Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Nej det har jag aldrig sagt. Däremot går detta virus inte att skydda sig emot långsiktigt så det är viktigt att alla riskgrupper vaccineras givetvis. Men vi kommer aldrig bli av med viruset utan att en större majoritet smittas naturligt är min bestämda uppfattning. Enbart dessa vacciner som finns tillgängliga kommer inte räcka på långa vägar som vi nu ser i Israel och på Island.
Ja det beror ju på var det kom ifrån. Det vi inte ännu helt säkert.
Du är fri att låsa in dig själv så länge du behagar. Men att kalla auktoritära och maktfullkomliga politiker för "intelligenta människor" gör mig oerhört mörkrädd.
Låter bra det. Kanske lite vitamin D i svamparna om du har tur, annars fick du dig kanske en dos av solen?

Du har varit en förespråkare för naturlig smitta sen dag ett, det går inte att förneka.
Enligt mig är det ett labbvirus, men jag kan ha fel.
Jag behöver inte låsa in mig längre då jag är vaccinerad. Jag undviker ff folk, vad fan ska jag med dem till, om jag inte får knulla dem? Jag tror faktiskt inte att jag har kallat auktoritära och maktfullkomliga politiker för intelligenta. Men om de vinner med det så är de väl det? Att du är rädd vet vi, särskilt rädd för vaccinet är du.
Ja jag har faktiskt solat en timme i dag också, plus att jag tar mina D3 vitamintabletter. Jag kanske avlider av en D-vitamine overdoze?