Citat:
Ursprungligen postat av
Surtruten
När du har svarat på varför klyftorna i världen ökar för att Sverige stänger sina gränser och inte släpper in covidsjuka hur som helst så kan du svara på frågorna nedan.
- Vilka anver du vara den absoluta eliten?
- På vilket vis tjänar den absoluta elliten på pandemin, nedstängningar eller vad det nu är?
Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
Varför är denna fråga SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ viktig för dig?
Du verkar inte ha annat liv än att propagera för massvaccinering...hur kommer det sig?
svaren på dina frågor vet du redan.. varför vill du höra de igen.. för att likt en papegoja på autopilot fortsätta kackla "konspirationsteoretiker", "antivaxxer", mm?
Tåler att repeteras... varför anser du att frihetsinkränking via sk "Vaccinationspass" är bra?
Jag tycker det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ viktigt att förstå vad någon menar när den säger saker, så därför undrar jag vilka kurt-sune anser är den absoluta eliten och på vilket vis de tjänar på pandemin, nedstängninga, mm.
Jag har aldrig fått något svar från kurt-sune, så nej, jag vet inte svaren på mina frågor.
Var, när och på vilket vis tycker du jag propagerat för massvaccinering?
Jag har alltid tyckt det är gra att ha den gula vaccinationsboken vid mina resor och tycker att covidbeviset är minst lika bra, tom. bättre eftersom man i princip inte kan tappa bort det.