Citat:
Ursprungligen postat av
Bizmarck
Jag tycker att han verkar vara en sjukt begåvad individ. Måste ju finnas skvaller ifrån hans uppväxt m.m?
Han är verkligen ett geni och begåvad på många sätt.
Lite om hans uppväxt: I en artikel i en tysk musiktidning lade journalisten stor vikt vid Gustafs skådespelartalang. Det nämndes att han spelade mycket teater och hur han fick alla stora roller.
I en annan artikel nämns att han kommer från någon slags hippie-marxist-leninistisk familj. Hans föräldrar var i Stalingrad och på Kuba och var med i ett band där de sjöng protestsånger.
Gustaf ska faktiskt spela den manliga huvudrollen i en kommande långfilm där även Liv Ullmann medverkar. Det är trevligt att han kommer att göra mer med sin skådespelartalang. Han har gjort ett par filmer tidigare.