Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Kan CB visa aggressiva sidor?

Enligt de som verkar känna honom så verkar han ju tända till när det går emot honom, jag tror att han kan ha det. Han har ju nästlat in sig i den familjen utan gränser, så han verkar inte ha några gränser själv.
Citera
2021-08-23, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Enligt de som verkar känna honom så verkar han ju tända till när det går emot honom, jag tror att han kan ha det. Han har ju nästlat in sig i den familjen utan gränser, så han verkar inte ha några gränser själv.
Manipulativ man. Och P är bara en madrass för honom, usch.
Citera
2021-08-23, 13:40
Medlem
Ta en titt in på pw:s blogg. Hon skriver till alla psykopater utan liv här på fb.
Bra skrivet ändå 😂😀
Inte utan att jag tar till mig det hon skriver.
Citera
2021-08-23, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Manipulativ man. Och P är bara en madrass för honom, usch.

Ja, man undrar om intresset hade varit lika stort om P.W inte varit känd, inte haft så mkt pengar...
Citera
2021-08-23, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20

*
Citera
2021-08-23, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Ta en titt in på pw:s blogg. Hon skriver till alla psykopater utan liv här på fb.
Bra skrivet ändå 😂😀
Inte utan att jag tar till mig det hon skriver.

Det var ord och inga visor och oerhört sorgligt. Tar inte heller till mig av det hon skriver då hon är helt ute och cyklar. Vägrar hon inse att det finns sanning bakom informationen om Bauer så är det tyvärr hennes förlust.
Citera
2021-08-23, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det var ord och inga visor och oerhört sorgligt. Tar inte heller till mig av det hon skriver då hon är helt ute och cyklar. Vägrar hon inse att det finns sanning bakom informationen om Bauer så är det tyvärr hennes förlust.

Däremot kan jag tänka mig att Bauer kikar in här. Han går nog på helspänn gällande vad som kommer fram.
Citera
2021-08-23, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1

Jag tror att ni som varnar menar väl, men med tanke på att hon tycker ni är Krösa-Major utan liv så kanske det är lika bra att bara sluta titta på Wahlgrens Värld, läsa artiklar om henne, visa intresse för hennes poddar/föreställningar/whatever och bara ignorera henne framgent? Det är faktiskt hon själv som jobbat hårt på att väcka intresse för hennes privatliv och folk har nappat i årtionden och vill fortsätta veta hur det går, men man behöver faktiskt inte intressera sig. Man kan ignorera.
Citera
2021-08-23, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag tror att ni som varnar menar väl, men med tanke på att hon tycker ni är Krösa-Major utan liv så kanske det är lika bra att bara sluta titta på Wahlgrens Värld, läsa artiklar om henne, visa intresse för hennes poddar/föreställningar/whatever och bara ignorera henne framgent? Det är faktiskt hon själv som jobbat hårt på att väcka intresse för hennes privatliv och folk har nappat i årtionden och vill fortsätta veta hur det går, men man behöver faktiskt inte intressera sig. Man kan ignorera.
Hon är ju elak. Att skriva psykopater om de som råkat illa ut av hennes pojkvän säger mer om henne än om offret.
Citera
2021-08-23, 17:06
Medlem
Citat:
Hon är ju elak. Att skriva psykopater om de som råkat illa ut av hennes pojkvän säger mer om henne än om offret.

Kan hålla med dig om det. Det är verkligen ett slag under bältet.
Citera
2021-08-23, 17:14
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Så illa skrivet av P.
Ja vi har iallafall väckt björnen lite. Troligtvis kommer hon inte lyssna alls men eftersom hon blev så arg och skrev i affekt så som jag tolkar det i allafall.

Hoppas nu inga personer som blivit illa behandlade av C tar åt sig. Tänker att man sparkar inte på en person som redan ligger ner. Trist attityd.
Citera
2021-08-23, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Så illa skrivet av P.
Ja vi har iallafall väckt björnen lite. Troligtvis kommer hon inte lyssna alls men eftersom hon blev så arg och skrev i affekt så som jag tolkar det i allafall.

Hoppas nu inga personer som blivit illa behandlade av C tar åt sig. Tänker att man sparkar inte på en person som redan ligger ner. Trist attityd.

Javisst, hon vill att folk skall engagera sig i hennes liv, men på hennes villkor. Trist att hon kallar de som följer henne för psykopater...

Men man kan ju sluta följa henne som någon tidigare skrev. Ignorera.
Om en person hade sagt något negativt hade det varit en sak, men flera har ju samma uppfattning, erfarenhet. Och det verkar ju stämma, han är gränslös, och utnyttjar hennes gränslöshet, att lämna över husnyckeln så tidigt i ett förhållande...
Men kalla sina följare för psykopater, där sjunk hon i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in