2021-08-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Hur var den minsta penis ni någonsin haft sex med?
Hur stor var den ungefär? Blev ni förvånade?
Berätta eran upplevelse med den minsta kuken ni haft!

Jag har bara sex med män, så jag kan tyvärr inte svara på din fråga kring sex med minsta penis.

Har dock haft sex med en man, som hade en penis som troligen inte var mycket längre än 10 cm och det gick hur bra som helst. Det är enligt mig annat än storlek som avgör om det blir bra eller inte.
Citera
2021-08-27, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaskigbajs
Varför gillar du inte stora kukar?

Merparten svenska killar har små snoppar så det borde finnas många svar att få.

Hur får du ihop statistiken på det? Fler än hälften kan ju inte vara under medel?
Sen undrar jag om du haft sex? Med en kvinna då, det är ganska uppenbart varför alla inte vill ha en för stor kuk i sig..
Citera
2021-08-27, 13:28
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Lagom är ju alltid bäst men hellre en liten än en jättestor.

Citat:
Varför gillar du inte stora kukar?

Merparten svenska killar har små snoppar så det borde finnas många svar att få.

För att det gör ont, tycker jag. Killen/mannen måste ta det lite försiktigt då och jag gillar inte direkt försiktig sex
Citera
2021-08-27, 13:28
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
Hur får du ihop statistiken på det? Fler än hälften kan ju inte vara under medel?

Inte för att vara petig nu, men du förväxlar nog median- och medelvärde. Fler än hälften kan definitivt ha under medel, förutsatt att en liten grupp har kukar uppåt metern.
Citera
2021-08-27, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Inte för att vara petig nu, men du förväxlar nog median- och medelvärde. Fler än hälften kan definitivt ha under medel, förutsatt att en liten grupp har kukar uppåt metern.

Ah, ok då. Där fick jag för att försöka vara smart.. ^_^
Citera
2021-08-27, 14:25
Bannlyst
Citat:

Medelsnoppen i Sverige är 15 cm med stånd. Det är inte mycket själv har jag 26 cm.

Citat:
Sen undrar jag om du haft sex? Med en kvinna då, det är ganska uppenbart varför alla inte vill ha en för stor kuk i sig..

Jag har sett porr där tjejer njuter av jättestora snoppar. Du är nog avis tror jag!
Citera
2021-08-27, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Hur var den minsta penis ni någonsin haft sex med?
Hur stor var den ungefär? Blev ni förvånade?
Berätta eran upplevelse med den minsta kuken ni haft!

Kändes inget, en liten tandpetare, bara irritation. Det var mitt ex.
Citera
2021-08-27, 14:40
Medlem
Citat:
Medelsnoppen i Sverige är 15 cm med stånd. Det är inte mycket själv har jag 26 cm.

Jag har sett porr där tjejer njuter av jättestora snoppar. Du är nog avis tror jag!

Att du har sett porr förvånar mig inte det minsta.. sen att du tror att det är sanningen om sex som visas där förvånar mig inte heller. Och nej, jag är inte så avis på att njuta av jättestora snoppar..
Citera
2021-08-27, 22:44
Medlem
Runt 10–11 cm, det var bra.
Citera
2021-08-27, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Vad kul att det verkar som att vi kanske är några kvinnor i tråden. Såg denna tråden av en slump. Borde ju vara intressant för (iaf de straighta) männen att höra kvinnors åsikter.

Men jag håller verkligen med om vad ni säger här… Över 20 cm lång verkar ganska krångligt… (Ouch).

Mitt idealmått på längd skulle nog hellre vara 17. Max 18 kanske. Edit; 15 skulle funka bra med…

Omkrets får gärna vara riktigt grov däremot, det är nog min ”fetisch”. ☺️ Så allt över 14 cm runtom, är min dröm. Finns nog inte så många dock..

Ja. Det låter verkligen mycket, men det är väl inte så vanligt, så inte så stor risk träffa på nån sån ☺

oj 14+ grov? Det låter mycket det också. 😰
Citera
2021-08-28, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Vad kul att det verkar som att vi kanske är några kvinnor i tråden. Såg denna tråden av en slump. Borde ju vara intressant för (iaf de straighta) männen att höra kvinnors åsikter.

Omkrets får gärna vara riktigt grov däremot, det är nog min ”fetisch”. ☺️ Så allt över 14 cm runtom, är min dröm. Finns nog inte så många dock..

Kan nog inte vara så ovanligt? 3 utav 4 för min del har haft omkretsen 14+ cm. Vill du ha deras tel nr?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-08-28 kl. 02:08.
Citera
2021-08-29, 13:42
Medlem
Jag har 22 cm lång och 17 cm i omkrets, så får väl ändå räknas som ovanligt stor. Alla tjejer jag legat med har kommenterat den, men mer som ett konstaterande än med entusiasm. Bara ett fåtal som tydligt visat sin uppskattning för den och hört av sig om att ses igen med kuken som motivering. Känns som att de flesta tjejer inte bryr sig så mycket.

Min kuk är väldigt stor även slak vilket brukar ge upphov till kommentarer/pikar även från killar när den syns genom badbyxor, i bastun eller i duschen efter gympan när man var yngre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in