Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Blev du rädd? Blev du rädd för statistik? Näe, är det så? Jag lägger ingen värdering i uppgifterna, jag bara rättade personen som lämnade felaktiga uppgifter och refererade också till de officiella siffrorna. Du får tolka uppgifterna som du vill, men du menar alltså att du blev RÄDD och uppfattade det som att jag försökte skrämmas? Det var en märklig reaktion och det var verkligen inte min mening att jag skulle skrämma dig. Jaja, du har de korrekta siffrorna där.
Och för vad det är värt: Ät nyttigare, rör er mer och lev sundare i största allmänhet. Det räddar liv.
Och Israels statistik över vem som riskerar att dö i respektive grupp av vaccinerade och ovaccinerade personer den har ni också fått.
Det är DU inte jag som dagligen knarkar skrämselpropaganda om covid så vem av oss är rädd egentligen? Jag är inte vaccinerad och är garanterat inte det MINSTA orolig för att drabbas av covid.
Om jag skulle göra det så går det enligt statistiken högst troligen bra.
Om jag skulle dö i covid eller något annat som cancer så är det helt okej. Jag tillhör kategorin människor med livserfarenhet. När jag var yngre var jag mer rädd för att dö. Numera är det inget som skrämmer mig det minsta det kan jag lova dig. Har varit nära döden minst 2 ggr.
Jag har sen länge accepterat tanken att livet tar slut en dag.
Du är en ung och omogen människa att döma av allt du skriver. Kanske du mognar en dag, kanske inte.