Citat:
Ursprungligen postat av
Loqita
Ojdå! Jag kan verkligen förstå deras reaktion. Det är inte schysst att influencers börjar svänga sig med psykiatriska diagnoser och liknande använt som nedsättande, fula ord i syfte att anklaga följare som de inte gillar. RSMH är en seriös organisation som arbetar för människor med psykisk ohälsa. De gör ett mycket bra jobb.
Kanske vore en idé att kontakta Gehås där hon säljer sin kollektion och höra med dem om de anser hennes uttalande passar deras affärsideologi?
Hade jag haft ett företag hade jag sagt upp det omedelbart med PW efter att hon uttalat sig på detta viset....
Angående CB, sitter just nu och kollade på en instastory där CB och PW är på lunch... tyckte från första start att han var sliskig...har rätt god erfarenhet då jag själv levt med en narcissit/psykopat, men orkade ta mig ur eländet.
Alla signaler från CB skickar ut rött ljus. Han är narcissist personifierad....och då känner jag inte ens människan... Bara att se hur lismande och inställsam han är mot andra i PW.s närhet... vidrigt beteende. Hoppas verkligen någon av barnen biter ifrån...kanske Oliver eller Bianca. Tror till och med att Emilio (trots allt) skulle kunna säga till henne.