Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Så Ebba gick så långt med sina förförelsekonster så hon fick Esbjörn att tro det skulle bli Esbjörn o Ebba till slut som skulle stå inför prästen

För jävligt

klart att hon förnekar det och får det på Esbjörns fantasikonto. Vilken jävla bondfångarfitta hon är den här E.T.-Ebba, som jag själv ratar rakt av och det både pga utseende och egenskaper. Ja på alla sätt och hennes f.d. make Niklas är verkligen att gratulera till sin befrielse från denna demon. Vilken jävla ärkeragata
Ja
MarryBlunt - närmare ett (grovt) åldringsbrott än så här går ju inte.
Att Ebba på fullaste allvar tänker sig bo tillsammans med sina små barn i ett hus som hon med
berått mod har anförskaffat sig på ett så tarvligt sätt säger allt om den "högreligiösa" partiledaren. Säkert får de höra hur dumma de andra människorna är som inte låter dem utan strid få sitt
från begynnelsen utsedda hus. Stackars hennes barn - det äldsta ska väl börja i första klass nu?
Visst tyder mycket på att det är just grovt åldringsbrott hon begått. Att hon genom att lura Esbjörn att tro att han är betydelsefull. Kanske inte som blivande make, men dock som extra Morfar till barnen. Och till Ebba. Så mysigt de ska ha när de firar jul tillsammans.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Apropå åldringsbrott.
31 § avtalslagen är granne med 9 kap 5 § brottsbalken
Intressant, vad jag undrar är, detta är en tvist och inte ett brottsmål. Om domarna i tvisten skulle misstänka att Ebba begått brott, anmäler dom det då tipp polisen, och en förundersökning startar. Eller hur går det till? Jag tänker att det inte kan vara unikt att man efter en stund misstänker brott vid en tvist.
Citat:
Ursprungligen postat av
kungenslillapiga
Eftersom det verkar vara så viktigt för Ebba att bo i just detta område, hur kommer det sig att det inte var hon som bodde kvar i huset som hon hade med sitt x och löste ut honom istället? Han lär ju enligt uppgifter dessutom valt att inte själv bo kvar utan har bostad i centrala Uppsala.
Det är verkligen olyckligt att hon inte haft förståndet att dra sig ur denna affär på ett tidigt stadium. Snart är det val och många ser fram emot byte av regering. Blir svårt att tänka sig henne inta en ministerpost efter alla dessa skandaler. Vilken ministerpost skulle isf vara lämplig? Bostadsminister

Det undrar jag oxå. Det var ju inte så länge sedan hon och Niklas skilde sig. Hon måste väl känt till sin sjukliga dragning till stället redan då. Eller förhandlar med sin föräldrar eller svärföräldrar om att få deras hus.
Det
Citat:
Ursprungligen postat av
Utrotamuslimer
Uffe Ekman bor ju där ute såklart Ebba vill bo med sina nära
(FB) Ulf Ekman, Der Führer i Livets ord....
Ulf Ekman är nog inte så populär i dessa kretsar. När fan blir gammal blir han som bekant religös.
Ulf har konverterat tick blivet katolik. Han har bett om ursäkt offentligt. För att han gjorde så många människor illa under sin tid som pastor.
Men spännande att han bor där oxå. Vilket skumt ställe.