2021-08-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Vem fan litar på FHM 2021?

Tror du inte Pfizers, Modernas, Astra Zenecas mutpengar finns där också?

Kom gärna med en källa till att läkemedelsbolagen mutat en myndighet i Sverige. Om du inte har en sådan får du gärna kila vidare till närmsta konspirationstråd där du och dina gelikar kan leva rövare.
Citera
2021-08-28, 21:14
Medlem
virvelbaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiefadern
Stämmer, kände inte till.
Kollar jag på vårdtillfällen från september 2020 till nutid med "ingen riskgrupp" som urval i dessa åldersgrupper ser det ut såhär:

30-39: 131 (varav 33 hade vårdtid mindre än 1 dag)
20-29: 53 (varav 21 hade vårdtid mindre än 1 dag)
10-19: 21 (varav 8 hade vårdtid mindre än 1 dag)

Detta kan jämföras med personer som är i riskgrupp i samma ålder:

30-39: 308 (varav 65 st hade vårdtid mindre än 1 dag)
20-29: 130 (varav 24 st hade vårdtid mindre än 1 dag)
10-19: 39 (varav 10 st hade vårdtid mindre än 1 dag)

Vanligaste vårdtiden är 1-10 dagar.

Man kan se väldigt mycket där, intressant.
Varför finns inte statistik på vaccination?
Det finns det.

Högt upp, blåa randen, gå in på rapporter- coronafall- rapporterade- vaccination.

Ja, den är en guldgruva.
Citera
2021-08-28, 21:16
Medlem
Moondooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jag går sällan och tänker på pandemin faktiskt
Dina 15 poster om dagen om pandemin vittnar om annat.

Det är dina 15 poster om dagen om pandemin som är pandemin.
Citera
2021-08-28, 21:17
Avstängd
Citat:
Nej vaccinen var aldrig tänkta att utrota smittan. De fungerar dock bra i och med att majoriteten av de som är inlagda på sjukhus är ovaccinerade.

Nja, det var inte det ni vazzzers sa.

Ni sa immunitet och ingen spridning.
Citera
2021-08-28, 21:18
Avstängd
Citat:
Kom gärna med en källa till att läkemedelsbolagen mutat en myndighet i Sverige. Om du inte har en sådan får du gärna kila vidare till närmsta konspirationstråd där du och dina gelikar kan leva rövare.

Företag lobbar politiker som ansvarar och utser FHMs ansvarstagare.

FHM har också nära dialog med FHM och på så sätt inflytande.

"konspiration" mjo
Citera
2021-08-28, 21:19
Medlem
Moondooms avatar
Citat:
Så vi ska länka till bevis på mutor?

Alltså? Seriöst. Hur jävla naiv får man vara?

Pfizer har uppenbarligen gett alternativet muta eller död till politiker, media och myndighetspersoner världen över.

Media behöver de inte muta eftersom media är ägda av samma bolag som äger Pfizer.

Hur kan man inte förstå detta?
Citera
2021-08-28, 21:25
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag behöver inte bevisa något för dig då du uppenbarligen är utvecklingsstörd och inte kan ta till dig information. Vi får väl se när de avslutar vaccinationsprogrammet och öppnar upp, då är du lovligt villebråd för sars-cov2 som mer än gärna våldtar dig och dina gelikar. Kila nu tillbaka till dina konspirationstrådar där du kan få ryggdunkningar av likasinnade för här har du inget att hämta då du bara lämnar spår av ren dynga efter dig.

För oss som inte vaccinerat oss så stängdes inget ned. Jag har varit utomlands, på bio, på en konsert och mycket mer sedan detta började.

Det finns inget virus.
Citera
2021-08-28, 21:34
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
För oss som inte vaccinerat oss så stängdes inget ned. Jag har varit utomlands, på bio, på en konsert och mycket mer sedan detta började.

Det finns inget virus.

Du valde att inte följa rekommendationerna, inte förvånande.

Varför är du då inne och skriver i den stora tråden om sars-cov2? Det finns säkert trådar för dig, exempelvis vi som inte tror på viruset. Du kan kolla efter trådar som passar dig bättre här:

(FB) Coronaviruset och covid-19
Citera
2021-08-28, 21:37
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moondoom
Jag önskar jag trollade men jag ser inget virus.
Jag är i Stockholms innerstad. Jag var nyss och åt middag, nu är jag på ICA. Ingenstans finns några spår efter någon pandemi och virus. Det är en mediaanka, så fort dom hittat någon annan anka, terrorism, klimatism etc. att skriva om så kommer din programmering också ändras och viruset försvinner ifrån din näthinna också.

Jag hade viruset på hjärnan också, någonstans feb 2020 till maj 2020.

Det går att bryta upp från programmeringen utan att vänta på medias vindar, stäng av media bara.

Määän, ser du inget SARS-COV2 virus???? Ja du, det är ju svårt att se något som är 50-140 nanometer, (en miljarddels meter). Men du kanske har sett plexiglaset vid kassorna, för att skydda personalen och kunder, markeringarna på golvet, kanske en skylt som uppmanar kunder att hålla avstånd, och i bästa fall: vissa kunder som försöker hålla 1,5 meters avstånd.

Du blev, tydligen, så rädd i början av pandemin att du slutade se på nyheter, och istället har ägnat dig åt att hjärntvätta dig själv med hjälp av en massa skumma webbsidor och videos. Det skulle vara enbart skrattretande, om det inte, dessutom, vore så patetiskt!
Citera
2021-08-28, 21:40
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moondoom
Så vi ska länka till bevis på mutor?

Alltså? Seriöst. Hur jävla naiv får man vara?

Pfizer har uppenbarligen gett alternativet muta eller död till politiker, media och myndighetspersoner världen över.

Media behöver de inte muta eftersom media är ägda av samma bolag som äger Pfizer.

Hur kan man inte förstå detta?
https://youtu.be/EQYHx7drUWE

Det är lönlöst att skriva med dem här efterblivna människorna.
Citera
2021-08-28, 21:41
Medlem
HAARPs avatar
Hur går det med vaccinationsprogrammen i Afrika? Jag antar att de ligger långt efter oss. Det finns flera miljonstäder i Afrika där de bor tätt ihop. Ändå hör man inget om att det dör massvis av människor av Covid-19 i Afrika.

Varför är det så? Är de kanske mer härdade och har bättre immunförsvar i miljön där de lever eller att det inte finns lika stor andel gamla och sjuka där?
Citera
2021-08-28, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Nja, det var inte det ni vazzzers sa.

Ni sa immunitet och ingen spridning.

När har jag skrivit det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto