2021-08-22, 05:36
Avslutad
Problemet är sannolikt också att riskbedömningar av en person är extremt svåra att göra, ibland även omöjliga.

En person kan verka på olika sätt livsfarlig på grund av vissa parametrar (Potentiell: diktator, "mad scientist", ensamagerande, blivande propagandaminister, sektledare etc etc) - men i praktiken visa sig vara beskedlig som ett lamm.

Motsatsen finns givetvis också. En person kan verka beskedlig utåt på alla sätt - "han var alltid så trevlig och hälsade etc" men vara rentav på något sätt "livsfarlig" (livsfarlig för något, oklart för vad eller för vem, men låt oss för enkelheten säga "samhället").

Även förhärdade brottslingar som hållits under uppsikt i fängelsen eller liknande instanser i mer än tio år är lika svåra att bedöma.

Därav kan de inte veta hur en person som uppfyller olika parametrar - vad en sådan har potential till - och därför sätter de i säkerhetssynpunkt igång en sådan här operation. Det är ändå den mest rimliga teorin som jag ser det.
Citera
2021-08-22, 12:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Tänk om de bara vill "skapa" en bra man till någon högintelligent kvinna som är en bra matchning?
Och sedan barn på det för att föra släktet, de högintelligenta generna vidare (+ kunskap på det, som uppfostran och formade av ett barn ger?), kanske också under påverkan av kvinnan att du skall bli ledare för något politiskt parti/rörelse eller att hon ger dig stöd i dina projekt annars? (vad det nu må handla om för projekt).

Min teori är i alla fall att huvudmannen är säkerhetspolisen, deras folk på fältet och samarbetspartners i olika länder. De vill inte ha en massa alltför bright män som är singlar, dör ensamma och riskerar att hitta på en massa ofog i samhället. Därav sätter de igång sådant här för att en ska hitta sig en partner.
I alla fall kan det bara röra sig om det när det gäller mig.

Jag misstänker det är så när det gäller dig också.

De övertalar alla runtomkring, kassapersonal, restaurangägare etc, att det "handlar om kärlek" - och det gör det ju också. Det är det som får alla - släkt och vänner att gå med på det.

Anledningen att de försöker skapa obehag ibland är att en skall känna sig försvagad och därav lättare gå in i en relation.

Så egentligen är det ju bra att de gör det, även om det är extremt integritetskränkande + de har missat viktiga parametrar om en hittills känns det som - men vad ska de göra (de tror att du är ett potentiellt hot mot - ja jag vet inte vad).

Snacket om att de skulle släppa alla ens privata meddelanden samt bilder ifrån en telefon öppet i en grupp för alla deltagande i operationen tror jag inte ett dyft på. Så är det garanterat inte. Sannolikt har de snarare en extremt pålitlig agent som kortfattat ger ut lite information (det som anses adekvat för stunden) till någon ansvarig. Sedan skapar de någon lite operation kring det. Men fotfolket vet inte alls grunden till varför de pratar om det etc. Några bevis går sannolikt inte att hitta.

Blir bra med allt. De vill bara hitta en passande partner för en helt enkelt. Så kan ni stödja varandra senare och förhoppningsvis föra vidare era bra gener.

Tack för svaren! Det du skriver stämmer delvis med min bild på det. Utifrån denna persektiv har jag punkter av intresse:
  • -De har hållit på sedan min tidiga tonår senast
  • -Kvinnor har de "skickat" i så att de blivit informerade "om mig" - allt från klasskamrater till främlingar
  • -Det du skrev i andra inlägget om att de ser mig som "hotbild" & ska bedömma det är precis vad min egna mor påstod en gång då jag krävde svar om vad som pågår med denna hemliga operation
  • -De kontaktar alla jag har kontakt med vare sig online eller offline - de verkar ha total elektronisk insikt
  • -De tar även konktakt med kvinnor jag dejtar online i princip omgående - det märks i hur de agerar & vad de skriver
  • -De övertalar hela arbetsplatsen att medverka
  • -De övertalar myndigheter & statliga organisationer att delta vilket inkluderar polisen, arbetsförmedlingen, universitet etc.
  • -De manipulerar delvis vanlig media men i synnerhet sociala medier för att utföra väldigt specifika psykologiska operationer
  • -De får med sig hela sociala kretsen i agendan så vänner blir mer som agenter för "kulten" i att uppfylla dess mål med mig
  • -De får med sig politiker på högre nivåer
  • -De manipulerar jobbsökande & arbete på ett negativt sätt

Om du inte tror mig så anta att punkterna är sanna. Varför ska SÄPO eller liknande agera som "cupid" i 15+ år för en serb som inte vill något med det att göra? De själva skulle inte det eftersom SÄPO är tillräckligt införstådda att inte slösa resurser på mig som ville bli akademiker eller hitta ett bra jobb & fru. Det här är troligen drivet av en annan grupp som troligen använder organisationer som t.ex. SÄPO för att uppnå deras agenda eller mål. Alltså är det en form av irrationell förföljelse som jag öppet klagat om sedan 2013 då jag upptäckte att det pågick en hemlig operation bakom min rygg där min sociala krets koordinerade aktiviter & spred information.

Jag tror dessvärre att det är mer komplex än bara SÄPO. I mitt fall är jag övertygad att en grupp utanför SÄPO ansvarar för drevet. Som sagt är jag själv övertygad att de är i grunden en politisk höger "kult" som hittar personer som de anser att "speciella" & utför massiva social engineering-projekt på.

Det jag VILL är ju precis det: ha ett stabilt jobbb & en fru. Här faller dina argument alltså. Det de GÖR är ju att tortera mig med deras social engineering & psykologiska operationer för att de är intresserade av att se vad jag gör & blir. Det är minst lika mycket ett experiment som en operation med klara mål.

OM de verkligen VILLE att jag ska hitta stabilt jobb & intelligent fru är det inget problem - vi är på samma plan. De VILL att jag ska bli något för deras övergripande agenda vilket verkar vara knutet till en typ av "Illuminati"-agenda inriktad mot spiritualitet, att skapa en bättre "människa", massiv psykologisk operation ("mind control") etc.

Jag tror mer på det du påpekar - de har en plan för mig givet att jag hittar en partner. Det som är mindre troligt är att de slöser 15+ år & 10-tals miljoner kr på att få mig att i ett seriöst förhållande som slutligt mål. Vidare är jag övertygad att de kommer hålla igång det här i olika grader resten av mitt liv dels för att jag avslöjat dem & informerat så många online & offline att de har inget val än att hålla koll på mig.

Att du skriver att det ska handla om "kärlek" är inte så otroligt. Dessa kulter/sekter/kyrkor/order använder kärlek & "ljuset" för att motivera godtyckliga & ärliga människor till att begå moraliska & lagbrott utan att kanske ens inse det. Sedan använder många sådana manipulatörer även Jesus & kristendomen för att vidare motivera större delar av samhället.

Från mitt perspektiv är det här otroligt destruktivt för mig. De utför riktiga psykologiska operationer som jag ser mer som attacker & hot mot min framtid & trygghet. Som serb i Sverige är jag i utsatt läge eftersom många etniska grupper ogillar serber speciellt västerländsk militär-underrättelse. Du vet ju hur serber blev behandlande under & efter Jugoslavkriget av västerländsk militär, underrättelse & media. Med andra ord har jag all anledning att vara skeptisk & se dem som ett hot eftersom de agerar verkligen som en underrättelsetjänst som påverkar människor bakom ens rygg för en okänd agenda!

Du vet troligen hur långt de är beredda att gå för att uppnå deras mål. Det de säger till familj & vänner är inte hela sanningen - de vet inte den större agendan vilket påverkar samhället. De verkar tro att det här handlar enbart om mig & vad ska bli av mig - ingen ser den större bilden vilket jag gör eftersom de har med avsikt låitit mig veta det på ett ganska direkt sätt (avancerade psykologiska operationer).

Det du skriver kan stämma överens med min bild om jag antar att de gör det av "kärlek" & att bedömma "hotbild" men samtidigt finns det måltavlor som totalt ballat ur & dödat folk (masskjutningar av TI: Myron May, Aaron Alexis, Gavin Long) på grund av att bli utsatta för förföljelse. Vet du vilka är ryktade att skapa (social engineer) terrordåd & skjutningar i väst? Underrättelsetjänster eller mer specifik de mörka delar av militär-underrättelse.

Eftersom jag är en serb skulle jag inte bli överraskad om en koppling till NATO finns. Vad gör NATO med deras 1 biljon dollar i årlig budget egentligen? & hur stor del av det går till psykologiska operationer/krigföring online & offline?
Senast redigerad av RiktigTI 2021-08-22 kl. 13:06.
Citera
2021-08-22, 13:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Problemet är sannolikt också att riskbedömningar av en person är extremt svåra att göra, ibland även omöjliga.

En person kan verka på olika sätt livsfarlig på grund av vissa parametrar (Potentiell: diktator, "mad scientist", ensamagerande, blivande propagandaminister, sektledare etc etc) - men i praktiken visa sig vara beskedlig som ett lamm.

Motsatsen finns givetvis också. En person kan verka beskedlig utåt på alla sätt - "han var alltid så trevlig och hälsade etc" men vara rentav på något sätt "livsfarlig" (livsfarlig för något, oklart för vad eller för vem, men låt oss för enkelheten säga "samhället").

Även förhärdade brottslingar som hållits under uppsikt i fängelsen eller liknande instanser i mer än tio år är lika svåra att bedöma.

Därav kan de inte veta hur en person som uppfyller olika parametrar - vad en sådan har potential till - och därför sätter de i säkerhetssynpunkt igång en sådan här operation. Det är ändå den mest rimliga teorin som jag ser det.

Jag tror att de driver personer till vansinne. Som sagt har vi minst tre kända Targeted Individuals som gjort skjutningar till förljd av förföljelse: Aaron Alexis (2012), Myron May (2014) & Gavin Long (2016) - alla svarta. Aaron & Gavin var f.d. militärer; Myron en advokat. Ryktet går att militär-underrättelse skapar terrordåd som du vet.

De skiter väl i om jag hittar kärlek eller blir en terrorist - jag tror inte att de hade stoppat mig om jag beslutade att begå brott. Det är hela poängen med det här: att se vad jag gör av fri vilja baserat på deras social engineering & psykologiska operationer som de använder för att i princip mata mig information om diverse ämnen & det gör att jag inser hur världen fungerar på en väldigt hög nivå som bara ryktas i konspirationscirklar.

Sedan verkar de manifestera det jag tänker & gör vilket är en typ av sekt-/kultsak samt New Age-skit. De verkar väldigt benägna att tillgodose det jag vill ibland men jag tror för att se vad jag gör. Jag tror inte att de flesta som deltar i operationen är seriösa men vill se vad som händer med mig vid olika stimuli & scenarios.

Det är som sagt minst lika mycket av ett experiment som en operation med mål. Det hela baseras på vad JAG gör till följd av deras påverkan & social engineering.
Citera
2021-08-22, 14:26
Medlem
Citat:

Mycket möjligt att det är vad man tutar i idioterna som utför själva stalkingen. Det är större risk att den här behandlingen resulterar i terrordåd snarare än förhindrar det. GS leder till isolation och operationerna kretsar kring att kränka dig på olika sätt. Jag har läst lite om vansinnesdåd och sånt och det låter lite som hur en gärningsman i ett sånt dåd har känt sig och därför tagit ut sin hämnd på vad det nu är han hatar.

Så fårskocken som utför själva stalkingen och trakasserierna får höra att man är en potentiell terrorist och man gör det här för allas bästa. Men organisatörerna har säkert ett annat syfte med det. Märker organisatörerna att en måltavla kommer in på tankarna att utföra ett våldsdåd så tvekar jag på om man kommer att förhindra det. Då är det säkert fårskocken som är dom första en måltavla har i åtanke att utföra det mot eftersom det är dessa som trakasserat och kränkt måltavlan.
Citera
2021-08-22, 21:12
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Mycket möjligt att det är vad man tutar i idioterna som utför själva stalkingen. Det är större risk att den här behandlingen resulterar i terrordåd snarare än förhindrar det. GS leder till isolation och operationerna kretsar kring att kränka dig på olika sätt. Jag har läst lite om vansinnesdåd och sånt och det låter lite som hur en gärningsman i ett sånt dåd har känt sig och därför tagit ut sin hämnd på vad det nu är han hatar.

Så fårskocken som utför själva stalkingen och trakasserierna får höra att man är en potentiell terrorist och man gör det här för allas bästa. Men organisatörerna har säkert ett annat syfte med det. Märker organisatörerna att en måltavla kommer in på tankarna att utföra ett våldsdåd så tvekar jag på om man kommer att förhindra det. Då är det säkert fårskocken som är dom första en måltavla har i åtanke att utföra det mot eftersom det är dessa som trakasserat och kränkt måltavlan.

Både familj & vänner är mer än villiga att hjälpa "kulten" att utföra operationer mot mig. Det här är så fjantigt att de upprepar saker som hänt mig tidigare i livet men min undran är varför de vill återskapa mina gamla minnen eller scenarios som jag uppenbarligen inte vill. För mig är det uppenbart att denna "kult" är väldigt intresserade av New Age-skit såsom manifestation, öde & att hitta sitt "kall" dock verkar de mer än villiga att "hjälpa" att genomföra sitt öde. De tror i princip att jag är skickad av Gud eller en ängel & sådana saker av anledningar som ni i forumet inte vet. I grunden vill de att jag antagligen uppfyller vad de tror är mitt öde eller bli inlagd på psyket eller t.o.m. dö till följd av deras trakasserier & sabotage som hindrar mig från att ha ett vanligt liv.

Deras taktik är väldigt enkelt: de påstår att en måltavla är speciell på något sätt som då de säljer in till familjen för att få deras hjälp & därefter vänner & kollegor. De är övertygade om saken. De idioter här i forumet som inte har förståelse att miljarder människor tror på irrationella saker & därmed kan enkelt manipuleras att agera på t.ex. kristendomen & att någon ska vara anti-kristus & därmed ska denne bli utsatt för förföljelse. Det är så pass övertygande att familj tror på det eftersom även de är utsatta för manipulation som ska förstärka tron som "kulten" vill skapa om mig.

De spelar det här på två sätt: påstå en sak för familj, vänner, kollegor & samhället sedan arbeta bakom allas rygg att uppfylla dessa påstående genom social engineering & psykologiska operationer. De vill ju skapa något av mig med alla medel möjliga. Det är mitt fall - i andras fall blir säkert många saboterade för; vissa går med i "kulten" & får en framgångsrik karriär etc. - de är de facto "Illuminati" som har målet att infiltrera inte bara alla delar av en måltavlas liv men även samhället vilket de redan aktivt gör genom exempelvis frimurare, kyrkan, ordrar, polisen, "hjälporganisationer" etc.

Jag är övertygad att de använder mitt liv som en del av en större agenda. De tror irrationella saker om mig vilket är typiskt vad kultledare gör: övertygar att en grupp ska ge sig på en för att de ä rikr ett hot mot kulten (sekten/kyrkan/samhället) eller måste rekryteras genom en form av demonstration på deras makt & inflytande.

Hur som helst är underrättelsetjänster verktyg. De riktiga spelare finns i Deep State & i mörka delar där de kan manipulera hela samhällen bakom ryggen vilket inkluderar att "designa" en person på alla sätt: psykologiskt, spirituellt, ekonomiskt, socialt etc.

Påståenden från "Illuminati"-visselblåsare pekar på att kulten genomför indirekt "programmering" av en oinsatt i Illuminati-gemenskapet. Deras mål verkan vara att jag ska bli mer spirituell vilket är en återkommannde tema i både min sociala krets & i Gang Stalking-propoganda online.
Citera
2021-08-22, 22:01
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det är bra att de offentligt går emot dessa vapen innan det blir försent att upprätta lagar & policy runt användning av dem. Tänk er om 50 år när terrorister har DEW som används för att driva ut människor från en hel stad i Afrika eller Mellanöstern utan förstörelse. Åtminstone är det väldigt framåttänkande att driva dessa frågor idag innan någonm större makt använder det på en större skala.

Dessa vapen/tekniker används redan i princip alla länder, om än i varierande grad. När så är fallet lever människor redan i laglöshet, och vapnens fruktansvärda användning bryter tveklöst redan mot existerande lagar. Om inga stater - eller deras militär - bryr sig om lagar nu varför skulle de bry sig om dem i framtiden? Således är dikaturen redan här - detta kan man antingen ta till sig eller så kan man förkasta den tanken/verkligheten. För att kunna förändra saker (till det bättre) måste man dock se världen klart, såsom den är.
Citera
2021-08-22, 22:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Dessa vapen/tekniker används redan i princip alla länder, om än i varierande grad. När så är fallet lever människor redan i laglöshet, och vapnens fruktansvärda användning bryter tveklöst redan mot existerande lagar. Om inga stater - eller deras militär - bryr sig om lagar nu varför skulle de bry sig om dem i framtiden? Således är dikaturen redan här - detta kan man antingen ta till sig eller så kan man förkasta den tanken/verkligheten. För att kunna förändra saker (till det bättre) måste man dock se världen klart, såsom den är.

Vi serber är väldigt bekanta med hur den västerländska militär-underrättelse infiltrerar & använder olagliga medel för att åstadkomma krigsbrott såsom NATO:s 1999 massiva flygbombningar. Mijn etnicitet har säkert en hel del att göra med deras beslut att utsätta mig för det här.
Citera
2021-08-23, 22:33
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nej, domar en enskilda länder funkar inte som prejudikat i andra.

Beror väl på vilka domar det handlar om.

Man kan använda domarna även i andra länder genom att kunna hänvisa till dessa.
Citera
2021-08-23, 22:39
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Ja det får vi verkligen hoppas, det vore stor samhällsnytta med ett prejudikat att alla självdiagnosticerade TIs lider av svåra psykiska vaneföreställningar.

Har vi riktig tur kan det också öppna upp för lag om omedelbar tvångsvård av dito.

De "svåra psykiska vaneföreställningar" du droppar och den "tvångsvård" du nämner "av självdiagnosticerade TIs" kommer du att få äta upp. Vänta bara. Verkligheten kommer att hinna ikapp din ignorans och okunnighet, precis som den kommer att hinna ikapp psykiatrin.
Senast redigerad av statsterrorist 2021-08-23 kl. 22:41.
Citera
2021-08-23, 23:23
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Beror väl på vilka domar det handlar om.

Man kan använda domarna även i andra länder genom att kunna hänvisa till dessa.

Nej. Varför säger du bara saker som liksom faller dig in? I Sverige gäller svenska lagar, till viss del anpassade efter avtal vi går in i, men en suverän lagstiftning. När ett annat land dömer efter sina lagar betyder det verkligen inte att det landets lagar och utfall i domstol skulle börja gälla här. Vet du inte att olika länder har olika lagar?
Citera
2021-08-23, 23:26
Medlem
Citat:
De "svåra psykiska vaneföreställningar" du droppar och den "tvångsvård" du nämner "av självdiagnosticerade TIs" kommer du att få äta upp. Vänta bara. Verkligheten kommer att hinna ikapp din ignorans och okunnighet, precis som den kommer att hinna ikapp psykiatrin.

Självklart är ni TI's självdiagnostiserade, det är ju inte direkt så att någon utomstående har undersökt er och ställt någon diagnos. Eller jo det kanske har förekommit i många fall men då har diagnosen blivit en helt annan - fast det låtsas du inte om.

Citat:
... Vänta bara. Verkligheten kommer att hinna ikapp din ignorans och okunnighet, ...

Men gud så tjatig du är. Det är ungefär 99 gången du säger samma sak, är det inte på sin plats med lite argument i stället för meningslösa hot?
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-08-23 kl. 23:32.
Citera
2021-08-24, 09:59
Medlem
[quote=Klaspen.|75730775]
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Jag kan tillägga att läkaren i mitt fall är en"*alin Hamr*n" som är överläkare på NUS på en årslön på 1,5 Mkr. Hon jobbar åt s_po, för hon remitterar patienter nattetid nedsövda med gas till neurologen där implantaten sätts i kroppen i smyg. Jag kan poängtera att vissa av mina rösterna kommer bara från höger öra så alltså är det inte psykos eller schizofreni jag har.

Jag kan tillägga att denna läkare gör släntrialmässiga bedömningar utan rättsliga grunder, bedömer en om man ska räknas som en fara för samhället eller ej (inofficiellt, i smyg alltså). Så det beror på vilken läkare man har på avdelningen som får avgöra om man ska få chipp i huvudet eller ej. Att denna Ma*in har en årslön på 1,5 Mkr alltså vad jag vet mer än dubbelt så mycket som en annan manlig ännu äldre läkare och dessutom samma avdelning, kanske förklarar det att hon jobbar åt s*Po.
.

Jag kan tillägga att denna Ma_in är en liten tanig kortväxt blondin i 52kg klassen typ jämna 160cm lång, i 50års åldern. Det Kanske nu bara en tidsfråga innan någon annan patient som fått hjärnimplantat under ett sömnbortförande som vill hämnas och kasta henne i asfalten några gånger och se hur länge hon lever? Hoppas! Det skulle vara värt att fira!

Jag kan tillägga att rösterna började i slutet av Juli år 2016 när jag var inlagd. Tre veckor efter det att jag hotat en handläggare på FK med självmord efter ett negativt beslut. Det var dessutom en handläggare med invandrarbakgrund av namnet _ra Landa_ som låg bakom detta beslut. Hade det varit en annan handläggare så hade jag kanske fått ett positivt beslut istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in