Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
■ I rättsläkare Aleksandra Ls detaljerade rapport står det inte ett ord om att Lena fick slag över sina knän.
■ Du har absolut rätt i detta fallet, det vill säga, att ingen stans, står det skrivet, i Rättsläkaren
Aleks*ndra:s rapport om att brottsoffret L*na Wesstr*m hade blivit slagen eller träffad på en av sina knäskålar med någon form av tillhygge som gärningspersonen skulle ha brukat vid det aktuella tillfället.
■ Du har tidigare påstått, att du har, på grund av ett seriöst intresse, följt med L*na Wesstr*m-tråden sedan starten, jag påstår det motsatta, detta sagt med anledning av, att om det verkligen hade varit sålunda, ja, då hade du också tagit till dig vad jag tidigare i ett flertal inlägg framfört beträffande om L*na Wesstr*m:s knäskålar.
■ Jag har även utöver det ovan skrivna nyligen itererat detta i några skrivna och postade inlägg till medlemmen @Betongbaletten vilken vill göra sken av att fullständigt sakna läsförståelse, precis som du @Zilvereko tycks göra.
■ Mina tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden har handlat om tankar kring hur ! det eventuellt kunde ha gått till bakom bullerplanket då L*na Wesstr*m blev dödsmisshandlad med hjälp av någon form av ett tillhygge, det vill säga, att gärningspersonen kan ! ha riktat in ett kraftfullt slag mot en av L*na Wesstr*m:s knäskålar för att sålunda kunna fälla sitt brottsoffer till marken.
Mvh/JM.