Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Först säger du att det är en tolkning sen citerar du det som bevisar att jag har rätt? Det verkar mer som att det är du som sitter och tolkar men missförstår hela tiden.
Vad gullig du är när du visar hur hjärndöd du är. Medveten citering av mig för att få en person med noll kunskap att fastna på kroken.
"fter December 31, 2021, CDC will withdraw the request to the U.S. Food and Drug Administration (FDA) for Emergency Use Authorization (EUA) of the CDC 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel, the assay first introduced in February 2020 for detection of SARS-CoV-2 only. "
Syftet till att det fick ett EUA var alltså att det skulle upptäcka endast covid. Nu har man dragit tillbaka det godkännandet. Om du inte är helt hjärndöd så har du möjligheten att förstå att det kan bero på att syftet inte uppnåddes. Dom har själva sagt att det beror på att man vill ha ett test som bl.a kan skilja på sars-cov2 och influensa virus. Om du hittar citatet som bevisar din tolkning att testet faktiskt funkade som man ville att det skulle funka så säg gärna till. Vet att du har Surtruten som också jobbar hårt med att hitta citatet.
Återigen för att vara tydlig. Jag säger inte att testet tog med influensa virus, jag säger att dom har lämnat det öppet för tolkning. Eran oförmåga att citera den delen som tar bort möjligheten för tolkning bekräftar det ännu mera.