2021-08-25, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Men herregud vilken vaccinnazi du är. Ska nyfödda vaxxas? Lämna barnen ifred tack!

Tanken är att alla ska få chipet.
Citera
2021-08-25, 18:01
Medlem
KTM_s avatar
Sjukt mycket fler människor dör av hjärt och kärlsjukdomar, märkligt att ingen av de skrajja hysteri folket säger något om det??
Inte ett enda ord...
Kan det vara så att det är någon psykiskt bakomliggande anledning att dom uppför sig såhär?!
Citera
2021-08-25, 18:02
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Men herregud vilken vaccinnazi du är. Ska nyfödda vaxxas? Lämna barnen ifred tack!

Haha det är typ totalt 3 ungar totalt som fått corona 😅
Citera
2021-08-25, 18:07
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTM_
De flesta som dött dog innan vaccinet var tillgängligt och de flesta som dött är 80+ och multisjuka
Deras tid var kommen.

Men inte de i artikeln vi diskuterade i inlägget du svarade på, pucko.
Citera
2021-08-25, 18:08
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Haha det är typ totalt 3 ungar totalt som fått corona 😅

Sluta ljug. Känner flera stycken själv och jag känner bara fyra stycken.
Citera
2021-08-25, 18:11
Medlem
Citat:
Sjukt mycket fler människor dör av hjärt och kärlsjukdomar, märkligt att ingen av de skrajja hysteri folket säger något om det??
Inte ett enda ord...
Kan det vara så att det är någon psykiskt bakomliggande anledning att dom uppför sig såhär?!

Det är en gåta vad folk tänker just nu. Enligt WHO står livsstilssjukdomar för 65% av alla dödsfall. Om vi ska skambelägga någon så är det alla tjocka, lata, öldrickande och rökande individer. De kostar samhället mycket mer än covid någonsin kommer göra. Ett exempel är att under pandemin har högst 100000 vårdtillfällen ägt rum pga covid medan 1 miljon vårdtillfällen ägt rum på grund av alkohol. Alltså tio gånger fler. 120000 barn har akutvårdats pga fallolycka. Alltså fler än av covid. Borde inte alla barn bära hjälm dygnet runt för att inte överbelasta vården? Och alkohol borde ju totalförbjudas.
Citera
2021-08-25, 18:12
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738

Jaa uppenbarligen ljög jag och uppenbarligen så ska man tolka det jag sa bokstavligt..

Uppenbarligen uppenbarligen uppenbarligen
Citera
2021-08-25, 18:13
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Inte ett enda ord...

Hjärt och kärlsjukdomar är ett naturligt gissel, inte ett resultat av kinesisk GOF-forskning. Försök se den stora bilden. Det är den kinesiska Röda Armen som driver P4-labbet i Wuhan.
Citera
2021-08-25, 18:16
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:

Jag med och ingen har blivit speciellt sjuk. Bara larv att barnen ska skyddas.
Citera
2021-08-25, 18:19
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag med och ingen har blivit speciellt sjuk. Bara larv att barnen ska skyddas.

Jag känner mer än tre stycken som blev väldigt sjuka under längre perioder. Alla under 45. En polare känner en som dog i 40-årsåldern.
Citera
2021-08-25, 18:21
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:

Du vill smitta ned nyfödda med ett kinesiskt lab-framställt virus som rymt labet via en fladdermus. Är det bättre menar du?

Eller ska vi låsa in barnen till de fyllt 20 och vaccinera dem då istället?
Citera
2021-08-25, 18:22
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Jag känner mer än tre stycken som blev väldigt sjuka under längre perioder. Alla under 45. En polare känner en som dog i 40-årsåldern.

Ja fast tittar man på siffrorna är det bara några hundra som dött under 70 år utan bakomliggande sjukdomar.

Någon kommer alltid känna någon som dött i covid precis som någon känner någon som dött
I en mc-olycka eller vad som helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in