Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Du drar väldigt konstiga kopplingar.
Nej jag har inte alls ändrat mig, PCR fungerar alldeles utmärkt. Men jag förstår att du inte tror att det fungerar, fortsätt du att tro det, jag bryr mig inte.
Oj, jag som har vart jättetydlig. Trots det klarar du inte av att tolka det korrekt. Vi drar in två citat från mig skrivet idag, till dig:
Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Återigen för att vara tydlig. Jag säger inte att testet tog med influensa virus, jag säger att dom har lämnat det öppet för tolkning. Eran oförmåga att citera den delen som tar bort möjligheten för tolkning bekräftar det ännu mera.
Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
för att i min värld skulle det kunna betyda bägge och, dom har helt enkelt lämnat det öppet för tolkning istället för att vara tydliga.
Som sagt (läs gärna detta långsamt så kanske poletten trillar ned), jag vet att du anser att PCR test fungerar korrekt, ingen har bett dig förtydliga det. Det jag vill ha är citat från den berörda artikeln som bekräftar det. Alltså inte ett citat som tar upp varför testet fick ett EUA och inte heller en tolkning av dig utan bara rakt av ett citat som bekräftar att PCR testet funkat som det skulle.