Citat:
Ursprungligen postat av
EricBe
Förlåt för frågan. Släpper/förändras trycket i huvudet när du kissar? Vaknar du av det mitt i natten isf? Någon som står mig nära tog prover som inte visade något vad jag vet så inget svar på vad problemet är för det. Personen kan cykla till jobbet (1.5mil) Aktiv människa utan några större hälsoproblem som verkar få återkommande trötthet men den verkar inte påverka förmågan för att te.x röra sig snarare någon slags hjärndimma, då menar jag på en nivå som nästan gör det omöjligt att jobba. En annan person fick bältros efter sin första.
Jag vill inte ha vaccinet och en av anledningarna är att vi nu kanske måste ha nya var 5 månad. Det ändrar riskprofilen något EXTREMT, särskilt för någon som är ung. Gillar inte att man har introducerat identitetspolitik i en ny dimension

Oj speciella symtom - aldrig inom mina tider i vården hört nåt liknande eller känt själv. Att Kisseri och hjärnsymtom skulle höra ihop låter märkligt - får inte ihop det med min kunskap. Men finns mycket ja
inte vet. Nopee vaknar ej om natten sover som en klubbad säl som jag alltid gjort något för länge.
Å andra sidan finns de mängd med problem som vi inte vet nåt om efter corona infektion, ev vaccin om man har riktigt otur. Var hos optikern som berättat att dom haft sky högt med fall av folk som har problem med synen efter corona men där de främst gäller hjärnan /skador inuti å prognos oklar / behandling finns ej förnärvarande.
hjärndimman är ju ett känt problem som förmodligen går över om 1-5 år riktigt svårt å säga. Men för jävlig.
Jag har enbart från å till lite besvär med trycket runt huvudet - de blir mindre och mindre besvär med tiden. Ex Kan typ märka av att ska jag fokusera på att hitta svamp i skogen får jag typ yrsel och tryck och måste typ sätta mig en stund å blund. Som typ en överbelastning för hjärnan med alla intryck. Kommer alltid smygande efter 15-20min. Svårt å se de som psykiskt. Försvinner helt vid vila eller mindre aktivitet. Tack å lov inga problem med jobbet, funkar nästan bättre nu förtiden - men de är säkert psykologiskt.
Får du rejält/ganska besvär av vaccinet så be om intyg att få avstå nästa dos. Får man symtom som gör att man inte kan ta vaccinet så måste man hitta en väg ut. Why not?