att hon hade torkat av borden och gick ut i restaurangköket med smutsig disk när hon mötte honom.
– Han drog ner byxorna och visade hela sitt kön för mig och några manliga kockar i restaurangköket".


"– Han var besatt av en anställds bröst och kunde inte sluta kommentera dem så fort hon var i rummet. Han sa att hon skulle jobba på särskilda stationer för att de skulle "sälja" på hennes bröst, berättar kvinnan.
– Till en annan tjej sa han: ”Du ser så kåt ut. Bra, för då får du jobba med ett stort manligt sällskap som precis har kommit in på restaurangen".
En annan kvinna som har koppling till restaurangen berättar att blottandet är typiskt för krogprofilen".


"– Under alla de här åren har han fått så många att sluta på grund av sina sexuella trakasserier, säger hon.
– Han har tryckt sig mot mot den kvinnliga personalen, tagit deras händer och lagt dem på sitt kön. Mycket har ju varit verbalt. Han kan inte säga en mening utan att det innehåller sexuella anspelningar."


"– Den allmänna åsikten bland personalen är att man hoppas att han inte får komma tillbaka. Men han har också sina allierade, säger en person med koppling till restaurangen."
Citera
2018-10-18, 00:33
  #1442
Medlem
Rikskrim08s avatar
Och därefter rullades mer och mer upp i en lång rad tidningar

"Nu berättar en ny kvinna att även hon har blivit utsatt för mannen på en annan arbetsplats, alltså inte den restaurang där han arbetat. Bland annat ska han vid olika tillfällen ha visat bilder på sitt könsorgan och en naken kvinna för henne.

– Han bläddrade i sin mobil och skulle visa mig en bild på sitt lantställe. I stället "råkade" han visa en bild på sin erigerade penis. Någon dag senare "råkade" han visa en nakenbild på en kvinna"


Men som sagt - än så länge har Anders lyckats trycka ner sina impulser på sin nya arbetsplats. Om det håller i längden återstår att se.
Citera
2018-10-18, 10:19
  #1443
Medlem
YuriOrlovs avatar
Jag saknar Anders på radio - en rolig jävel.

Många verkar ha svårt att ta in att det finns personer som är "svin" och jävligt roliga att arbeta med och dessutom duktiga på det dom gör. Skulle nog vilja säga att många framgångsrika personer har en skruv lös på ett eller annat sätt.
Citera
2018-10-19, 16:04
  #1444
Medlem
AT är en sjuk jävel. Lika sjukt att P.G och gänget låter han hållas där...... usch.
Citera
2018-10-19, 16:15
  #1445
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Jag saknar Anders på radio - en rolig jävel.

Många verkar ha svårt att ta in att det finns personer som är "svin" och jävligt roliga att arbeta med och dessutom duktiga på det dom gör. Skulle nog vilja säga att många framgångsrika personer har en skruv lös på ett eller annat sätt.
Jag tror säkert att han kan roa puerila människor som har ett barnsligt förhållande till kiss, bajs och sex. De som direkt drabbas av hans äckliga beteende verkar dock mindre roade, och det är dessa människors åsikter som är centrala.

Han borde be dem alla om ursäkt. Innan dess har han inget att göra på en arbetsplats som vill ha något som helst publikt anseende.
Citera
2018-10-19, 16:51
  #1446
Avstängd
thaimans avatar
En sak är om man TROR man är rolig, en annan om man verkligen uppfattas so sådan
Detta stolpskott är och har aldrig varit rolig, en notorisk fjant, det är ju bara att titta på hur an ser ut.
Luffarna under LA broarna ser fan bättre ut.
Citera
2018-10-21, 03:23
  #1447
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Okey nu går det fort i hockey. Anders Timell är, från Instagramstoryn, tillbaka på Riche och äter lunch. Således tillbaka på de gamla jaktmarkerna där han förstört många kvinnors liv. Var han inte portad därifrån? Är det första anhalten han passerar i sitt "nya liv" i att gå tillbaka till tidigare beteende skadliga för omgivinigen och nästa steg är gränsöverskridning/trakasserier/sexuella övergrepp etc. på Brillo... ja frågorna är allt för många.
Citera
2018-10-22, 07:16
  #1448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Jag saknar Anders på radio - en rolig jävel.

Många verkar ha svårt att ta in att det finns personer som är "svin" och jävligt roliga att arbeta med och dessutom duktiga på det dom gör. Skulle nog vilja säga att många framgångsrika personer har en skruv lös på ett eller annat sätt.

Jag har alltid undrat vad det är för typ av människor som tycker att en sån som AT är rolig.
Har aldrig tyckt att han har varit rolig i radio varken före eller efter MeToo. Det märktes att han försökte skärpa sig efter brorsans nedgång och fall, men plötsligt hade han av någon anledning inte så mycket att säga. Han har byggt hela sin persona kring sexuella anspelningar och allmänt intimt prat om sin "rumpis" bl.a. som han tydligen tror att folk i allmänhet tycker är mysigt att lyssna på till frukosten.
Jag antar att det är likasinnade som tycker att han är rolig. Andra tycker nog mest att han är as-jobbig och "för mycket".
Huruvida han är duktig på det han gör eller inte beror nog mest på hur man definierar duktig.
Citera
2018-10-22, 11:20
  #1449
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Jag har alltid undrat vad det är för typ av människor som tycker att en sån som AT är rolig.
Har aldrig tyckt att han har varit rolig i radio varken före eller efter MeToo. Det märktes att han försökte skärpa sig efter brorsans nedgång och fall, men plötsligt hade han av någon anledning inte så mycket att säga. Han har byggt hela sin persona kring sexuella anspelningar och allmänt intimt prat om sin "rumpis" bl.a. som han tydligen tror att folk i allmänhet tycker är mysigt att lyssna på till frukosten.
Jag antar att det är likasinnade som tycker att han är rolig. Andra tycker nog mest att han är as-jobbig och "för mycket".
Huruvida han är duktig på det han gör eller inte beror nog mest på hur man definierar duktig.

AT har gjort sitt. Möjligtvis att en del tyckte han var rolig förr i tiden men hans skämt och åsikter hör inte hemma år 2018. Dags för honom att ta pension.
Citera
2018-11-02, 22:25
  #1450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
AT har gjort sitt. Möjligtvis att en del tyckte han var rolig förr i tiden men hans skämt och åsikter hör inte hemma år 2018. Dags för honom att ta pension.
Ja blottarn har gjort sitt. Hej då
Citera
2018-11-03, 10:43
  #1451
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Jag har alltid undrat vad det är för typ av människor som tycker att en sån som AT är rolig.

Stockholmare de älskar att höra en sliten knarkare utan självdistans och konsekvenstänkande säga sanningsord innan det var Anders Timell det var Krister Pettersson och innan dess det var Kenta Gustafsson.
Citera
2018-11-06, 23:23
  #1452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
AT har gjort sitt. Möjligtvis att en del tyckte han var rolig förr i tiden men hans skämt och åsikter hör inte hemma år 2018. Dags för honom att ta pension.
Bort med den äcklige djävel, han kommer nog få, hoppas han inte lär sin unge att göra samma saker
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback