2021-08-18, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Alla tjejer/kvinnor vill inte ha stora kukar, det kan jag gå ed på. Sen om du har träffat dom som gillar stora, det kan jag inte svara på.
Har provat någon med stor/större, och det var ingen hit alls för min del, så han blev det inget mera sex med. Dels för hans storlek, men även för hans sexstil som inte riktigt var samma som min.
Och så länge den är "medelstor" så är det inte storleken som är det viktiga, det är mera hur man använder den och i övrigt vad mannen kan göra.
23 cm lång, nej tack!!!
Om 17 cm är lite väl lång, så är ju 23 ännu värre, men det finns säkert dom som kan ta hela den?

Joda, har traffat damer som fixat det, men med viss moda och stort besvar. Men ocksa manga som inte pallat med min kuk. Sa de har knullats med halva kuken typ och inte fatt sta pa alla fyra for att sedan bli bestigna, det fixade dom inte.
Citera
2021-08-18, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Joda, har traffat damer som fixat det, men med viss moda och stort besvar. Men ocksa manga som inte pallat med min kuk. Sa de har knullats med halva kuken typ och inte fatt sta pa alla fyra for att sedan bli bestigna, det fixade dom inte.

Precis, alla gillar inte stora saker.
Och gillar man doggy, så blir det ännu svårare om mannen har för lång, för där kommer han verkligen in ordentligt.
Kan inte vara kul att bara få använda typ halva, eller är du van? Kan ju göra skitont om det blir för mycket, så någon lång en släpper jag inte in några fler gånger, vet ungefär vad som är lagom för mig.
Citera
2021-08-18, 15:07
Medlem
Citat:
Precis, alla gillar inte stora saker.
Och gillar man doggy, så blir det ännu svårare om mannen har för lång, för där kommer han verkligen in ordentligt.
Kan inte vara kul att bara få använda typ halva, eller är du van? Kan ju göra skitont om det blir för mycket, så någon lång en släpper jag inte in några fler gånger, vet ungefär vad som är lagom för mig.

Jag ar van vid det, endast halva ar bra det ocksa, manga tjejer kommer ju duktigt vid sadan penetrering och snabbt knullande. Manga brudar vill ju ha hela kuken aven om det gor ont, de tander pa det. 8 av 10 brudar jag knullat har kommenterat min storlek och ocksa sagt till att vara forsiktig eller saga det kommer inte att ga, kan inte ta emot den. Men joda, det kan dom!
Citera
2021-08-18, 16:06
Medlem
Citat:
Jag ar van vid det, endast halva ar bra det ocksa, manga tjejer kommer ju duktigt vid sadan penetrering och snabbt knullande. Manga brudar vill ju ha hela kuken aven om det gor ont, de tander pa det. 8 av 10 brudar jag knullat har kommenterat min storlek och ocksa sagt till att vara forsiktig eller saga det kommer inte att ga, kan inte ta emot den. Men joda, det kan dom!

Okej, huvudsaken att du hittat ett sätt att nyttja dina centimetrar

Och tänder dom själva på det ska jag inte säga något om det, dom kan nog själv avgöra vad dom vill och inte, men låter inte så trevligt med smärta i samband med sex för min del, så jag kan inte förstå det även om jag respekterar det.
Citera
2021-08-19, 16:27
Medlem
Längd 24. Omkrets 15. Skicka PM för bildbevis.
Citera
2021-08-19, 20:17
Medlem
Citat:
23 cm lång, nej tack!!!
Om 17 cm är lite väl lång, så är ju 23 ännu värre, men det finns säkert dom som kan ta hela den?

En kille skickade bild en gång och skrev att den var 22cm. Han frågade om jag blev sugen på den. Ehm 😳 nej tack !! Såg verkligen för stor ut dessutom..
Vilken storlek har du gillat bäst?
Citera
2021-08-19, 20:26
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
23 cm lång, nej tack!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
En kille skickade bild en gång och skrev att den var 22cm. Han frågade om jag blev sugen på den. Ehm 😳 nej tack !! Såg verkligen för stor ut dessutom..

Vad kul att det verkar som att vi kanske är några kvinnor i tråden. Såg denna tråden av en slump. Borde ju vara intressant för (iaf de straighta) männen att höra kvinnors åsikter.

Men jag håller verkligen med om vad ni säger här… Över 20 cm lång verkar ganska krångligt… (Ouch).

Mitt idealmått på längd skulle nog hellre vara 17. Max 18 kanske. Edit; 15 skulle funka bra med…

Omkrets får gärna vara riktigt grov däremot, det är nog min ”fetisch”. ☺️ Så allt över 14 cm runtom, är min dröm. Finns nog inte så många dock..
Senast redigerad av IcyHeart 2021-08-19 kl. 20:28.
Citera
2021-08-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy

Har inte kontrollmätt, men en man har angett ca 17 lång, och det är ibland för långt. Osäker på hur grov, kanske 11-13cm i omkrets ungefär.
Citera
2021-08-20, 22:55
Medlem
Den största kuk som jag haft i mig var 23 vem.
En kille med 27 ville sätta på mig en gång men då blev jag rädd
Citera
2021-08-21, 13:12
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Sa talar en snubbe med liten kuk!

Har en kuk som mater 23 cm hard, omkretsen hard ar 17 cm.

Du har nu angett 3 olika mått de sista månaderna. Verkar jobbigt att hålla koll på internet-lögnerna.

Slår vad om att du har under 18 riktiga cm, lillen

Citat:
Har en helt okay kuk, typ 22 cm, men uthallig, njaaaa det vette fan.
Citat:
Ja okay, min kuk ar 21 cm och grov
Senast redigerad av Vaxad 2021-08-21 kl. 13:16.
Citera
2021-08-21, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Du har nu angett 3 olika mått de sista månaderna. Verkar jobbigt att hålla koll på internet-lögnerna.

Slår vad om att du har under 18 riktiga cm, lillen

Haha, uppmärksamt. Jag tror det är många här som ljuger rätt friskt. 20 cm är längre än 99,9% av alla män. 23 cm är säkert större än 99,999 d.v.s 1 på 10.000.
Citera
2021-08-22, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Haha, uppmärksamt. Jag tror det är många här som ljuger rätt friskt. 20 cm är längre än 99,9% av alla män. 23 cm är säkert större än 99,999 d.v.s 1 på 10.000.

Jag tycker längd är mindre viktigt än vad gemene kille verkar tro. Rejäl grovhet är var myset ligger. Tyvärr var hittar man kille med rejält grov?? Analt så visst skönt med något riktigt långt men finns ju bättre verktyg än kuk då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in