Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Vet du noe mer om TEH enn det som er kjent her i tråden? På hvilket område mangler han kapasitet?
For meg som ikke kjenner han så passer han rent teoretisk perfekt inn i saken. Det hadde vært fint å fått noen gode motargumenter, eller at politiet gikk ut i avisen og sa at han var helt utenfor mistanke.
Det kan jo fort bli mye spekulasjoner etter den nye TV2 serien blir sendt, hvis f.eks. badekarhistorien blir nevnt.
Jeg vet ikke mer om TEH enn det som har kommet frem i tråden, nei.
Men det er blitt skrevet at han var svært glad i sin mor. Dette ser jeg
som det sterkeste argumentet mot at han ville utsette henne for vold.
Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Hvis det ble kjørt på natten, tror jeg det var TH selv. Ingen medhjelper.
Ja, hvis han var ute og kjørte på natten har han unngått alt som finnes av kameraer og overvåkningsutstyr. Unngått hovedveier og redusert risikoen for å bli fanget på dash-kamera.
Hvordan er det med resten av gangveien rundt Langvannet? Er det sperresteiner og vinterbrøyting hele gangveien. Er det fysisk mulig å kjøre bil der? Eller ligger bebyggelsen så tett på gangveien at en bil på natten mest sannsynlig ville blitt både hørt og sett.
Det er ikke kontinuerlig gangvei rundt Langvannet. Sjekk på google. Det går en sti
ned gjennom begyggelsen lenger inne, men den smalner inn der den krysser en
bekk via en liten trebro, som er altfor smal og spinkel for biler.
Uansett tenker jeg at det viktigste kan ha vært å unngå å bli filmet eller observert i Sl*rav*ien.
Citat:
Ursprungligen postat av
StonesThrow81
Merkelig at han ble arrestert i Barcode. Bopel?
Ganske fancy bopel i så fall
Han er visstnok en fattiglus og har vært det bestandig. Men han liker jo å henge
med flashy folk, så han har kanskje venner eller kontakter i strøket?