2021-08-10, 22:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Jag gissar att de använder sig av kristendomen i ditt fall då din familj har en sådan bakgrund, dvs du är ev mottaglig för manipulationer i en sådan skepnad (tror de). För mig har det inte varit så mycket religiös anknytning, om ens någon, förutom i new-age byn då de envisades om att jag skulle hänga med på guidad meditation. Trodde då det var Osho-sekten, men oklart. Fanns alla möjliga sekt-kopplingar där i byn.

Mycket talar för att det är någon bisarr högerkult, men jag förstår inte hur de kan få med sig massvis av autonoma och annan vänster, samt massvis av veganer. Kanske till och med f d partiledare vid ett tillfälle, samt en del andra icke politiska men kända personer. + en hel drös med andra. Allt är för bisarrt. Alldeles för bisarrt.

Analysera och påverka en psyke alltså. Antingen har de fått för sig att man är speciell på något sätt, "en sådan som folk följer" eller så är någon med makt arg på en. Eller så har det att göra med DNA. Manipulerade youtube-videos i byn försökte förmedla att någon ville ha barn med mig. Antingen menar de en speciell person, vem vet vem, eller flera olika kandidater. Kanske är det en tjej ifrån förr, men jag vet inte. Ändå för bisarrt det med. Men vem vet.

Det kanske är en main handler som ändå delar samma mål på något sätt, vad vet jag. Då ger de väl sig. Vad det nu målet må vara. Högst oklart det med.

Jag tror det bästa man kan göra är att antingen ignorera dem helt, kontakta Säpo/olika experter på sekter eller hyra in privatdetektiver. Alternativt samla bevis själv i den mån det går. De blir dock livrädda när man börjar samla in bevis, drar sig undan med en gång.

Ja infiltration, men det är en infiltration helt utan logik i mina ögon. För det första är det gravt oetiskt, vilket jag förutsätter att jag inte är den enda som tycker - ändå verkar alla gå med på det, även närstående till en själv.

De lyckas ju sannolikt inte manipulera en särskilt mycket dock. Ändå håller de på.

Att jag trivs bäst på landet har jag insett långt långt innan de började hålla på med de här knasigheterna i en stor grad.

Det är väldigt svårt att se vad de är ute efter, vart de vill komma, vad deras mål är.

Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Ärligt talat tror jag det är omöjligt att veta vem som är huvudman. Om det är politiska eller religiösa extremister, någon säkerhetstjänst, eller vad som helst. Om det verkligen är en sekt, och vad den har för mål.

Konsten kanske är att erkänna att man inte vet allt. Att det är omöjligt att veta.

Kanske dumt att gissa sig fram, när det är totalt höjt i dunkel vad det verkligen handlar om.

100 teorier kan man lägga fram, och samtliga kan vara felaktiga.

Jag tror i alla fall att de skickar bra tjejer på en. Lika bra att tacka och ta emot det.

Sedan ignorera allt det andra. Om det fortfarande ens håller på.

Min egna moder sa att jag troligen aldrig kommer veta vilka de är a.k.a. huvudmän. Det är ju sjukt att de kontaktar alla i ens sociala krets & rekryterar dem i operationen så ens egna vänner blir fria agenter i att anordna operationer på egen basis. De får ju veta målet med det hela sedan hur var & en agerar är mer eller mindre upp till individen. Men det märks efter att en har kontaktats eftersom de ofta ändrar inställning till en.

Utan tvekan är manipulation av trossystem det mest effektivaste sättet att påverka individer omedvetet under lång period. Vi vet ju idag att religion styr många människors beteende ganska direkt. Religion är ju en biljon-dollar industri! De på toppen av den industrin har alla incitament att se till att religion "finns" - därför kan det vara en sekt/kult/kyrka men mer troligt pekar det okända Frimurare på högnivå & alla dess intressenter knutna till religion såsom Jesuiter & Israel; USA.

De rekryterar alla i det här. Därmed är det svårt att peka finger eftersom det hela baseras i hemlig infiltration & påverkan.

Det kan vara så att dessa högnivå personer i nätverk som Frimurare eller någon stor kyrka utför deras egna social engineering. Jag kan säga att de är extremt intressede av att veta "vem du är" - alltså de är så desperata att samla data om dig men samtidigt använda den data för att skapa psykologiska operationer. Ju mer jag förstår mig på desto mer uppenbart är det att de är de facto en del av "Illuminati" mycket för att de delar samma mål vilket är att infiltrera alla delar av samhället i hemlighet & programmera människor vare sig direkt eller som vi är effektivt utsatta för: indirekt programmering via bl.a. sociala kretsen, TV-media, sociala medier etc.

Jag har läst & lyssnat mycket om Illuminati efter år av vara utsatt så jag blev isolerad. Det finns operationer i samhället som vill indirekt programmera människors beteende, tankebanor & allt det där - genom extrema metoder såsom att få sociala kretsen att ändra beteende så du själv ändrar det eller att påverka dig via dina vänner på sociala medier samt sociala medier i sig genom manipulation av algorithmer & reklam (The Great Hack-dokumentären).

Jag har redan identifierat deras varumärle vilket de gömmer sig bakom - "Illuminati". Självklart kan vi inte veta det då vi är utsatta för gaslighting & desinformationskampanj gjord att doskreditera oss inför alla samt en aktiv psykologisk operation online där de kontrollerar informationen rörande ämnen ifråga & att vissa agenter online vet att du vistas på forum där de har proxy eller dem själva som effektivt trollar dig.

Troligen är det en mix av eliter inom Frimurare, stater, katolska kyrkan & Israel som då sponsrar höger i USA. Det hela går ut på att påverka dig & ditt liv så du blir som de vill. Att de fått med sig ens familj betyder i andra ord att de äger dig såsom din familj äger dig.

Det som jag är övertygad om är att det grundar sig i psykologi. Det är deras huvudslagfält: psykologiska operationer (med social engineering). Om vi ser det som de gör: du & jag spelar i DERAS samhälle - vi är i DERAS spelplan. Därmed ser de oss som acceptabla spelare. Vi vill ju skapa ett liv i DERAS samhälle men de har andra "planer".

Jag vet inte om jag håller med dig om tjejer. Jag har haft tjejer som jag vet är med på det. Tänk dig att bli ihop med någon som kan bli övertygad att förstöra ditt liv inifrån & ut? Döda dig när du sover? Det är skrämmande tänke att sova med en tjej som kan manipuleras att skada dig internt & externt när ens egna familj har blivit övertygade att delta i något de ser skadar en men de är så inbitna på att hjälpa "kulten" & dess agenda att skadorna är acceptabla. Hur ska vi som utsatta någonsin gifta oss eller få en partner som vi litar med våra liv? Det är en omänsklig situation där de uppsåtligen visar att de kan infiltrerar vem & vad som helst i ditt liv så du blir traumatiserad vilket alla riktiga måltavlor blir.

De hävdar såklart att måltavlor "klarar sig för att de är 'utvalda'" eller sådant skit. Men kolla hur Scientologikyrkan trakasserar sina värsta "fiender" mycket likt "Gang Stalking" - att de Fair Game:ar en. Riktiga Targeted Individuals är alltså väldigt få precis som de som blir extremt utsatta för olika typer av förföljelse. De som hävdar att det finns många aktivt utsatta ljugar men jag är övertyagd att de övervakar några % av befolkningen & en promille av dem blir utsatta för någon påverkan eller analys dock ytterst få hamnar i 24/7-påverkansoperation med all kommunikation övervakat.

Det är bara deras skitsnack. Om jag hade en okänd fiende som manipulerar mitt liv så VILL jag veta vilka de är så jag kan skydda mig - det är mänsklig natur. Jag har gott om bevis om hur mitt liv har blivit dålig till följd av deras jävla operationer men ingen vill erkänna det vilket dessutom är svårt att påvisa skada om skadan sker i psyket & kroppen men det syns ju på livet främst i jobb & ekonomi. Det sista de vill erkänna är att deras medverkan i operationen skadat dig - istället skyller de på den utsatte & uppmanar till "förbättring" - så "psykopatiskt" är det. De skiter i hur mycket skadan blir så länge deras mål & agenda uppfylls.
Citera
2021-08-13, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Ett sätt att upptäcka om man fått chipp i öronen är att de kan uppstå hudirritation just precis vid det område på huden där chippen sitter under hudytan. Min hypotes är att strålningen från dessa chipp/implant stör kroppens biologi. Samma symptom som man kan få av för mycket frekvent pratande/surfande med en mobiltelefon, det är bara att Googla på "biverkningar mobiltelefonavändning".

En sak jag upptäckt är att det ibland uppstår ett högfrekvent svagt tjutande ljud. Ibland startar detta ljud plötsligt vid jämna klockslag också men inte alltid. Jag hittade en sida där det står om detta ljud som hjärnimplantat kan generera. Länk till sidan som är på Engelska här nedan.

https://istihbaratsahasi.wordpress.com/2013/07/01/zihin-kontrolu-microchip-mind-control-implants-and-cybernetics/

Här är ett urklipp från sidan.

ELF/ULF CAN be carried on radio and ultrasound carrier signals, however, and are effective in things like setting up a target to be more receptive to hypnosis, force a target to be unable to sleep, and force a target to fall asleep daytime. This is like the reverse process of reading the brain’s natural ELF/ULF electrical activity using biofeedback.]
Citera
2021-08-14, 01:47
Medlem
Citat:
En sak jag upptäckt är att det ibland uppstår ett högfrekvent svagt tjutande ljud. Ibland startar detta ljud plötsligt vid jämna klockslag också men inte alltid. Jag hittade en sida där det står om detta ljud som hjärnimplantat kan generera. Länk till sidan som är på Engelska här nedan.

https://istihbaratsahasi.wordpress.com/2013/07/01/zihin-kontrolu-microchip-mind-control-implants-and-cybernetics/

ELF/ULF CAN be carried on radio and ultrasound carrier signals, however, and are effective in things like setting up a target to be more receptive to hypnosis, force a target to be unable to sleep, and force a target to fall asleep daytime. This is like the reverse process of reading the brain’s natural ELF/ULF electrical activity using biofeedback.]
Du har inget hjärnimplantat för det finns inga. Gå till psyk.
Citera
2021-08-14, 15:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Finns det inga bättre trådar eller forum om sådana ämnen om hjärnimplantat? "Gang Stalking" är mer en psykologisk operation som bygger på politisk eller religiös förföljelse alternativt tros- & beteendeförändring via sociala & psykologiska resurser med hjälp av teknologi - teknologi är INTE centrum i det här utan ens sociala krets är.

Vi borde skriva mer om de sociala & mänskliga aspekterna än teknologiska för att komma vidare. Ifrågasätta varför familj & vänner går med på det.

Det här är i första hand skapat för att attackera ditt psyke. Tro inte på allt du läser eller hör men se deras övergripande agendas vilket är att skapa en de facto falsk slagfält där de radikaliserar "utvalda" måltavlor att attackera t.ex. underrättelsetjänster & ibland psykiatri. Det finns en logik bakom det som du måste ta ett steg tillbaka för att se.

I mitt fall ser det mer ut som ett "psycho-spiritual"-agenda - alltså att påverkan dig genom psykologi & spiritualitet. Tyvärr är det enkelt för dem att övertyga människor speciellt då de t.ex. använder polisens hjälp i psykologiska operationer.

Enligt deras propaganda rörande kristendomen & att de verkar vara en politisk höger kult/sekt/kyrka/gruppering så verkar de simulera närvaro av Satan, demoner, änglar etc. vilket verkar vara vad de (familj & vänner) vill att jag ska tro - i princip att "Gang Stalkers" är besatta av demoner vilket ska förklara dera beteendeförändring & hur de kan ha privatinformation om mig.

Om ditt trossystem är kristendomen så tar du naturligen den uppenbara slutsats. Dock om du är ateist så tror du mer på teknologi & psykologiska operationer. Min mening är att det är en tros- & beteendeförändringsoperation vilket förklarar varför ens familj valt att göra en till ett "projekt" m.h.a. den politiska höger "kulten" då de vill skapa något utav DIG. Min egna familj samarbetar med denna grupp vilket de har säkert gjort sedan min tonår.

Som sagt: fokusera inte på högteknologi ifall du inte har bevis på det. Det är mer troligt att konventiell teknologi används i kombination med din sociala krets & dess medverkan. Jag tror att de vill att du ska tro på falskheter men ännu viktigare agera på den falska tron & på sätt förstöra för dig själv.

De kan helt enkelt vara en väldigt ondsint grupp som försöker emulera eller agera som Satan - det ska finnas sanning i att sådana grupper föredrar Satan & Lucifer över Gud eller att de bara vill utföra socio-psykologiska experiment baserat på allmänhetens trossystem.

Teknologi är i nästan alla fall bara ett hjälpmedel så fokusera inte på det.
Citera
2021-08-21, 21:35
Medlem
statsterrorists avatar
Tysk polis har äntligen börjat undersöka 70 DEW-attacker/tortyrfall i Tyskland - utsatta i Tyskland uppmanas att skicka in sitt ärende!!

Sensationella nyheter från Patrick Alavi, Tyskland om att polisen, efter decennier av tystnad äntligen har vaknat och avser börja utreda fall av EMF/Neurotech-mål i Tyskland. Polisen och åklagaren i Düsseldorf, Tyskland har äntligen börjat utreda 70 fall, inklusive Patrick Alavis, vad gäller riktade energivapenattacker.

Den ledande polisutredaren (Leiter aller Kriminalkommissariate, herr M. Brusdeilins) har redan misstänkt ett militärt projekt bakom dessa attacker.

Om allt går väl kan detta fungera som ett prejudikat för alla "TI" ("Targeted Individual") över hela världen.

Läs mer på följande länk, och se även den tidigare gjorda intervjun med Patrick Alavi, en ung tysk musiker som nyligen klev fram offentligt för att avslöja Neuro/DEW-attacker mot sig själv och sin partner; https://everydayconcerned.net/2021/08/11/breaking-news-call-to-those-dew-neuro-targeted-in-germany-german-police-have-finally-started-investi gating-70-dew-attack-torture-cases-in-germany-send-in-your-case/
Senast redigerad av statsterrorist 2021-08-21 kl. 21:40.
Citera
2021-08-21, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Om allt går väl kan detta fungera som ett prejudikat för alla "TI" ("Targeted Individual") över hela världen.

Ja det får vi verkligen hoppas, det vore stor samhällsnytta med ett prejudikat att alla självdiagnosticerade TIs lider av svåra psykiska vaneföreställningar.

Har vi riktig tur kan det också öppna upp för lag om omedelbar tvångsvård av dito.
Citera
2021-08-21, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Om ditt trossystem är kristendomen så tar du naturligen den uppenbara slutsats.

Jag förstår inte vad du skriver.

Försök att ta en paus i ditt raljerande så du kan uttrycka dig begripligt.

Och försök undvika att skriva samma tjat om och om igen, dina långa inlägg är fulla av upprepningar om hur synd det är om dig och hur elak din familj är och vilket HEMSKT OMORALISKT BROTT detta är etc etc etc
Citera
2021-08-21, 22:28
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Tysk polis har äntligen börjat undersöka 70 DEW-attacker/tortyrfall i Tyskland - utsatta i Tyskland uppmanas att skicka in sitt ärende!!

Sensationella nyheter från Patrick Alavi, Tyskland om att polisen, efter decennier av tystnad äntligen har vaknat och avser börja utreda fall av EMF/Neurotech-mål i Tyskland. Polisen och åklagaren i Düsseldorf, Tyskland har äntligen börjat utreda 70 fall, inklusive Patrick Alavis, vad gäller riktade energivapenattacker.

Den ledande polisutredaren (Leiter aller Kriminalkommissariate, herr M. Brusdeilins) har redan misstänkt ett militärt projekt bakom dessa attacker.

Läs mer på följande länk, och se även den tidigare gjorda intervjun med Patrick Alavi, en ung tysk musiker som nyligen klev fram offentligt för att avslöja Neuro/DEW-attacker mot sig själv och sin partner; https://everydayconcerned.net/2021/08/11/breaking-news-call-to-those-dew-neuro-targeted-in-germany-german-police-have-finally-started-investi gating-70-dew-attack-torture-cases-in-germany-send-in-your-case/

Nej, domar en enskilda länder funkar inte som prejudikat i andra.
Citera
2021-08-21, 22:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Jag förstår inte vad du skriver.

Försök att ta en paus i ditt raljerande så du kan uttrycka dig begripligt.

Och försök undvika att skriva samma tjat om och om igen, dina långa inlägg är fulla av upprepningar om hur synd det är om dig och hur elak din familj är och vilket HEMSKT OMORALISKT BROTT detta är etc etc etc

Min familj är tyvärr idiotiska nog att samarbeta med den ansvariga gruppen såsom de flesta som går med på det - de flesta går med på det för att de är "kul" att delta i en operation som är större än de själva samt att det ska handla om Gud, kristendomen, spiritualitet eller någon New Age-skit. Denna de facto politiska höger "kult" har gjort sådana social engineering-projekt i en väldigt lång tid historiskt sett. Att du inte tror på att människor inte kan manipuleras & övertalas att se förbi moraliska & etiska principer i Sverige är du naiv & dum. De är så jävla säkra i sin sak att utföra dessa saker mot mig för att de vill se vad som händer trots att jag har varit medveten om de sedan 2017. De vill med avsikt få det att se ut som att Gud/Satan/demoner/änglar gör det osynligt från den "spirituella värld" - vad är det ni inte förstår här med sådan hjärnmanipulation & social engineering - hela målet med det är att hålla det hemligt & osynligt eftersom det är så jäkla olagligt, omoraliskt & oetiskt som samhället aldrig hade accepterat om det var en officiellt känd operation mot oskyldiga medborgare. Det hela grundar sig i "perception management" av en måltavla - beteende- & trosförändring för att de vill skapa något av mig. Som sagt om du inte förstår att sådana grupperingar existerar i samhället kan du inget om ens grundläggande historia - oetiska, olagliga & omoraliska operationer & experiment sker hela tiden. Jag kan verkligen inte hjälpa dig om du inte ens har grundläggande kunskaper om hur världen fungerar.
Citera
2021-08-21, 22:45
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Det är bra att de offentligt går emot dessa vapen innan det blir försent att upprätta lagar & policy runt användning av dem. Tänk er om 50 år när terrorister har DEW som används för att driva ut människor från en hel stad i Afrika eller Mellanöstern utan förstörelse. Åtminstone är det väldigt framåttänkande att driva dessa frågor idag innan någonm större makt använder det på en större skala.
Citera
2021-08-21, 23:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Såhär skriver en Reddit-användare:
"Destiny and Gangstalking

No, I'm not saying those people are angels, I'm saying destiny is real and it is related to the gangstalking phenomena. I believe those people aren't being bullied because they are close to uncovering government operations, but because they are destined to do something. They cannot kill them, because God gave everyone free will, and no one can take away their lives unless it is destined, or by themselves. This is the reason they are being tortured mentally, and this is why their lives are ruined, because they are trying to make them to kill themselves. If this is also true, it'd mean that something big is coming. Destiny means to fullfill God's will, you cannot die, unless you fullfill your purpose. It could be anything, maybe your purpose is to be a great and loving father, or to be homeless, or to save the world. We can observe the archetype of fate in many Hollywood movies such as The Matrix, which is a very important movie, because it depicts the destiny of The Lamb."
I princip de tror att vi ska dö eller ta livet av oss för att Gud vill det men det den politiska höger "kulten" vill är att testa att få en måltavla att ta livet av sig av egen fri vilja eftersom deras nyfikenhet baseras på att se vad en måltavla ska göra & hur dennes liv utvecklas. Det är EXTREMT olagligt, oetiskt, omoraliskt & sadistiskt. Deras "tes" är att en måltavla har blivit skickade av "Gud" att göra något & därmed ska denna grupp undersöka & påverka en måltavla på ett ändå väldigt sadistiskt sätt. Jävla kult/sekt/kyrka/order eller ett nätverk som torterar människor de anser är "speciella" - de facto politisk & religiös förföljelse plus många olagliga aktiviteter.
Citera
2021-08-22, 05:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Min familj är tyvärr idiotiska nog att samarbeta med den ansvariga gruppen såsom de flesta som går med på det - de flesta går med på det för att de är "kul" att delta i en operation som är större än de själva samt att det ska handla om Gud, kristendomen, spiritualitet eller någon New Age-skit. Denna de facto politiska höger "kult" har gjort sådana social engineering-projekt i en väldigt lång tid historiskt sett. Att du inte tror på att människor inte kan manipuleras & övertalas att se förbi moraliska & etiska principer i Sverige är du naiv & dum. De är så jävla säkra i sin sak att utföra dessa saker mot mig för att de vill se vad som händer trots att jag har varit medveten om de sedan 2017. De vill med avsikt få det att se ut som att Gud/Satan/demoner/änglar gör det osynligt från den "spirituella värld" - vad är det ni inte förstår här med sådan hjärnmanipulation & social engineering - hela målet med det är att hålla det hemligt & osynligt eftersom det är så jäkla olagligt, omoraliskt & oetiskt som samhället aldrig hade accepterat om det var en officiellt känd operation mot oskyldiga medborgare. Det hela grundar sig i "perception management" av en måltavla - beteende- & trosförändring för att de vill skapa något av mig. Som sagt om du inte förstår att sådana grupperingar existerar i samhället kan du inget om ens grundläggande historia - oetiska, olagliga & omoraliska operationer & experiment sker hela tiden. Jag kan verkligen inte hjälpa dig om du inte ens har grundläggande kunskaper om hur världen fungerar.

Tänk om de bara vill "skapa" en bra man till någon högintelligent kvinna som är en bra matchning?
Och sedan barn på det för att föra släktet, de högintelligenta generna vidare (+ kunskap på det, som uppfostran och formade av ett barn ger?), kanske också under påverkan av kvinnan att du skall bli ledare för något politiskt parti/rörelse eller att hon ger dig stöd i dina projekt annars? (vad det nu må handla om för projekt).

Min teori är i alla fall att huvudmannen är säkerhetspolisen, deras folk på fältet och samarbetspartners i olika länder. De vill inte ha en massa alltför bright män som är singlar, dör ensamma och riskerar att hitta på en massa ofog i samhället. Därav sätter de igång sådant här för att en ska hitta sig en partner.
I alla fall kan det bara röra sig om det när det gäller mig.

Jag misstänker det är så när det gäller dig också.

De övertalar alla runtomkring, kassapersonal, restaurangägare etc, att det "handlar om kärlek" - och det gör det ju också. Det är det som får alla - släkt och vänner att gå med på det.

Anledningen att de försöker skapa obehag ibland är att en skall känna sig försvagad och därav lättare gå in i en relation.

Så egentligen är det ju bra att de gör det, även om det är extremt integritetskränkande + de har missat viktiga parametrar om en hittills känns det som - men vad ska de göra (de tror att du är ett potentiellt hot mot - ja jag vet inte vad).

Snacket om att de skulle släppa alla ens privata meddelanden samt bilder ifrån en telefon öppet i en grupp för alla deltagande i operationen tror jag inte ett dyft på. Så är det garanterat inte. Sannolikt har de snarare en extremt pålitlig agent som kortfattat ger ut lite information (det som anses adekvat för stunden) till någon ansvarig. Sedan skapar de någon lite operation kring det. Men fotfolket vet inte alls grunden till varför de pratar om det etc. Några bevis går sannolikt inte att hitta.

Blir bra med allt. De vill bara hitta en passande partner för en helt enkelt. Så kan ni stödja varandra senare och förhoppningsvis föra vidare era bra gener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in