Jag tycker längd är mindre viktigt än vad gemene kille verkar tro. Rejäl grovhet är var myset ligger. Tyvärr var hittar man kille med rejält grov?? Analt så visst skönt med något riktigt långt men finns ju bättre verktyg än kuk då.
Jag tror de flesta kvinnor föredrar grovlek före längd så länge längden är normal.
Som trådskapare hade jag hoppats på en egen anekdot!
EdIt:
På det vis jag formulerade meningen så blev det väldigt luddigt allting. "Du som trådskapare hade jag hoppats skulle komma med en egen anekdot" eller nått skulle det stått.
Senast redigerad av Sqrbanken 2021-08-27 kl. 01:58.
Som trådskapare hade jag hoppats på en egen anekdot!
EdIt:
På det vis jag formulerade meningen så blev det väldigt luddigt allting. "Du som trådskapare hade jag hoppats skulle komma med en egen anekdot" eller nått skulle det stått.
Ja är inte gay och min kuk är över medel så jag är nog inte rätt människa att berätta om
det jag frågade efter. Nu fick du ett svar iaf.
Skriv en anekdot du själv ist!
Jag har bara haft sex med en penis och hade bla smeknamnet "Conny med kuken" när jag gick i högstadiet så jag är nog kanske inte rätt målgrupp sen har jag som sagt inte mycket att jämföra med. Jag har bara haft en och samma penis hela tiden, den jag har nu. Men det är alltid gött att knulla, även om jag kan tycka att det är lite överreklamerat.
Men det är väl som med det mesta badar man bokstavligt talat i fitta uppskattar man det inte längre lika mycket.
Var med en kille som hade väldigt liten, mätte den aldrig..men den var LITEN. Själva samlaget kanske inte gav mig så mycket men sexet var bra ändå. Han tiilfredställde mig på annat sätt, om man säger så.
Lagom är ju alltid bäst men hellre en liten än en jättestor.
Formuleringen "en penis jag haft sex med" för tankarna till gloryhole-upplevelser!
Kände faktiskt en kille som hade under decimetern vid stånd, och obetydligt tjockare än en vanlig tumme. Han var dock rätt så framåt med brudarna, och fixade både familj och barn så småningom.