Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Det är väldigt vad du har blivit aggressiv mot mig. Varför är det så? Jag skrev tydligt att jag först hörde mig för om efternamnet Levin (!), fullt medveten om att det finns en J*ens Levin - vilket också stod klart och tydligt 2011 i tråden! Det var alltså efternamnet Levin som var nytt 2011 och som jag ville veta mer om. Läs på eller håll truten - eller försök åtminstone förstå vad du läser!
Kritisk stavar inte aggressiv Ugglan.
Du sätter dig över andra på tok för ofta och att använda uttryck som "håll truten" bara för att jag inte behagar dig är väl ganska omoget.
Du har jobbat på bra och är imponerande med huvudet på skaft men du borde arbeta på att ta just kritik.
Helt onödigt att skriva att du minsann tidigt hade NAMNET på dina läppar men ingen kunde hjälpa dig. Hur påläst och fenomenal du än är så är det många fler som dragit sitt strå till stack igenom åren.
Spekulationerna i detta verkar dock lett oss väldigt fel.
Kan inte förstå varför du hackar på mig och tar så illa vid dig.
Om allt går Br nu så kommer vi att få klarhet i vad som hände stackar Helena. Det alla i tråden bör ha haft som syfte med sin medverkan.
Jag är full av förväntan iallafall. Glad för familjen Anderssons skull. Nu tycker jag att vi håller tummarna/klorna.