Varför säger du att det är så farligt då, när det inte är hela sanningen? Det är farligt för äldre med bakomliggande sjukdomar främst. Inte för alla.
Absolut, men också naturlig immunitet. Enbart vaccinering och hårda restriktioner gör att vi hamnar där Israel är nu. Det drar bara ut på pandemin och blir mer kostsamt.
Citat:
Jag är inte emot vaccination. Alla vuxna över 18 år som vill ta vaccinet ska få det. Äldre och multisjuka bör absolut ta det. Barn och ungdomar behöver inte vaccineras. Det är mycket bättre om de får leva som vanligt och få viruset på naturlig väg än att de ska skyddas i onödan. Det är dubbelt fel att göra så.
Citat:
Vad snackar du om? Betydligt färre skulle dött om det inte vore för den västerländska livsstilen. Det går att ändra på genom bättre kost och att vara mer aktiv. Lockdown ledde till motsatsen och gjorde folk mer överviktiga och det gick ut över den mentala hälsan.
Citat:
jag vet bara att det inte hänt ett skit sedan jag hade sjukdomen i en vecka förra året.Absolut, men också naturlig immunitet. Enbart vaccinering och hårda restriktioner gör att vi hamnar där Israel är nu. Det drar bara ut på pandemin och blir mer kostsamt.