2021-08-23, 23:27
Medlem
Gustaf är verkligen en stjärna som förtjänar all berömmelse och beröm, han är så begåvad

Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Jag tycker att han verkar vara en sjukt begåvad individ. Måste ju finnas skvaller ifrån hans uppväxt m.m?

Ett fun fact som jag vet om honom är att han talar flytande franska. Det beror på att han har släktingar i Frankrike som han ofta besökte iirc
Citera
2021-08-23, 23:40
Medlem
Och han ser ut som en modell, titta på hans kindben: https://www.youtube.com/watch?v=DvbAh9m9-7Y&list=PL5UpKbB_melM9jokNWBFa1bk9LOJWvCEA&index=1 0&ab_channel=MalouEfterTio

Mycket vackert
Citera
2021-08-23, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agex
Knarkar han eller har gjort? Han verkade hög hos Filip och Fredrik.

Att vara hög är väl snarast en nödvändig förutsättning för att orka prata med dessa två tomtar?
Citera
2021-08-24, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agex
Knarkar han eller har gjort? Han verkade hög hos Filip och Fredrik.

Jag vet inte, men det skulle inte chocka mig om han hade missbruksproblem. Han blev rockstjärna när han var riktigt ung och verkade alltid ganska drömmande och eftertänksam, vilket måste vara en bra sak när man är artist. Men å andra sidan kanske han hamnar lätt i den här typen av problem
Citera
2021-08-24, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manicpixiedream
Jag vet inte, men det skulle inte chocka mig om han hade missbruksproblem. Han blev rockstjärna när han var riktigt ung och verkade alltid ganska drömmande och eftertänksam, vilket måste vara en bra sak när man är artist. Men å andra sidan kanske han hamnar lätt i den här typen av problem

Han har haft mycket svåra missbruksproblem under många år. Tyvärr tror att det kommer komma fram väldigt mycket om honom i framtiden när hans barn är stora. Gissar att det kommer skrivas någon "skandalbok".
Citera
2021-08-24, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Han har haft mycket svåra missbruksproblem under många år. Tyvärr tror att det kommer komma fram väldigt mycket om honom i framtiden när hans barn är stora. Gissar att det kommer skrivas någon "skandalbok".

Det är svårt att kämpa mot missbruk. Det här gör mig orolig för honom. Jag hoppas att han är omgiven av bra människor som stöder honom och att han mår bättre. Jag tycker verkligen mycket om honom, jag tycker att han är ganska älskvärd och självklart är han en enorm talang. Även på internationell nivå finns det inte många artister som han med den här mängden talang och en så fascinerande personlighet
Citera
2021-08-24, 23:41
Medlem
Ja, det verkar paradoxalt. Skulle folk låta honom arbeta med barn om han kämpar med missbruk? Men å andra sidan antar jag att även om det är sant att han har den här typen av problem, så är det fortfarande inte något som bekräftats för allmänheten, så folk kan i allmänhet inte hålla det emot honom? Alla vet till exempel att Pete Doherty var missbrukare, det är ett faktum. Men vi vet inte säkert om Gustaf? Eller är det som en öppen hemlighet?
Citera
2021-08-26, 17:22
Medlem
Jag vet inte om det är sant eller inte, men om han verkligen kämpar med missbruk är det normalt att han inte vill diskutera det offentligt och inte vill att pressen ska rapportera om det. I vilket fall som helst hoppas jag att han är frisk och att han tar hand om sin psykiska hälsa också.
Citera
2021-08-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manicpixiedream
Ja, det verkar paradoxalt. Skulle folk låta honom arbeta med barn om han kämpar med missbruk? Men å andra sidan antar jag att även om det är sant att han har den här typen av problem, så är det fortfarande inte något som bekräftats för allmänheten, så folk kan i allmänhet inte hålla det emot honom? Alla vet till exempel att Pete Doherty var missbrukare, det är ett faktum. Men vi vet inte säkert om Gustaf? Eller är det som en öppen hemlighet?

Btw ni kan alla ignorera det här inlägget. Det verkar lite meningslöst utan sammanhang eftersom jag svarade på någon annans inlägg med det här, men det meddelandet verkar ha försvunnit ^^
Citera
2021-09-20, 21:30
Bannlyst
Stämmer det verkligen att han jobbar som musiklärare för barn om han har missbruksproblem?
Citera
2021-09-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agnesx
Stämmer det verkligen att han jobbar som musiklärare för barn om han har missbruksproblem?
Det finns ju förskollärare med grava alkoholproblem så varför skulle han inte kunna jobba som musiklärare?
Citera
2021-09-20, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Det finns ju förskollärare med grava alkoholproblem så varför skulle han inte kunna jobba som musiklärare?

Nja, blir de ertappade med missbruket, så erbjuds de väl behandling och får inte arbeta?!? Det är ju inte så lämpligt med påtända lärare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in