2021-08-24, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bundari
Vet man ens om det var mannen som dödade kvinnan först oc inte tvärtom?

Enligt media har man nu identifierat offren men man vet fortfarande inte om de hade ett förhållande eller hur de hör ihop. Man vet heller inte vem som tagit vem av daga!
Citera
2021-08-24, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Enligt media har man nu identifierat offren men man vet fortfarande inte om de hade ett förhållande eller hur de hör ihop. Man vet heller inte vem som tagit vem av daga!
läste precis- kanske fel personer som pekats ut här i tråden.
För enligt uppgifter här i tråden så var de utpekade ett par.
Nu när polis o media skriver att de dödas relation är okänd
så blir det hela klurigt.
kanske bostaden lånats ut ?
Citera
2021-08-24, 17:14
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
läste precis- kanske fel personer som pekats ut här i tråden.
För enligt uppgifter här i tråden så var de utpekade ett par.
Nu när polis o media skriver att de dödas relation är okänd
så blir det hela klurigt.
kanske bostaden lånats ut ?
Nej. BO är den som hyrde lägenheten.
Citera
2021-08-24, 17:22
Medlem
madeinflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Nej. BO är den som hyrde lägenheten.

BO?
Citera
2021-08-24, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McVegan
Väldigt olika politisk riktning dock

Konstnärstyper brukar vara vänster och jag har för mig att RL var i skinnskallekretsar som yngre så det låter väl rimligt att de var olika politiskt.
Citera
2021-08-24, 19:44
Medlem
McVegans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheBlueLocker
Konstnärstyper brukar vara vänster och jag har för mig att RL var i skinnskallekretsar som yngre så det låter väl rimligt att de var olika politiskt.

Exakt. På Facebook har RL gillat flera sidor med anti invandringsbudskap, SD, anti Fi etc. medan hon gillat Fi och lite liknande på Facebook. Går såklart att tycka olika men det är inte särskilt typiskt
Citera
2021-08-25, 21:59
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeinflen
BO?

Kvinnan, J*lia är skriven på en adress i Kiresberg.
Citera
2021-08-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McVegan
Exakt. På Facebook har RL gillat flera sidor med anti invandringsbudskap, SD, anti Fi etc. medan hon gillat Fi och lite liknande på Facebook. Går såklart att tycka olika men det är inte särskilt typiskt
Pundar man ihop är det nog skitsamma med vilken politik respektive håller på.
Citera
2021-08-26, 21:42
Medlem
Jag kände R. R mellan 2000-2010. Han var lite klumpig med att uttrycka sig. Han tyckte om att festa. R. hade svårt med att bli tillsammans med tjejer som han verkligen tyckte om. Många av dessa tjejer tyckte endast om honom som en vän, inget mer. Jag tror att han kände mycket frustration. Något gick snett och han gjorde något dumt mot en tjej som ledde till fängelse - 5 år. Detta är orsaken till att han ändrade sitt efternamn.
Senast redigerad av Thetruth12 2021-08-26 kl. 21:47.
Citera
2021-08-26, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruth12
Jag kände R. R mellan 2000-2010. Han var lite klumpig med att uttrycka sig. Han tyckte om att festa. R. hade svårt med att bli tillsammans med tjejer som han verkligen tyckte om. Många av dessa tjejer tyckte endast om honom som en vän, inget mer. Jag tror att han kände mycket frustration. Något gick snett och han gjorde något dumt mot en tjej som ledde till fängelse - 5 år. Detta är orsaken till att han ändrade sitt efternamn.

Kan du berätta mer vad han gjorde? Antingen i PM eller i tråden. Försökte skicka pm till dig men det gick inte.
Citera
2021-08-26, 22:17
Medlem
Jag vill berätta, men med tanke på hans familj som förmodligen följer tråden så måste jag avstå. Men jag kan försäkra dig att jag talar sanning. Jag tror att hans förflutna tog övertaget. Annars så var R en bra vän , men han var ständigt rastlös.
Citera
2021-08-27, 00:01
Medlem
madeinflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruth12
Jag vill berätta, men med tanke på hans familj som förmodligen följer tråden så måste jag avstå. Men jag kan försäkra dig att jag talar sanning. Jag tror att hans förflutna tog övertaget. Annars så var R en bra vän , men han var ständigt rastlös.

Därför han skaffade ny FB med bara två vänner…Lämnade alla gamla kompisar och leverne lite bakom sig?
Så. Vad tror du hände honom och flickvännen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in